34 Reacties

3 jaar geleden

Stroop. Voor je onderkantje of je borsten te koelen 😇🤭

3 jaar geleden

Reactie op Jvn-24

Stroop. Voor je onderkantje of je borsten te koelen 😇🤭
Stroop dat je dan invriest? Of hoe moet ik dat zien?

3 jaar geleden

Reactie op Jvn-24

Stroop. Voor je onderkantje of je borsten te koelen 😇🤭
Oke nu wil ik toch echt meer weten over de stroop, hoe en wat? 😉

3 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Stroop dat je dan invriest? Of hoe moet ik dat zien?
Ja stroop in een boterhamzakje en dan in de vriezer en in je BH doen het werkt super voor stuwing echt een aanrader 😊👍

3 jaar geleden

Reactie op Lisababy

Oke nu wil ik toch echt meer weten over de stroop, hoe en wat? 😉
Doe je in een goed afgesloten zakje en deze in de vriezer. Zodra het goed koud is geworden, dan het zakje in de BH of je slip.

3 jaar geleden

Hier was van de week mijn kraamverzorgster en die zei ook appelstroop. Dat doet ze dan in van die goedkope boterhamzakjes en dat blijft vloeibaar ondanks het invriezen waardoor het de vorm van je borst of onderkant aannneemt

3 jaar geleden

Reactie op Lisababy

Oke nu wil ik toch echt meer weten over de stroop, hoe en wat? 😉
Die zet je in een zakje in de vriezer heeft hetzelfde effect als een ice pack

3 jaar geleden

Reactie op Lisababy

Oke nu wil ik toch echt meer weten over de stroop, hoe en wat? 😉
Appelstroop in een boterhamzakje doen en dan in de vriezer! In je BH doen en het werkt super als je stuwing hebt! 👍😊

3 jaar geleden

Een goede bidon waar je water uit kan knijpen. Je wil in het begin na plassen niet met wc papier afvegen.....

3 jaar geleden

Nu nog zwanger van de eerste, dus ik kan je nog niet vertellen of het werkelijk nuttig is, maar kokosolie kun je op meerdere manieren bij zowel moeder als kind gebruiken!

3 jaar geleden

Reactie op Blackunicorn

Een goede bidon waar je water uit kan knijpen. Je wil in het begin na plass ...
hihi idd. die zijn wel heel fijn! en een potje vaseline om de 1e week babybillen mee in te smeren, dat voorkomt dat de meconium aan de billen vastplakt en je 'hard' moet poetsen om een poepluier schoon te krijgen.

3 jaar geleden

Lanoline crème voor als je bv wil gaan geven. Dit kan je na de bv op je tempels smeren zodat je geen kloven krijgt. Wolvet (lanoline) is niet schadelijk voor de baby en kan dus gerust gesmeerd worden daar.

3 jaar geleden

Appelstroop in zakjes in de vriezer super tegen stuwing op dag 3 ! (Appelstroop bevriest niet daardoor heel makkelijk over je borst te leggen of in je bh mee te vormen!

3 jaar geleden

Ik lees even mee!

3 jaar geleden

K volg ook! Wat een tip..appelstroop🤔🤣

3 jaar geleden

Reactie op So_Lucky

Lanoline crème voor als je bv wil gaan geven. Dit kan je na de bv op je tem ...
Met wat melk van je borsten kun je dat ook doen.. je moet toch een beetje de spanning eraf halen

3 jaar geleden

Een easy base voor de maxi cosi in de auto, waar je de maxi cosi op klikt. Geen ge$@!-€!%^ meer met de gordel.. maaar, dat is wel een luxe product!! Nieuw erg prijzig. Lang leve vriendinnetjes met iets oudere kindjes 🤭

3 jaar geleden

Reactie op nvsbo

Een easy base voor de maxi cosi in de auto, waar je de maxi cosi op klikt. ...
Kijk eens op marktplaats als je eeen easybase zoekt. Paar tientjes 😬

3 jaar geleden

In het ziekenhuis hadden ze halve maandverbanden ingevroren. In het begin moeten ze wat ontdooien, maar daarna werken ze prima en iets minder geknoei

3 jaar geleden

Wij hebben n.a.v. ervaringen van vrienden alvast een soort medicijn tegen darmkrampen in huis (infacol van kruidvat). Schijnt erg vaak voor te komen (al onze vrienden hadden baby's met klachten de eerste dagen en onze net bevallen buurvrouw nu ook weer) en als je dan snachts op zoek moet naar een apotheek (wij wonen in een klein dorp) kan je het maar beter in huis hebben.