48 Reacties

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noortje

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noor, ook voor als ze ouder is lijkt mij "tje" achter je naam minder leuk. En denk dat ze Noortje al snel als leuke bijnaam krijgt ;) Vind het een leuke naam!

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noortje want Noor ga je automatisch ook afkorten naar Noortje😊

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Noor in de eerste jaren kan je altijd keer Noortje zeggen maar als ze straks volwassen is klinkt Noor beter vind ik persoonlijk

3 jaar geleden

Ik zou gewoon bedenken wat je liever wilt... als je kindje Noor heet gaat iedereen dr Noortje noemen en als ze Noortje heet noemt iedereen dr Noor. Beide super leuk! Wij probeerde er ook rekening mee te houden wat dus de bijnaam wordt en dat het past bij zowel een kind als volwassene met een serieuze baan.

3 jaar geleden

Ik ken ook een Nore, misschien ook nog een leuke variant!

3 jaar geleden

Als wij een meisje zouden krijgen hadden we Noor hoog op de lijst.. dus ik ga zeker voor Noor, heel stoer en lief!!! 💗

3 jaar geleden

Lastig! Ik vind Noortje leuker. De eerste jaren zal iedereen haar toch Noortje noemen omdat het liever klinkt. Maar wanneer ze ouder is snap ik dat je Noortje te lief vind maar dan zullen mensen het toch afkorten naar Noor🤷‍♀️ dus makkelijker voor later zou Noor zijn op de papieren en dan alsnog eerste jaren lekker afkorten naar Noortje

3 jaar geleden

Noor

3 jaar geleden

Ik zou voor Noor gaan, hoewel ik zelf de r niet zo goed uit kan spreken 😂 dus is ook nog afhankelijk van waar je woont, is er een Gooische rollende r of woon je in Twente waar het Noooooor wordt? Ook nog de overweging waard 😉

3 jaar geleden

Zou gaan voor Noor, je kan der zelf noortje Noemen, gaat vaak al automatisch 😁 op papier mooier voor later vind ik