13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een klein kussentje onder mijn buik en de 2persoonsdeken ingepikt die tussen mijn benen gepropt als het warm is rug brood en anders nog een stuk deken over de rug heen.. heerlijk is het. Kon ook niet meer met voedingskussen slapen te heet en te lomp

3 jaar geleden

Leg hem in de vriezer!!!

3 jaar geleden

Ik heb de airco op 19 graden ...kruik op m'n buik voor de harde buiken die vooral snachts aanwezig zijn en m'n zwangerschapskussen waar ik mee worstel. Maar heb t in ieder geval niet te warm.

3 jaar geleden

Ik slaap met een voedingskussen en met een coolpack gewikkeld in een theedoek. Help heel goed tegen de warmte

3 jaar geleden

Ik mis mijn oude😂😂 had er nog 1 van mn vorige zwangerschap.. maar kan niet wennen aan de nieuwe (precies dezelfde) maar natuurlijk een stuk voller😂🤭

3 jaar geleden

Herkenbaar! Heb mezelf aangeleerd om deels zonder dekbed te slapen omdat ik het kussen echt nodig heb tegen de pijn. Het been dat over het zwangerschapskussen gaat, ligt dan onbedekt. Anders zweette ik me rot/werd ik helemaal klam wakker, zo vies vond ik dat 🙈 Verder dun dekbed, raam open en zo min mogelijk kleren aan 😂

3 jaar geleden

Tja, ik slaap al best lang zonder dekbed of laken. Heb het blijkbaar erg snel warm...

3 jaar geleden

Ik gebruik een hoofdkussen ipv het voedingskussen.

3 jaar geleden

Ik gebruik ook een voedingskussen om te slapen maar dan slaap ik wel zonder dekbed of laken. Snachts wordt ik soms wakker dan heb ik het ineens koud en dan doe ik een laken over me heen.

3 jaar geleden

Reactie op MDMR

Ik gebruik een hoofdkussen ipv het voedingskussen.
Ik ook! Veel minder warm

3 jaar geleden

Reactie op Celesteee93

Ik gebruik ook een voedingskussen om te slapen maar dan slaap ik wel zonder ...
Ik slaap al paar weken zonder dekbed of laken. Vanochtend heb ik puntje van dekbed ff gepakt. Serieus 20 seconden later ging de wekker haha

3 jaar geleden

Ik slaap al maanden met alleen een dunne laken. En ruim voordat ik naar bed ga, gaan er 2 ventilatoren aan. Daardoor geen last van de warmte.

3 jaar geleden

Ik vind het juist heeeerlijk dat kussen nu! Leg hem tussen mijn bovenbenen, heb er namelijk echt een hekel aan als mijn benen of er uberhaupt vel van mezelf tegen elkaar aan plakt. Door dat kussen tussen mijn benen en voeten te leggen lig ik eigenlijk nog prinsheerlijk (nu 37 wk).