6 Reacties

3 jaar geleden

Niet doen. Waarom zou jij je verplicht moeten voelen. Als je belangrijk was had ze je wel geappt oid. Zo een situatie heb ik ook. Maar hoef haar niet te spreken. Denk lekker aan jezelf en aan de kleine!

3 jaar geleden

Niet doen. Waarom zou jij je verplicht moeten voelen. Als je belangrijk was ...
ik voel me dan meer verplicht omdat we 12/13 jaar beste vriendinnen waren. Maar je hebt wel gelijk idd😊 thnx

3 jaar geleden

Reactie op juul95

ik voel me dan meer verplicht omdat we 12/13 jaar beste vriendinnen waren. ...
Ja ik was ook 10 jaar beste vriendinnen met mijn vriendin maar wat ze nu doet ... geen idee.. en alles kwam ook altijd vanuit mijn kant. Als ik niet zou appen zou ze me 4/5 maanden achterwege laten dus heb ik ook besloten om afstand te nemen. Negativiteit hebben we niet nodig.. denk aan jezelf. Aan de kleine. En als ze een "beste" vriendin is dan zou ze uit zichzelf komen tot aan je deur om gewoon even bij te kletsen. Dus helaas waren onze beste vriendinnen niet zo best als dat we dachten 😆😆

3 jaar geleden

Ja ik was ook 10 jaar beste vriendinnen met mijn vriendin maar wat ze nu do ...
ik herken alles zo, als ik haar niet app dan hoor ik gerust een half jaar niks van haar. En klopt met een kleine hebben we geen negativiteit nodig😊 had jij trouwens moeite er mee dat de vriendschap over ging? Ik wel namelijk🙈

3 jaar geleden

Reactie op juul95

ik herken alles zo, als ik haar niet app dan hoor ik gerust een half jaar n ...
Ja.. in het begin wel want voelde me echt een reserve pion. Want als zij zich verveelde dan pas kwam ik te pas. Ik vond dat echt heel rot om dat zo te merken. Elke dag zag ik via social media wat ze deed terwijl ze mij compleet vergat. En dan werd ik maandag 17u geappt hey zullen we om 19u afspreken? Nou sorry hoor.. maar ben niet gek toch 🤔 en uiteindelijk dacht ik laat maar gaan. Mensen komen en gaan. En degene die echt belangrijk zijn of jou belangrijk vinden blijven wel bij je ongeacht wat. En nu boeit het me eigenlijk niets meer. Ben zelfs blij dat ik er van af ben.. misschien wel gemeen maar mijn prioriteiten liggen nu toch echt ergens anders 🐥🐥💛💛💛

3 jaar geleden

Ja.. in het begin wel want voelde me echt een reserve pion. Want als zij zi ...
dat is wel k*t idd, en groot gelijk dat je prioriteiten nu ergens anders liggen