251 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op SGCGS

Het is nu half 5 en mijn zoontje is al vanaf 2 uur bijna de hele tijd aan h ...
Oooh heftig he?! Hier zitten er al weken 2 kiezen te duwen. Lijk nu aan beide kanten een puntje te zien. Ik neem soms (ook snachts) een waterijsje en laat mijn zoontje daar ook aan likken. Eerst zetpil en insmeren met vsm en als dat allemaal niet lukt het waterijsje. En dan zitten we ook nog wel eens voor de tv, want dat tekenfilmpje lijkt iets af te leiden van de pijn.

2 jaar geleden

Reactie op jolandak88

Oooh heftig he?! Hier zitten er al weken 2 kiezen te duwen. Lijk nu aan bei ...
Ja het is echt mega sneu. Van de rest van zijn tandjes had hij niet zó een last dus ik vroeg me al de hele tijd af of dat het wel was. We zijn gister met hem naar de dokter geweest omdat hij echt van heek vrolijk naar mega verdrietig ging steeds. Het blijkt dat hij ook een oorontsteking heeft 🥺 dus we gaan door met heel veel knuffelen en hopen dat het gauw over is!🍀

2 jaar geleden

Reactie op sunshinev

Ohh wat pittig is dat hè.. We zitten in hetzelfde schuitje, al weken lang i ...
Ja echt zielig hé? Hier helpt als enige rondlopen met hem dus ik heb zo mega gespierde armen, dat dan weer wel. Haha. Nee gekkigheid. Hij heeft ook een oorontsteking ons mannetje dus dat verklaart het ontroostbare...😪 die pijnscheuten..

2 jaar geleden

Hoe oud s je dochtertje?? Mn zoontje heeft zijn eerste tandje gekregen toen ie 11 maanden was... & nu binnen 2 weken word ie dus één jaar. & hij begint nu zijn tweede tandje te krijgen zo te zien... 😁😁 Echt zo schattig... Maar ook voor hun pijnlijk soms. 😪

2 jaar geleden

Mijn dochter is net 1 jaar. Ze heeft nu 8 tandjes en 4 kiezen. Hopelijk zijn we er nu even van af. 😅

2 jaar geleden

Zoon is 12,5 maand en nu komen de eerste 2 tandjes door

2 jaar geleden

Reactie op LoesPetersen

Mijn dochter is net 1 jaar. Ze heeft nu 8 tandjes en 4 kiezen. Hopelijk zij ...
Wouw hier nog maar 1 tje 🤭🤪

2 jaar geleden

Onze dochter is 12,5 maand en heeft 8 tanden en 2 kiezen. Gelukkig nergens last van gehad🙏

2 jaar geleden

Jep! 6 tanden in een maand tijd. Nummer 7 verschenen en 8 is ook door ondertussen

2 jaar geleden

Onze zoon had al lang zijn twee onderste tandjes. Er kwam maar niets bij en nu komen er plots 6 bij.

2 jaar geleden

Mijn zoon van 13 maand hoeft nog maar 4 kiezen ... de ene tand of kies was nog niet helemaal door en daar kwam de volgende al ... drama

2 jaar geleden

Hoe merken jullie wanneer ze tandpijn hebben ? Hier sinds enkele dagen tijdens de avonduren paniekerig wakker worden en sochtends veel vroeger en huilend wakker dan normaal.. ik voel haar eerste kies dus denk dat het dat wel zal zijn!

2 jaar geleden

13 maanden en op nog 4 kiezen na zijn alle tanden en kiezen al door 😅 Tanden poetsen is een hel!

2 jaar geleden

Reactie op mrie7

Hoe merken jullie wanneer ze tandpijn hebben ? Hier sinds enkele dagen tijd ...
Ja, is moeilijk in te schatten hé. Mijn zoontje wordt sinds 2 weken snachts ook wat paniekerig wakker. Het enige dat hem dan uiteindelijk terug doet slapen is een melkflesje. Sinds 2 dagen voel ik ook de eerste kies die erdoor komt. Heeft het hiermee te maken of niet? Geen idee. Overdag is het gewoon een blij ei. Bij het doorbreken van zijn snijtandjes had hij altijd een nachtje koorts en rode billen, maar dat heeft hij dan nu weer niet. Wanneer hij in de avond het toch wat lastig blijkt te hebben en veel met zijn handje in de mond grijpt, dan geef ik hem voor het slapen gaan nurofen siroop. Het kan maar helpen en zolang je niet overdrijft hiermee.

2 jaar geleden

Reactie op mrie7

Hoe merken jullie wanneer ze tandpijn hebben ? Hier sinds enkele dagen tijd ...
S avonds onrustiger slapen, slechter eten en diarree. Heeft nu 5 tandjes, de laatste 2 (een voortand en zijn 4e ondertandje) die nu doorkomen zijn het vervelendste tot nu toe.

2 jaar geleden

Reactie op mrie7

Hoe merken jullie wanneer ze tandpijn hebben ? Hier sinds enkele dagen tijd ...
Mijn zoontje heeft nu ook een klein puntje van zijn kies door. Vorige week een halve dag hoge koorts gehad en de rest van de week hangerig, huilerig. Snachts ook wel eens paniekerig wakker. Ik denk zelf echt dat het door de tanden komen want hier komen ze ook achter elkaar. De ene net door en de volgende komt al

2 jaar geleden

Onze dochter is 1jaar en heeft nog geen tanden! Ik geniet maar van dat schattige tandenloze bekkie voor zolang het nog duurt.. Het scheelt een boel gemartel met tanden poetsen, maar qua eten zou het inmiddels wel handig zijn als ze kan kauwen!

2 jaar geleden

Reactie op AnnemarieKV

Onze dochter is 1jaar en heeft nog geen tanden! Ik geniet maar van dat scha ...
Mijn zoontje heeft ook nog geen tanden hij is Morgen 13 maanden.. net wat jij zegt soms zou het handig zijn met dingen eten maar nog geen gedoe met tandenpoetsen. Onze dochter kreeg met 11maanden dus die was ook laat maar die kreeg ze wel snel achter elkaar

2 jaar geleden

Reactie op AnnemarieKV

Onze dochter is 1jaar en heeft nog geen tanden! Ik geniet maar van dat scha ...
Het tandvlees van een baby is zó sterk dat ze daar gewoon mee kunnen kauwen zoals korsten van brood en stukken appel. 🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op Valeryfirstbaby

Mijn zoontje heeft nu ook een klein puntje van zijn kies door. Vorige week ...
Mijn dochtertje heeft precies hetzelfde en ik vroeg me al af wat er aan de hand is….maar waarschijnlijk doordat haar kiezen aan het doorkomen zijn 🙈