69 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Vreemd dat je geen bericht ontvangen hebt, maar zolang je een contract hebt ...
Jaa ik ben gewoon vast in dienst idd!

3 jaar geleden

Normaal gesproken zou je een brief van je werkgever moeten krijgen, dat zij een uitkering voor je hebben aangevraagd etc. Je kan ook inloggen met je digiD en kijken of je digitaal post hebt ontvangen. En anders bellen met het uwv 😊

3 jaar geleden

Reactie op Anne evers

Als goed is betaald uwv dat uit na je werk kijk is op mijn uwv daar staat d ...
Ik heb net gekeken in mijn UWV en zie niks staan..

3 jaar geleden

Vreemd.. ik ga zaterdag met verlof, maar heb al een brief gehad met dat ze vanaf za binnen 4 weken laten weten wat mijn uitkering zal zijn. Heb toen wel gebeld voor wanneer ik het geld krijg en dat zal dan meteen ook komen voor die weken en daarna iedere week.

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ik heb nog helemaal niks ontvangen.. ik heb namelijk sterk t gevoel dat hij ...
Ik zou het wel even checken, maar hij moet je gewoon doorbetalen. Dus dat is dan eerder zijn probleem dan die van jou.

3 jaar geleden

Reactie op Ella261

Normaal gesproken zou je een brief van je werkgever moeten krijgen, dat zij ...
Ik ga morgen UWV sowieso bellen dan, misschien is t nog niet doorgevoerd maar hebben ze de aanvraag wel gehad? Weet niet hoe snel ze zijn

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Ik zou het wel even checken, maar hij moet je gewoon doorbetalen. Dus dat i ...
Ja je hebt gelijk! Ik ga er sowieso op letten

3 jaar geleden

Reactie op Imke K

Vreemd.. ik ga zaterdag met verlof, maar heb al een brief gehad met dat ze ...
Er is wel een verschil. Ik krijg het geld rechtstreeks van het UWV. Maar meestal krijg je het via de werkgever

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ja je hebt gelijk! Ik ga er sowieso op letten
Geen stress dus en lekker slapen vanavond ;)

3 jaar geleden

Reactie op lot199

Ik heb het zelfde probleem ik kreeg een bericht dat ik pas 16 augustus te h ...
Dat bericht kreeg ik ook, maar je krijgt wel eerder bericht hoor.

3 jaar geleden

Ik heb ook niks gehoord van het uwv, maar ben gewoon in vaste dienst. Dus krijg gewoon uitbetaald via me werkgever en die krijgt geld van het uwv.

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Nee heb ik ook niet gehad...
Nou ja dat is dan je werkgever zijn probleem want jij hoort gewoon betaald te krijgen als je het niet krijgt zal ik als ik jou was je werkgever contacteren

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ik heb nog helemaal niks ontvangen.. ik heb namelijk sterk t gevoel dat hij ...
Je moet gewoon gelijk even contact opnemen met het uwv morgen , heb ik toen ook gedaan, hun kunnen je gelijk vertellen hoe of wat.

3 jaar geleden

Het UWV betaald aan je werkgever en je werkgever aan jou. Verandert in principe dus niets verder. Ga er vanuit dat jouw werkgever je gewoon op de 24ste zal uitbetalen.

3 jaar geleden

Toevallig van de week contact opgenomen met uwv met dezelfde vraag. Mij is verteld dat ik er niets van zal merken. Ik krijg loon van mijn werkgever en uwv maakt het over aan mijn werkgever. 100 procent uitbetaling. Dus je zult er zelf niets van merken. Je kan overigens inloggen met je digid op mijn uwv en kun je de brief en status zien.

3 jaar geleden

Ik kreeg gelijk bericht 3 weken terug toen mijn werkgever het aangevraagd had dat ik 20 juli met verlof ging en kreeg vandaag al bericht dat het verwerkt was en dat ze het loon uitbetalen aan de werkgever en die aan mij

3 jaar geleden

Hier sinds 23 juni met verlof. Ik heb op 15 juli van het uwv bericht gehad dat ze de aanvraag hebben ontvangen. En op 21 juli stond het op mijn bankrekening. Krijg dus rechtstreeks uitbetaald via het uwv en niet via mijn werkgever.

3 jaar geleden

En hoe zit het als je eigen ondernemer bent? Ik heb mijn ZEZ-uitkering bij 24 weken aangevraagd en mijn verlof gaat bij 34 weken in, maar nog niks gehoord (nu bijna 34 weken zwanger). Betalen ze het wel gewoon per week uit of krijg je pas betaald als ze de aanvraag helemaal verwerkt hebben?

3 jaar geleden

Zou baas en of uwv zelf vragen. Dan heb je antwoord. Krijgt je baas de uitkering en keert hij jou uit.? Dan neem ik aan de gewone datum? Of keert uwv rechtstreeks naar jou uit. Dat kan jou werkgever toch vertellen. Ikzelf ben ondernemster dus ik heb rechtreeks uwv moeten bellen. Voor zez uitkering dus dat is anders. Je kunt ook inloggen bij uwv met digiD. Kun je ook al hoop zien. Succes

3 jaar geleden

Als je een vaste dienstverband hebt dan wordt dat allemaal via je werkgever geregeld en merk je daar zelf niks van. Jij krijgt uitbetaald op de afgesproken data zoals gewoonlijk.