9 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou het niet weten maar klinkt alsof het vruchtwater is. Hebje inmiddels de vk al gesproken?

3 jaar geleden

Mij is verteld dat er ook een scheurtje in de vliezen kan ontstaan, waardoor je geleidelijk vruchtwater verliest. Ik zou nog eens naar de vk bellen!

3 jaar geleden

Het waren mijn vliezen en alles is in sneltreinvaart gegaan. Onze prachtige dochter is om 23:07 uur geboren. Gezond en wel.

3 jaar geleden

Het waren mijn vliezen en alles is in sneltreinvaart gegaan. Onze prachtige ...
gefeliciterddd🎂

3 jaar geleden

Het waren mijn vliezen en alles is in sneltreinvaart gegaan. Onze prachtige ...
Oooh!! Proficiat!!

3 jaar geleden

Vandaag heb ik al een paar keer natte plekken in mijn onderbroek gehad. Ik twijfel of het vruchtwater is... Ze zeggen dat afscheiding wittig/gelig opdroogt en dat vruchtwater niet opvalt als t droog is. De nattigheid droogt op zonder vlekken. Het zijn hele kleine beetjes en ik heb er geen last van. Morgenochtend toch maar even de VK bellen denk ik?

3 jaar geleden

Het waren mijn vliezen en alles is in sneltreinvaart gegaan. Onze prachtige ...
Gefeliciteerd met jullie dochter! Nu heerlijk genieten van jullie kraamtijd!

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Vandaag heb ik al een paar keer natte plekken in mijn onderbroek gehad. Ik ...
Beter een keer teveel dan te weinig bellen! :-)

3 jaar geleden

Het waren mijn vliezen en alles is in sneltreinvaart gegaan. Onze prachtige ...
Precies mijn verhaal: 35 weken en 2 dagen bij ons 1e dochtertje. Ik was met die klachten zelfs nog naar m’n werk toe gegaan. 17:19 was ze toen geboren. Lekker genieten van jullie dochter: hopen dat ze het goed doet en je naar huis toe mag als jullie dametje daar klaar voor is (wij hebben nog 10 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm dipjes) Nu 34 weken en 5 dagen zwanger van ons 2e wondertje, dus extra spannend.