40 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op SRS

Ik ben ook nog wakker (37+4)... heb hier al zeker bijna 2 weken last van. M ...
Oh dat is erg vervelend als niks helpt tegen maagzuur.

3 jaar geleden

Reactie op Tientje90

Hier ook wakker inderdaad. Heb weer oefenweeën en het lukt niet om te slape ...
Ik ben zo benieuwd hoe die oefen weeen zijn. Aankomende zaterdag ben ik 37 weken en ik heb daar nog geen last van denk ik

3 jaar geleden

Vooral zeer warm en benauwd nu 🥵 Ik heb voor mijn gevoel genoeg geslapen n ...
Met zwangerschap heb je dat indd sneller het benauwd. Gelukkog hebben wij hier een airco wat schilt dat veel😅 voor jou dus ook echt aftellen nu dan

3 jaar geleden

Reactie op Mariek83

Hier hetzelfde (36 week nu). Kom niet meer in slaap. Maagzuur, constant gev ...
Drukt de kleine ook teveel op je blaas heb ik ook elke x het gevoel dat ik moet plassen en dan komen er maar paar druppels uit

3 jaar geleden

Oh dat is erg vervelend als niks helpt tegen maagzuur.
Tip tegen maagzuur; los een thee lepel baking soda op in een glas water! Succes verzekerd, je voelt het maagzuur in no time wegtrekken!

3 jaar geleden

Reactie op SRS

Ik ben ook nog wakker (37+4)... heb hier al zeker bijna 2 weken last van. M ...
Probeer 2 th natuurazijn. Dat hielp bij mij wel of rennie pilletjes voor maagzuur :))

3 jaar geleden

Reactie op Summ

Probeer 2 th natuurazijn. Dat hielp bij mij wel of rennie pilletjes voor ma ...
Rennie ook al geprobeerd, helpt ook niet...🙈 ik ga natuurazijn proberen, thanks!🤭

3 jaar geleden

Hier ook! Last van de warmte, het gevoel te moeten plassen en voorweeën.. tegen de ochtend wel moe

3 jaar geleden

Ja heeeeel herkenbaar. Ik heb hier de voorbije 2 maanden al last van. Probleem was dat ik tot voorbije dinsdag fulltime werkte. Dus kon geen middag dutjes doen. Ik ging meestal rond 21u in bed om een zo lang mogelijke nacht te hebben. Maar slaap ook gemiddeld maar 3/4 u. Ben blij dat ik nu niet meer moet werken, ben nu 37+3. Aanstaande woensdag sta ik ingepland voor Keizersnede 🙈

3 jaar geleden

Fijn om te lezen dat er meer vrouwen zijn met dit probleem 😂. Ik ben nu 38.3 en slaap de afgelopen weken ook vreselijk slecht. Vannacht ook weer zo’n helse nacht 🤦🏼‍♀️. Elk uur op de klok zien en maar niet echt in slaap kunnen vallen. Vriendlief is ook doodmoe door dat gespook van mij snachts. Komende twee nachten zal ook wel weer drama worden met die hitte! Gelukkig maar 2 dagen warm!

3 jaar geleden

Reactie op SRS

Rennie ook al geprobeerd, helpt ook niet...🙈 ik ga natuurazijn proberen, t ...
Hier ook een met heel erg veel maagzuur. Al vanaf week 16. Momenteel slik ik omeprazol 20mgr en het maagzuur is zo goed als over!

3 jaar geleden

Met zwangerschap heb je dat indd sneller het benauwd. Gelukkog hebben wij ...
Heerlijk! Dat doen jullie goed haha. Ik heb vannacht zo mijn best gedaan om mijn ogen dicht te houden 😅 Die vreselijke krampen die dan opeens beginnen in mijn benen, zal de warmte wel zijn geweest. Die laatste loodjes zijn wel te merken 🙈

3 jaar geleden

Die onrustige benen. Die trek ik echt nie meer. Een rennie erin en slapen gaat wel. Gelukkig slaap ik nu al paar dagen wel goed. Overdag lekker chillen. Vandaag ga ik hele dag gewoon in t badje in de tuin

3 jaar geleden

Heerlijk! Dat doen jullie goed haha. Ik heb vannacht zo mijn best gedaan om ...
Hebben wel airco maar slapen lukt helaas nog niet maar benauwd heid trekt wel weg. Dus door de warmte niet kunnen slapen is het niet🤣

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Die onrustige benen. Die trek ik echt nie meer. Een rennie erin en slapen g ...
Ja erg vervelend is dat he heb dat ook af en toe tot ik er gek van word ik pak dan echt een hete douche om even te ontspannen. En al die jeuk op mijn buik word ik ook gek van, en carpaal tunnel syndroom doet ook zo zeer😑 wat een kwaaltjes allemaal😪

3 jaar geleden

Hebben wel airco maar slapen lukt helaas nog niet maar benauwd heid trekt w ...
Dat is dan wel weer balen 🙈 het had enigszins een redding voor je kunnen zijn hahaha.

3 jaar geleden

Ik val ook pas tegen de ochtend in slaap. Dus ik doe meestal een ochtend dutje en dan in de middag. Sanchts slaap ik ook wel iets maar niet veel.

3 jaar geleden

Ooh, wat fijn dat dit herkenbaar is bij anderen! Ik heb er inmiddels ook al 3 dagen last van.. slaap hooguit 3/4 uur per nacht en probeer overdag wel wat bij te slapen maar dat wil ook nog niet echt lukken..

3 jaar geleden

Oh dat is erg vervelend als niks helpt tegen maagzuur.
Dit werkt bij mij perfect! Kun je vrij bij de apotheek kopen.