71 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben een buik slaper. Heb ook al die tijd op m’n buik kunnen slapen. Maar sinds week 25 gaat het niet meer. Nu vaak op m’n linker of rechter zij met een zwangerschapskussen. Alhoewel ik die vaak ook kwijt ben omdat m’n man hem dan heeft ingepikt 😄

3 jaar geleden

Ik kan eigenlijk alleen nog maar op mijn zij slapen (nu 28 weken zwanger) buik en rug voelt niet fijn. Linkerzij is lastig want dan wordt de baby erg actief in de buik. En ik slaap met een kussen of deken tussen mijn benen en deel tegen/onder mijn buik ter ondersteuning

3 jaar geleden

Eigenlijk lig ik voornamelijk op linkerzij met zwangerschapskussen mijn benen. Toch heb ik vaak last van mijn heupen snachts en word ik toch wakker op mijn rechterzij dus dan draai ik me om (haha!) en dan even naar het toilet (2 a 3 x per nacht). In de ochtend rek ik mijn bekken in bed voor ongeveer 5 minuten voordat ik uit bed ga. Dit helpt best wel bij de heup/bekkenpijn (byna 28 wkn van tweeling)

3 jaar geleden

Reactie op Jvb-24

Eigenlijk lig ik voornamelijk op linkerzij met zwangerschapskussen mijn ben ...
Ohja en ik vergeet te melden dat ik meestal inslaap op 2 hoofdkussen s zodat ik wat rechter op lig.

3 jaar geleden

Hebben jullie als jullie wakker worden ook zo’n zere bekken en in de liezen en klinkt misschien stom.... maar een beurs gevoel op T schaambeen 🤷🏻‍♀️🙊 eigenlijk alsof alles beurs is van een val oid

3 jaar geleden

Hebben jullie als jullie wakker worden ook zo’n zere bekken en in de liezen ...
Jep! Midden in de nacht ook en dan moet ik eerst even op mijn rug liggen en dan doordraaien naar de andere zij

3 jaar geleden

Jep! Midden in de nacht ook en dan moet ik eerst even op mijn rug liggen en ...
Pfff ja vreselijk maar als je op staat om naar het toilet te gaan of gewoon uit bed komt.... lijkt het net of ik keihard ben gevallen en daar spierpijn van heb ofzo🤷🏻‍♀️🙊 tips ervoor?

3 jaar geleden

Pfff ja vreselijk maar als je op staat om naar het toilet te gaan of gewoon ...
Ik heb hier nog geen goede tips voor kunnen ontdekken! Meestal komt dat beurse gevoel bij mij ‘s avonds en snachts en is het ‘s ochtends weer over

3 jaar geleden

Ik heb hier nog geen goede tips voor kunnen ontdekken! Meestal komt dat beu ...
Ow jammer! Nou ik heb het dus voornamelijk savonds na de dag en snachts idd en als ik opsta maar als ik eenmaal weer in beweging ben zakt het wel weer iets af. Soms wel het gevoel alsof ik de hele dag in de sportschool heb rond gerent en nu overal spierpijn heb😁

3 jaar geleden

Meer mensen hier die heel veel last hebben van maagzuur ‘s avonds/ ‘s nachts?

3 jaar geleden

Reactie op ldrivewood

Meer mensen hier die heel veel last hebben van maagzuur ‘s avonds/ ‘s nacht ...
Ik!! Echt heel erg! Vandaag had ik er de hele dag last van. Heb gehoord dat melk daarmee helpt dus heb vanavond wat melk gedronken. Ik hoop dat het helpt!

3 jaar geleden

Reactie op zarinaj

Ik!! Echt heel erg! Vandaag had ik er de hele dag last van. Heb gehoord dat ...
Een thee lepel backing soda oplossen in een glas lauw water en opdrinken dan ben je er zo van af!

3 jaar geleden

Reactie op Snoepertje20

Helse nachten hier... Ik slaap met een voedingskussen. Steek het ene uitein ...
Dit is heel herkenbaar voor mij !

3 jaar geleden

Ik slaap dus nog steeds wel eens op m’n buik met m’n been opgetrokken. Bij baby 1 ging dat allang niet meer in deze weken (28) Ik ga er maar vanuit dat ik het vanzelf niet meer doe als het niet meer gaat.

3 jaar geleden

Reactie op ldrivewood

Meer mensen hier die heel veel last hebben van maagzuur ‘s avonds/ ‘s nacht ...
Ik!! Mega last van maar dan de hele dag door.. Ik had van alles geprobeerd niks werkte. Gebroken nachten gehad. Nu slik ik omeprazol en ik heb nergens last meer van echt een aanrader...!!!!

3 jaar geleden

Pfff ja vreselijk maar als je op staat om naar het toilet te gaan of gewoon ...
Zou eens naar je bekken laten kijken. Als ik dit zo hoor zijn het de symptomen die mijn fysio aangeeft waar ik op moet letten bij bekken instabiliteit

3 jaar geleden

Reactie op ManonMG

Zou eens naar je bekken laten kijken. Als ik dit zo hoor zijn het de sympto ...
Ja ik ga maandag weer bellen. Heb al eerder contact gehad maar daar Corona ging alles telefonisch.... en wat is jou aangeraden?

3 jaar geleden

Zo herkenbaar, ik draai altijd 180 x tot ik in slaapval! Ook nog niet echt tips. Mijn vorige zwangerschap sliep ik met een voedingskussen, maar deze zwangerschap, ligt het totaal niet.

3 jaar geleden

Ja ik ga maandag weer bellen. Heb al eerder contact gehad maar daar Corona ...
Ik heb nu oefeningen die ik moet doen. Bij mij als voorzorg want heb een hypermobiele rug.

3 jaar geleden

Heb precies hetzelfde, het is kei lastig om mijn slaap positie te vinden😢