19 Reacties

3 jaar geleden

Je klinkt als een goede lieve en verantwoordelijke moeder die best wat liever mag zijn voor zichzelf. Als je kapot bent dan is het even niet anders, dan heeft je kindje in je buik de energie nodig. Je andere kindje komt vast en zeker niet zo tekort als dat jij denkt. Uiteindelijk zul je straks de aandacht toch ook moeten verdelen, dus voel je niet te schuldig! Pak je rust

3 jaar geleden

Ah meissie, ik herken het wel! Ik zit ook te denken: hoe ga ik het ooooit opbrengen om straks met m’n zoon te ravotten?! Ik geloof wel dat je straks die pit weer terug hebt. Het is even kak, maar t komt wel weer!

3 jaar geleden

Lieve reacties van jullie olivia en poddie. Tuurlijk ergens weet Ik wel dit hoort erbij. Ik mag blij zijn dat mijn man veel van mij overneemt momenteel. En dat dit soort dagen er nou eenmaal zijn en er helaas bij horen. Maar oh oh je moeder hart je moeder hart.... Dank jullie voor het reageren ❤️

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik heb dat met mijn zoontje van 2,5 die daardoor erg naar zijn vader trekt nu. Het gekke is wel. Ik lees jouw verhaal en mijn eerste gevoel is: lieve mama, het komt weer goed. Zwanger zijn met een kind dat al rondloopt is zwaar en als jij die rust nodig hebt is het goed dat je het pakt. Wees niet zo streng voor jezelf. Ga ik ook maar wat vaker tegen mezelf zeggen. Nog even volhouden. Als je kleintje er is zal het nog steeds wat lastig zijn in het begin. Jullie vinden vast jullie weg hierin. Hou vol!

3 jaar geleden

Herkenbaar. Ik heb vanaf woensdag zulke bekkenklachten dat ik niks kan. Onze dochter van 2,5 is nu elke dag ergens ondergebracht omdat ik niks kan. Elke dag nog gehuild, hormonen... bah.

3 jaar geleden

Reactie op monii

Herkenbaar. Ik heb vanaf woensdag zulke bekkenklachten dat ik niks kan. Onz ...
Jeetje dat is heel heftig voor jou. Die hormonen dat is wat hoor. En het warme meer helpt ook niet echt mee.

3 jaar geleden

Reactie op Prego35

Heel herkenbaar. Ik heb dat met mijn zoontje van 2,5 die daardoor erg naar ...
Wat lief 🌷. Klopt we moeten/mogen echt wel wat liever zijn voor onszelf 🙌

3 jaar geleden

Ik heb heel veel respect voor alle moeders in verwachting die al een kindje hebben rondlopen💙❤. Ben zelf nu 30 weken zwanger van de eerste en vind dat al loodzwaar. Ik hoop dat je de rust kan vinden en wil even zeggen vind je ontzettend sterk, om je gevoelens te uiten! 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Mmmh

Ik heb heel veel respect voor alle moeders in verwachting die al een kindje ...
Dankje. Mandy wat lief. Doet me goed ❤️

3 jaar geleden

Vandaag ook zo'n dag. 4 vd 6 kids waren om 6u30 al wakker deze ochtend. Om 11u ben k terug in bed gekropen.. gelukkig was men man thuis en heb ik nog kunnen bijslapen tot 14u30. Is de eerste keer tijdens de zwangerschap dat ik echt slaap gedurende de dag maar het was echt nodig. Slaap gebrek s nachts door het maagzuur en kramp in de kuiten begint toch te wegen..

3 jaar geleden

Reactie op Mamav8

Vandaag ook zo'n dag. 4 vd 6 kids waren om 6u30 al wakker deze ochtend. Om ...
Jeetje mineetje 4 vd 6 respect hoor. Achhh die maagzuur is vreselijk!! Wordt rt ook vaak wakker van

3 jaar geleden

Hier hetzelfde hoor... ook 30 weken zwanger vandaag. Ben vorige week helemaal gestopt met werken. Ik hebbeen sochter van 3,5 jaar en dat gevoel heb ik ook wat jij hebt... ook gestopt met werken door lichamelijke klachten maar ook omdat ik dan de energie die ik dan nog heb kan besteden aan mijn dochtertje. En het klaarmaken van haar nieuwe kamer... het einde is eindelijk in zicht.. ze gaat nu 2 dagen in de week naar de kinderopvang. Maar binnenkort ook naar mijn tante 1 keer in de week. Anders trek ik het niet. Maar het gevoel is heel herkenbaar. Het is zo rot. Maar nog een week of 10 en dan word het hopelijk snel beter;) afgezien van wat voor bevalling je hebt natuurlijk😅🥰🥰 nog even doorzetten zeg ik dan maar tegen mezelf😇

3 jaar geleden

Zo herkenbaar! Zijn ook echt dagen dat er niks uit mijn handen komt. Gelukkig neemt mijn vriend veel taken over. Ik probeer mijn energie te verdelen maar dat is echt zo moeilijk. Gelukkig zijn mijn 2 schatjes ook heel blij als we gewoon samen een filmpje kijken en kan ik wel regelmatig met ze in het zwembad spelen. Gewoon 1 op 1 tijd zijn ze ook tevreden mee en het echt samen spelen doen we over een aantal weken weer. Tot die tijd veel rusten en genieten van de dingen die we nog wel samen kunnen.

3 jaar geleden

Herkenbaar. Ook ik ben echt heel erg moe, Heb ik bij mijn vorige 3 zwangerschappen niet zo gehad, Gelukkig neemt mijn man heel veel uit handen en als hij aan het werk is dan helpt mijn dochter van bijna 13 me. Ook heb ik aan het einde van de dag ontzettende zere voeten en mijn bekken zijn dan gevoelig (doen pijn) Iemand die dat ook heeft ? Meiden, succes deze week met de warmte, zoek verkoeling 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Ilonanemian

Herkenbaar. Ook ik ben echt heel erg moe, Heb ik bij mijn vorige 3 zwangers ...
Zere voeten en last van bekkenpijn is herkenbaar meid. Ik ga straks het badje opzetten van mn zoontje. Kan die mooi. Opwarmen in de zon en kunnen we er vanmiddag in

3 jaar geleden

Reactie op Femmy85

Zo herkenbaar! Zijn ook echt dagen dat er niks uit mijn handen komt. Gelukk ...
Heel fijn. Dat is ook zo film kijken doet het hier ook wel goed. Al zeg ik van te voren wel; mama valt Misschien wel in slaap hoor haha en dat is prima.

3 jaar geleden

Reactie op Loesdev10

Hier hetzelfde hoor... ook 30 weken zwanger vandaag. Ben vorige week helema ...
Oh wat grappig ik ben ook gestopt met werken ivm. Lichamelijke klachten. Wat fijn dat ze naar de Opvang kan en naar haar tante dan heb jij even adempauze. Zwanger zijn in de lze bloedhitte valt soms niet mee. Welja nog 10 weken houden we ook nog wel even vol. Met af en toe een dipje dat mag. En dan weer door ❤️

3 jaar geleden

Fijn om de reacties hier te lezen idd! Nu bijna 33 weken zwanger en heb ook een kleine lieve druktemaker rond lopen van 2 jaar! Voel me soms ook heel schuldig dat ik hem soms niet meer aandacht kan geven! En heb er soms dagen bij kan ik alleen maar huilen! ( hormonen) 🤭 we zitten ook in een verbouwing! Dus ja dat werkt ook niet allemaal mee altijd! We houden nog even vol 💪💪 Succes voor iedereen!!