71 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ManonMG

Ik heb nu oefeningen die ik moet doen. Bij mij als voorzorg want heb een hy ...
Ja ik heb idd ook oefeningen gekregen. Alhoewel het nu wel erger begint te worden. Ook niet zo gek naar mate je zwangerschap vordert. Maar een pretje is het niet!

3 jaar geleden

Ja ik heb idd ook oefeningen gekregen. Alhoewel het nu wel erger begint te ...
Is toch ook fijn als ze even goed ernaar kijken. Voor t zelfde geld zitten er spieren vast die het verergeren. Bij mij van de week wat los gemasseerd. Scheelt wel

3 jaar geleden

Reactie op ManonMG

Is toch ook fijn als ze even goed ernaar kijken. Voor t zelfde geld zitten ...
Super! Dank je wel voor de tip, ga maandag meteen weer contact opnemen

3 jaar geleden

Is het erg om op je rug te slapen na 27 weken?

3 jaar geleden

Deze houding werkt voor mij heel goed om te ontspannen. Ik kan dan vaak ook even dieper doorademen. Bij mij zijn de knie毛n dan net iets wijder denk ik, maar zo dat dat buik de matras maar amper raakt.. is ook heel grappig de baby dan te voelen, als ie zo in een hangmatje van mijn buik ligt krijgt ie meer ruimte.

3 jaar geleden

Reactie op Rdd

Is het erg om op je rug te slapen na 27 weken?
Mijn verloskundige zei op de rug liggen kan, zolang het niets afknelt. Dat zou je moeten merken, omdat je dan duizelig wordt, of een van je benen inslapen... Ik lig ook vaak op een kussen langs een helft van m'n rug, zodat ik net een beetje gekanteld ben, dan kun je ook niets afknellen

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempj

Ik!! Mega last van maar dan de hele dag door.. Ik had van alles geprobeerd ...
Omeprazol had ik al omdat ik voor de zwangerschap ook al regelmatig maagzuur had, maar dat werkt dus bij mij niet馃槄馃槳 dokter denkt ook dat het slokdarmkramp is ipv maagzuur, dus misschien werkt er gewoon niks馃槪 dan maar hopen dat het over 14 weken weer minder wordt als die kleine eruit is;)

3 jaar geleden

Reactie op ldrivewood

Omeprazol had ik al omdat ik voor de zwangerschap ook al regelmatig maagzuu ...
Oo vervelend.. Hoop voor je dat het dan over is..

3 jaar geleden

Reactie op ldrivewood

Omeprazol had ik al omdat ik voor de zwangerschap ook al regelmatig maagzuu ...
Bij mij werkt een slokje troebele appel cider vinegar. Misschien is dat nog een optie?

3 jaar geleden

Reactie op MayaRose

Bij mij werkt een slokje troebele appel cider vinegar. Misschien is dat nog ...
Oeh dat heb ik nog nooit geprobeerd, maar ga ik zeker eens proberen!