27 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee! Hier ook hetzelfde en ben 33+5

3 jaar geleden

Jaa dan zijn een soort van indalingsweeën, heb ik ook last van. Zolang ze niet continu aanwezig zijn, kan het geen kwaad. Anders ff vk inschakelen. Onze kleine boy ligt ook na beneden met zijn hoofdje.💙

3 jaar geleden

Klinkt als je bekken. Kan eventueel in combinatie zijn met indalen maar hoeft niet. Ik heb t ook en mijn kindje is niet ingedaald nog.

3 jaar geleden

Hier ook vanaf 33 weken (nu 34 weken) vooral tijdens het wandelen. Ga het voor de zekerheid even vragen aan de gynaecoloog volgende week.

3 jaar geleden

Ook ik heb dit, maar vooral als ik de hele dag druk ben geweest.. de vk zegt dat het banden/bekken zijn.. over belast door het gewicht en te druk bezig geweest zijn

3 jaar geleden

Reactie op Maaikz

Hier ook vanaf 33 weken (nu 34 weken) vooral tijdens het wandelen. Ga het v ...
Ik moe maandag ook bij de gyne tis zelf zo ramp dat ik snachts van de ene zij naar de andere amper kan draaien door de pijn

3 jaar geleden

Indalings weeën en overbelaste bekken pijn waardoor je mank loopt is niet het zelfde, ik voel de indalings weeën als een zeurende langdurende menstruatie pijn, dit gebeurt een paar uur achter elkaar, kan op verschillende momenten van de dag.. de andere pijn van de bekken is een stekende pijn dat het je moeite kost om te zitten, opstaan, lopen, draaien in bed, heel vervelende pijn.. welkom 2 the club, ik heb last van beide.. morgen 36 weken

3 jaar geleden

Reactie op Debby04

Ik moe maandag ook bij de gyne tis zelf zo ramp dat ik snachts van de ene z ...
Ach jeetje dat is wel heftig. Zo erg heb ik het gelukkig niet. Goed om even te checken indd!

3 jaar geleden

Reactie op Maaikz

Ach jeetje dat is wel heftig. Zo erg heb ik het gelukkig niet. Goed om even ...
Ja inderdaad ga al bij de kine voor die bekken maar heb meer zeer na die sessie dan der voor 😥

3 jaar geleden

Ik heb er ook veel last van.ik ben 32 weken. Mijn vk zei dat het indalingsweeen zijn en dat de kleine ook al goed naar beneden lag met haar hoofdje. Dus het verklaart een hoop. Het is idd echt geen pretje maar het hoeft ook geen teken te zijn dat ze eerder komt.

3 jaar geleden

Zijn het van die korte steken? Dat zijn inderdaad indalingsweeën volgens mij. Kan geen kwaad volgens de verloskundige, maar een prettig gevoel is het niet 😅

3 jaar geleden

Reactie op Marianne91

Zijn het van die korte steken? Dat zijn inderdaad indalingsweeën volgens mi ...
Ja idd korte maar scherpe pijn 😥

3 jaar geleden

Ja ook ik heb dit. Stekende pijn bij het opstaan en dan me heup in de lock waardoor ik even op de plek moet blijven staan alvorens verder te lopen

3 jaar geleden

Ik heb gelukkig alleen steken in m’n schaambot, verder geen issues.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad afgelopen weken, maar twijfelde of dit idd de baby al was of dat ik misschien toch een blaasontsteking had. Toch even laten testen en idd blaasontsteking, sinds ik aan m'n kuur zit zijn de steken weg. Dus wellicht dat ook even in de gaten houden?

3 jaar geleden

Reactie op Ynsol

Ik heb dit ook gehad afgelopen weken, maar twijfelde of dit idd de baby al ...
Oh goed om te weten! Dan check ik dat ook even. Thnx

3 jaar geleden

Ik heb het nu ook, niet continu maar wel voornamelijk bij lopen. Vandaag bij de vk bleek dat hij inderdaad al is ingedaald en zij gaf ook aan dat de steken die ik voelde zenuwen kunnen zijn die tot zover uitstralen.

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik heb het nu ook, niet continu maar wel voornamelijk bij lopen. Vandaag bi ...
Amaai ben benieuwd maandag wat de gyne gaat zeggen ik slaap snachts amper nog door de pijn en moet zeker nog 6 weken gaan en ben nu al stik kapot ma die warmte doet ook nie goed nu snachts voete zwellen goed op ben soms een olifant

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van gehad en mijn verloskundige zei dat het kwam doordat mijn zoontje is ingedaald, vandaar dus blijkbaar die pijnen (ben zelf 33 +1 )