Vieze smaak

Walaa
2 jaar geleden
Volgen
Hallo, Wie herkent zich hierin? Heel de dag een vieze smaak in je mond. Beetje ijzerachtig. Ik kom er maar niet vanaf😖
Reageer
Typ hier je reactie
24 reacties
Baby Milou
2 jaar geleden
Komt door de zwangerschap hormonen 😃 Na de eerste trimester gaat het wel weer weg en is geen kwaal dat de hele zwangerschap blijft. Zuurtjes en lolly's helpen even. Poetsen doet niet veel. 🌸
Walaa
2 jaar geleden
Reactie op Baby Milou
Komt door de zwangerschap hormonen 😃 Na de eerste trimester gaat het wel weer weg en is geen kwaal dat de hele zwangerschap blijft. Zuurtjes en lolly's helpen even. Poetsen doet niet veel. 🌸
Zwanger van de 4e maar niet eerder meegemaakt
Soof30
2 jaar geleden
Heel herkenbaar, is net zoals vroeger als ik een kater had dan wist ik ook niet wat ik eten of drinken moest om de smaak te veranderen😅
Sim1-24
2 jaar geleden
Bij de eerste 2 bleef het de hele zwangerschap 😳 vooral na het tanden poetsen. Nu andere tandpasta en gaat veel beter!
Jvn-24
2 jaar geleden
Juist ijzer te kort?? Weet het niet is iets wat in me opkomt. Had dat bij eerste zwangerschap ook. Moest toen ijzer tabletten innemen.
AvH-24
2 jaar geleden
Bij mij hielp het eten van citrusvruchten. Ik at elke dag een grapefruit zo’n rooie of een sinaasappel. Bij toeval ontdekt.
Filou
2 jaar geleden
Inderdaad, bij mijn dochtertje had ik dat ook zo'n vieze ijzersmaak en ik was toen ook 'verslaafd' aan citrusvruchten, maar vnl POMPELMOES...