38 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook!! Erg last van, niets helpt, smeer koelgel, helpt voor heeel even! Al zo lang slapeloze nachten hierdoor😢

3 jaar geleden

Reactie op Sdh91

Hier ook!! Erg last van, niets helpt, smeer koelgel, helpt voor heeel even! ...
Ik word er ook helemaal chagrijnig van en gek! Vreselijk dit :'(

3 jaar geleden

Compressiekousen proberen! Je hebt ze ook al bij de hema.

3 jaar geleden

Ik ga donderdag naar voetreflex. ik hoop dat dat wat verlichting kan geven.

3 jaar geleden

Magnesium kun je op verschillende manieren nemen. Via een voetenbadje schijnt het beter opgenomen te worden, dat hielp bij een vriendinnetje goed.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Compressiekousen proberen! Je hebt ze ook al bij de hema.
hmm, die nog niet geprobeerd. Ga ik doen! 🌹

3 jaar geleden

Reactie op wondertjes

Magnesium kun je op verschillende manieren nemen. Via een voetenbadje schij ...
Hoe vaak deed ze het?

3 jaar geleden

Reactie op Nadieh-noa

Ik ga donderdag naar voetreflex. ik hoop dat dat wat verlichting kan geven. ...
Nooit van gehoord, let me know 😉

3 jaar geleden

Reactie op Hiba89

Hoe vaak deed ze het?
Één keer per dag voor het slapengaan. Ze gebruikte er magnesiumvlokken voor.

3 jaar geleden

Magnesium olie smeren zou misschien ook kunnen helpen. Ik heb in de winter altijd veel last van kramp, pillen slikken werkte niet maar spray of olie wel.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook. Het maakt me zoo gek en het frustreert me enorm. Ik ben zooo moe en eenmaal in bed hebben mijn benen echt geen rust 😭

3 jaar geleden

Hier ook, en al heeel lang. Verschrikkelijk. Overdag een wrak.

3 jaar geleden

Ik heb er sinds afgelopen nacht ineens ook last van, vanaf 3 uur kon ik de slaap echt niet meer krijgen. Ik kreeg als tip van iemand om een sunlight zeepblok in bed te leggen. Wie niet waagt, wie niet wint. Ik ga het maar eens proberen🤭

3 jaar geleden

Heeft iemand ondertussen al de gouden tip?? Ik heb verschrikkelijke avonden en nachten.. slaap maar zo'n 3 / 4 uur en dat pas tegen de ochtend! Vanalles geprobeerd ( en nog mee bezig) zeep in bed, magnesium slikken, magnesium olie.. Ik weet het niet meer! Beheerst nu wel erg mn dag..

3 jaar geleden

Hier ook last van 😔 word er helemaal wild van 😫 ben dan zoooo enorm moe en kan de slaap maar niet vatten, net of er mieren door mijn benen lopen 😭

3 jaar geleden

Mega frustrerende kwaal.. Ik heb er al een aantal weken last van. Wat helpt is voor het slapen even bezig zijn, dan douchen en benen insmeren met een verkoelende creme en zo snel mogelijk hierna gaan slapen. Inmiddels ben ik erachter dat ik een veel te laag HB heb waardoor het waarschijnlijk grotendeels komt, dus wellicht dat daar nog iets te halen valt.. Maar deze tip werkt voor mij echt!

3 jaar geleden

Ik heb ook hele onrustige benen en veel kramp in mijn voeten en zelfs in mijn bovenbenen. Het lijkt er op dat ik er minder last van heb als ik s avonds in een warm bad ben geweest!

3 jaar geleden

Oh, ik hier ook! Al zeker 6 weken kan ik de slaap niet vatten. Ik word helemaal gek van die benen. Tot nu toe nog niks gevonden wat helpt 😥.

3 jaar geleden

Hier ook last van.. blijf maar wiebelen met die benen 🥴

3 jaar geleden

Hier ook af en toe erg last van. Valt me op als ik een lange broek aan heb 🤔 (warme benen?) dat t erger is.... ik slik magnesium nu extra helpt snel gelukkig en ook tegen de spierkrampen) Tis om helemaal gek van te worden. Ik probeer alles wat ook maar kan helpen. Extra magnesium let wel op welke! Ik ga het liefst voor natuurlijke variant veel beter opneembaar! (Zie foto’s) Benen koud afspoelen tijdens het douchen en of wisselbaden nemen. Benen (laten) masseren Water drinken En proberen overdag te lopen Goede magnesiumolie smeren (liefst van natuurwinkel) Veel water drinken Hopelijk helpt het iemand!