251 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Nee boven voel ik niks. Ik dacht ook steeds die heeft iets in ze mondje waa ...
😂 Dat is dan wel vaag ja... Misschien komt het ineens door, zou het ook niet weten anders.

3 jaar geleden

Mijn dochter is 8,5 maand en heeft ook nog geen tandjes, ze kwijlt wel heel veel en wilt overal op bijten. Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ze ze nog niet heeft, want ik geef nog steeds borstvoeding en ze zet soms haar tandvlees op elkaar en dat voelt al niet prettig, dus laat staan als ze tandjes heeft 😅

3 jaar geleden

Van mijn is nu 8maanden heeft er 2

3 jaar geleden

Reactie op MommyChey

Mijn dochter is 8,5 maand en heeft ook nog geen tandjes, ze kwijlt wel heel ...
Hier hetzelfde! Doet zo’n pijn dat tandvlees alleen al 😭

3 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

Hier hetzelfde! Doet zo’n pijn dat tandvlees alleen al 😭
Jaa echt hoor 😱 en dan helemaal als ze er ook nog aan trekt 😫

3 jaar geleden

Reactie op MommyChey

Jaa echt hoor 😱 en dan helemaal als ze er ook nog aan trekt 😫
Ja he en lachen, want leuk dat ze t ook vinden ☹️😅

3 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

Ja he en lachen, want leuk dat ze t ook vinden ☹️😅
Ja hoe harder je au roept hoe leuker het is hahah 😅

3 jaar geleden

Reactie op babyboymomC

Mijne doet dat ook maar heeft 4 tanden boven en 2 onder, dus die raakt zijn ...
Ja hoor je had gelijk hij heeft nu boven ook 1 die doorkomt. 🤣

3 jaar geleden

Nu 9 maanden en nog geen tand te zien bij onze kleine man. Wel veel kwijlen maar nog niks te zien.

3 jaar geleden

Vandaag precies 9 maanden oud en 4 boventandjes die aan het doorkomen zijn, gelukkig geen last 🙏

3 jaar geleden

Hier nu ruim 8 maanden (+2,5wkn) en hier komt nu (pas) het 1e tandje door.

3 jaar geleden

Hier met 5 maanden 2 ondertandjes en inmiddels 3 boventandjes die door komen, merk toch wel dat ze er soms last van heefr

3 jaar geleden

Gister 8 maanden en haar 7e tandje is net door!

3 jaar geleden

Hier nu 9 maanden en tandje nr 7 staat net door. Maar wat een ellende weer. Hij heeft er zoveel last van en ik ben zo uitgeput van de slapeloze nachten. Daarbij is hij net als bij de vorige tandjes ook weer verkouden, snotneus, koorts, en zooooooooo lastig en zielig.

3 jaar geleden

Jeetje wat een verschil allemaal, ons meisje is vandaag precies 9 maanden en heeft helemaal nog geen tandjes, ze heeft wel al lange tijd last van de tandjes denken we, rode wangen, veel kwijlen, beetje luieruitslag maar komt nog niks door we wachten af🦷👶🏼

3 jaar geleden

Wij hebben nu 2 tandjes onder, volgende week 9 maanden! 1 tandje was een dag vervelend de andere geen last.. hopelijk de rest ook zo

3 jaar geleden

9 maanden en nog geen tandjes....wel verhoging en koorts veel huilen...minder eetlust ...veel kwijlen en overal op willen kauwen.....hopen dat er gauw 1 doorkomt ❤

3 jaar geleden

Reactie op Miss V

Hier nu 9 maanden en tandje nr 7 staat net door. Maar wat een ellende weer. ...
Hier 4 tanden tegelijk aan het doorkomen. En echt al 3 maanden slechte nachten... begin me langzaamaan af te vragen of het wel de tandjes zijn. Hier ook snotneus en veel kwijlen. Hoelang duurt het bij jullie al?

3 jaar geleden

Reactie op Elonie

Hier 4 tanden tegelijk aan het doorkomen. En echt al 3 maanden slechte nach ...
Hier nu tandje 7 en ook weer een serieuze snotneus en koorts. Bij de vorige tandjes ook serieuze snotneus en ook koorts, toen waren het er wel 3 tegelijk en meteen erna een 4e. En ja dat kwijlen is echt een lopend kraantje.

3 jaar geleden

Hier al 2 maanden 2 onder tanden, nu is er boven een hoektand door😑 dacht eigenlijk altijd dat eerst de voortanden door zouden komen 🤣