31 Reacties

3 jaar geleden

Vanuit de tuin ging ik binnen wat drinken halen, vergeten.. Ik kwam terug met chocola 馃槀 Ook wist ik niet meer hoe een spelletje (al heel vaak gespeeld) moest. Huilen dat ik deed. Hahah. Echt leuk die hormonen.

3 jaar geleden

Reactie op lori-24

Schuldig馃檲 afspraak bij de dokter vergeten nadat ik er nog over bezig was g ...
Same here... alleen dan de afspraak bij de verloskundige. Dag ervoor vaak over gehad... met als gevolg een hormonale huilbui 馃槶.

3 jaar geleden

Reactie op Tinkerbellos

En nu houden we het tot na de bevalling denk ik! Hahaha.
Inderdaad, heb het ook met namen... We waren onze lijst aan het opstellen en op sommige namen kon ik niet meer komen

3 jaar geleden

hihi mijn 1e eerste zwangerschap 3 keer de sleutel in de auto gelaten en hem op slot gegooid馃檲 helaas werkte ik ook nog een eind van huis af, dus kon mn vriend steeds mij narijden om hem weer open te maken. Dit keer zei mn vriend wat over mn vergeetachtigheid toen ik 13 weken was, dus ik zeg: 'ik heb tenminste de auto nog niet op slot gegooid met de sleutel erin'. dat gebeurde dus 1 dag later馃槀 gelukkig wel bij de supermarkt dus geen uur heen en terug, en gelukkig nog niet gebeurd met mn mobiel er nog in馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Tinkerbellos

H茅茅l v茅茅l pijn haha. Loop als een kip zonder kop door de supermarkt. Want i ...
haha dat gebeurd mij ook steevast deze zwangerschap. boodschappenlijstje maken om niks te vergeten en die dan kwijtraken of vergeten mee te nemen.

3 jaar geleden

Reactie op Tinkerbellos

Hahaha, geweldig. Het zijn de simpele dingen die je dan vergeet. Dat maakt ...
het leuke was dat ik dus bij apotheek de geboortedatum van mijn vriend niet meer wist, vervolgens zitten mijn vriend en ik lekker op de bank schreeuw ik opeens zo de geboortedatum van mijn vriend. Die keek me aan van ja wat is daar mee馃槀馃槀(had het hem daarvoor nog niet verteld dat ik het even vergeten was馃槄)

3 jaar geleden

Boodschapjes gehaald helemaal niet veel nodig zo uit mijn hoofd dacht ik. Appelmoes niet vergeten check. Kom ik thuis aan om te gaan koken aardappels vergeten. Weer terug. 馃槄

3 jaar geleden

Laatst in de winkel wist ik mijn pincode niet meer. Gelukkig was mijn man er bij. Hij twijfelde over mijn code en heeft uiteindelijk zijn eigen pasje maar gebruikt.... maar ik had een behoorlijk rode kom. Zette mijn buik maar even flink uit om duidelijk te maken dat ik zwanger ben馃槃.

3 jaar geleden

Reactie op LotteF

Laatst in de winkel wist ik mijn pincode niet meer. Gelukkig was mijn man ...
Whaha herkenbaar. Alleen ik stond aan de onbemande pomp met een zo goed als lege tank. 2x getoetst, fout. Weggereden en even later wist ik 'm ineens weer馃檲 met angst de volgende pomp nog gehaald 馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op LotteF

Laatst in de winkel wist ik mijn pincode niet meer. Gelukkig was mijn man ...
Oh wat erg!! Dit precies had ik dus ook aan de kassa.. wist opeens me pincode gewoon niet meer. (Nog nooit overkomen trouwens). Ik heb erna maar thuis snel al mijn wachtwoorden en code鈥檚 ergens opgeschreven voor als het erger word of ik even iets anders niet meer weet 馃槄馃槄

3 jaar geleden

Kon er niet meer opkomen hoe oud ik en mijn man waren... en mij n telefoon ben ik continu kwijt