10 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Sinds ongeveer twee weken niet normaal hard ook..dus lees even mee

3 jaar geleden

Haha ik had het vorige week een keer.. Schrok gewoon van mezelf😂 verder geen tips eigenlijk.

3 jaar geleden

Mijn man kan er niet van slapen 😂 Volgens hem ben ik een heel oerwoud om snurken. Je hebt er genoeg middeltjes en producten voor om bij drogisterijen om het tegen te gaan en of even via google zoeken. Bestellen en je hebt zo in huis. 😆

3 jaar geleden

Ik heb het sinds enkele weken ook, ben er zo zelf ook al paar keer van wakker geschrokken. 😂 Mijn man en ik slapen al apart omdat hij veel te erg snurkt en nog enkele andere zaken, dus hij heeft er geen last van.

3 jaar geleden

Zie de humor er wel van in😬, normaal is het vaak andersom, de partner die snurkt en de vrouw die er niet van kan slapen en nu ervaren jullie partners het ook eens. Misschien dat ze het ook niet weer doen🤪🤣. Tips heb ik helaas niet voor je.

3 jaar geleden

Nu 28 weken en al aan het snurken sinds week 20. Hij duwt eens tegen mij en dan is het gedaan. Ik ben er zelf al een paar keer van wakker geschoten 😂 Als je door je neus snurkt, bestaan er zo klepjes om op de neus te plaatsen (apotheek), snurk je langs je mond is het lastiger!

3 jaar geleden

Mijn man slaapt al weken op de bank omdat hij het niet meer kan aanhoren. Hij wordt gewoon echt boos snachts omdat hij kan duwen wat hij wil en ik gewoon door blijf gaan. Met mn zoontje had ik dit ook. Gelukkig was het na de bevalling minder geworden.. Ik zeg elke keer tegen hem dat hij ook iets mag ondergaan tijdens de zwangerschap hahah

3 jaar geleden

Mijn vriend gebruikt oordopjes van wax. Kan je gewoon bij de Etos, Kruidvat etc ophalen. Werken fantastisch! Ik kan gewoon doorslapen/ snurken ;) en hij krijgt ook een goede nachtrust.

3 jaar geleden

Neusstrips voor jezelf en oordoppen voor je partner. Succes!

3 jaar geleden

Snurk pleisters en neusspray. Slaap je zelf ook lekkerder! Hier altijd in huis want ik snurk ook als ik verkouden ben (naja erger want ik snurk altijd, maar dat kan mijn vriend prima hebben). Ik heb liever mijn vriend naast me in de nacht en uitgerust dan twee saggos op de bank 😂