16 Reacties

2 jaar geleden

Hier is onze dame vorige week een geworden. Zelfde probleem. Brullen met slapen. Slaapt enkel bij mij. Zal wel weer een sprongetje zijn. Hoef niet eens de oei ik groei te openen eigenlijk..

2 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Hier is onze dame vorige week een geworden. Zelfde probleem. Brullen met sl ...
Geef jij er dan op dat moment aan toe en dan gaat het vanzelf beter?

2 jaar geleden

Wij hebben hier meestal maar een paar dagen last van rond een spongetje, maar kan (gelukkig) niet meepraten over je topic. Ember slaapt bijna direct zodra ik haar op haar matras neer leg. Wel na een vast avondritueel (badje, zingen, fles op ons grote bed, boekje lezen en dan slapen). Ze wordt wel sinds ze doorslaapt vaak wakker wanneer haar slaapcyclus rond is, maar met een speentje geven valt ze altijd makkelijk weer in slaap. Ook overdag haar 2 slaapjes slaapt ze 9 v.d. 10 keer binnen 10 minuten zonder ritueel haha. We hebben maar geluk 🙈.

2 jaar geleden

Reactie op Eefje2020

Geef jij er dan op dat moment aan toe en dan gaat het vanzelf beter?
Ik neem haar meestal bij mij en dan slaapt ze bij mij. Meestal gaat het na een paar dagen/week beter. Je zult zien dat ze in deze periode vaak opeens allemaal nieuwe dingen kunnen. Ken je de oei ik groei? Is een heel fijn boek. Dat gaat over die sprongetjes

2 jaar geleden

Hier ook geweest rond 1 jaar! Dochtertje is nu 13 maanden. Was echt een fase, duurde wel zeker twee weken (misschien wel langer) en was heel vermoeiend😅 Overdag gingen de slaapjes prima.. maar 's avonds pfff! Ik troost wel altijd of haal haar uit bed, dan maar later naar bed. Het is gelukkig ook weer vanzelf overgegaan, maar ik vond het pittig dit keer. Succes!

2 jaar geleden

Onze zoon is 13 maanden en hij is een hele moeilijke slaper, tegenwoordig doen we heb bij ons laten in slapen en dan in zijn bedje. Maar we hebben tijden gehad dat die gewoon niet wilde slapen in zijn bed alleen bij ons dus hebben we dat ook gedaan. Maar het gaat hier op en af de ene keer slaapt die de hele nacht in zijn bedje andere nachten bij ons. Soms is het gewoon te vermoeiend en dan leggen we hem tussen ons in zodat we allebei kunnen slapen. Aangezien we allebei 32 uur per week werken

2 jaar geleden

Onze dame slaapt erg slecht en alleen bij 1 van ons, zowel overdag als in de nacht. Maar dan ook echt bij ons, we kunnen niet weggaan als zij slaapt dat merkt zij direct. En als zij slaapt dan is dit zeer onrustig en is vaak midden in de nacht nog 1,5 tot 2 uur wakker en slaapt dan weer verder. Ik kan je zeggen wij zijn op! dit is al vanaf geboorte. Slaapcoach en opname ziekenhuis voor het slapen mocht beiden niet baten. Ik hoop dat het op een dag anders is.

2 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

Onze dame slaapt erg slecht en alleen bij 1 van ons, zowel overdag als in d ...
Jeetje, dat is wel heftig voor jullie! Ik weet wat slaaptekort met een mens doet....wordt soms onderschat. Sterkte, ik weet zeker dat het op een dag beter wordt! 🤗

2 jaar geleden

Hier over het algemeen een hele goede slaper (bijna 14 mnd) maar rond de 12 maanden was het hier 's avonds ook onwijs pittig. Gerust 3 uur aan een stuk brullen, niks was dan goed.. ze slaapt alleen in d'r eigen bedje, dus ook bij ons viel ze niet in slaap. Heeft een week geduurd denk ik. Nu gaat het gelukkig weer heel goed (voor zolang als het duurt 🥲)

2 jaar geleden

Reactie op LS24

Hier over het algemeen een hele goede slaper (bijna 14 mnd) maar rond de 12 ...
Oh ja dat slapen in haar eigen bedje. Herkenbaar. Wij hebben ook geen baby 'on the go'. Zelfs in de auto is ze het na 10 min zat 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

Onze dame slaapt erg slecht en alleen bij 1 van ons, zowel overdag als in d ...
Heftig!!! Hoop voor jullie dat er snel verbetering in komt!!

2 jaar geleden

Mijn jongentje is 13 maanden oud, hij sliep afgelopen jaar vanaf 20:00 tot volgende ochtend. Toen hij een jaar werd merkten wij dat hij moete had bij slapen nu laten we hem spelen tot het moment dat hij moe is, soms 21:00 maar meestal is hij om 20:00 kapot. Mijn advies veel spelen voor slapen, genoeg voeding en als ze nog een flesje drinken bij slapen... 2 lepeltjes 8 granenpap bij in doen ;)

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt ook verschrikkelijk sinds ze 1 is geworden. ..ondertussen een maandje verder en is op en aan. Gaat 19.00 naar bed en word soms voor 12e nog wakker en tussen 4.00/6.00. Voorheen sliep ze gewoon de nacht door tot 6.00🙈 hopen dat het een fase is

2 jaar geleden

Reactie op mommy-T

Onze dochter slaapt ook verschrikkelijk sinds ze 1 is geworden. ..ondertuss ...
Oh dat is ook pittig als ze in de nacht wakker wordt! Onze dochter is gewoon moeilijk in slaap te krijgen. Nu ook met haar dutjes overdag. Wat een strijd weer voor 30/ 45 min slaap 😴

2 jaar geleden

Bij ons was het eerste jaar echt heftig qua nachten en ik vroeg me echt af of ik ooit nog eens een nacht door kon slapen. Maar echt 2/3 weken voor zijn eerste verjaardag ging het ineens veel beter. Wij zijn rond die tijd ook af en toe 1 slaapje gaan doen als hij wat later wakker werd en nu doet hij sowieso nog maar 1 slaapje op een dag en gaan de nachten in het algemeen heel goed en overdag is hij zo vrolijk als het maar kan. Eerst was het 2e slaapje vooral echt een dra-ma dat ik bijna een trauma kreeg aan het naar bed brengen. Nu gaat hij tussen 11 en 12 slapen en slaapt dan meestal 2 uurtjes. Soms 1,5, soms 2,5. Maar hier doet hij het echt super goed op. En soms loopt het echt wel eens anders maar dit ritme bevalt hem en ons echt super goed gelukkig. En hier zit er trouwens ook echt een koppie op hoor. Ik merk aan alles dat hij een echte leeuw is 😅 Slaapt jouw dochtertje 1 of 2 x overdag?

2 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

Onze dame slaapt erg slecht en alleen bij 1 van ons, zowel overdag als in d ...
mijn meisje is ook erg pittig met slapen, kun je iets meer vertellen over het ziekenhuis opname? is dat speciaal voor het slapen