69 Reacties

3 jaar geleden

En als je kunstvoeding gaat geven zit vitamine K er al in. Dubbelop hoeft dan niet.

3 jaar geleden

Onze kraamzorg adviseerde om dit pas te halen als de baby er is, omdat ik borstvoeding wil geven, is het eerst de vraag of dat lukt. 😌 Anders is het zo gehaald.

3 jaar geleden

In die van davitamon op waterbasis zit een stof wat ze afraden.. Bij de 1e deze gebruikt en toen ik dat las niet zo heel blij. Ben nu van plan om voor 1 op natuurlijke basis te gaan.

3 jaar geleden

Ik heb een natuurlijke gehaald. Hier zit enkel in wat nodig is en geen toegevoegde stoffen, en al helemaal geen pinda’s netzoals in die van davitamon! 😊

3 jaar geleden

D cure hier, kreeg ik mee met het ziekenhuis

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Ik heb een natuurlijke gehaald. Hier zit enkel in wat nodig is en geen toeg ...
Welke heb je?

3 jaar geleden

Bij de eerste op advies van kraamzorg davitamon aquosium ofzo gekocht. Die was me toch hoor toen de kleine iets ouder werd weigerde ze ook was een dropsmaak heel heftig, staat trouwens niet bijgeschreven dat het naar drop smaakt hoor. Gebruiken nu Kruidvat merk sinaasappel vitamine D deze neemt ze heel goed en is helemaal niet zo duur. Voor de volgende kleine ook gewoon Kruidvat eigen merk hier👌

3 jaar geleden

Ik heb deze, zat in een mamma hip pakketje

3 jaar geleden

Ik neem het zelf (vitamine D van Bonusan) en geef het door via de borstvoeding.

3 jaar geleden

Reactie op Jerassy

Ik neem het zelf (vitamine D van Bonusan) en geef het door via de borstvoed ...
Is dat sowieso met vitamine d dat je het doorgeeft via de borstvoeding? Of specifiek met de soort die jij hebt?

3 jaar geleden

Reactie op ashleyvd

Welke heb je?
Van Orthica!

3 jaar geleden

Reactie op P3lle

Is dat sowieso met vitamine d dat je het doorgeeft via de borstvoeding? Of ...
Nee dat is met geen enkele, je baby moet het juist zelf nemen als je borstvoeding geeft.

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Nee dat is met geen enkele, je baby moet het juist zelf nemen als je borstv ...
Nee dat is niet waar. Het wordt doorgegeven via de borstvoeding. Net zoals alle andere vitaminen, mineralen, voedingsstoffen en antistoffen.

3 jaar geleden

Reactie op Jerassy

Nee dat is niet waar. Het wordt doorgegeven via de borstvoeding. Net zoals ...
Ik ga borstvoeding geven en moet vitamine K en vitamine D daarnaast geven. Dit zit niet (voldoende) in de borstvoeding. Liefs

3 jaar geleden

Reactie op Jerassy

Nee dat is niet waar. Het wordt doorgegeven via de borstvoeding. Net zoals ...
Uiteraard moet je dan wel een hogere dosering aannemen dan 10 microgram. Anders kan het zijn dat je niet voldoende doorgeeft.

3 jaar geleden

Reactie op Jerassy

Nee dat is niet waar. Het wordt doorgegeven via de borstvoeding. Net zoals ...
Het wordt doorgegeven, maar niet zodanig dat de baby zelf niks hoeft te slikken. een baby neemt dit namelijk te slecht op via voeding daarom moet je het de eerste 3 maanden bijgeven.

3 jaar geleden

Ik heb gwn Kruidvat eigen merk gehaald, D en K op oliebasis en véél goedkoper dan de bekende merken.

3 jaar geleden

Reactie op Jerassy

Ik neem het zelf (vitamine D van Bonusan) en geef het door via de borstvoed ...
Dan nog moet je altijd vitamine d apart geven aan uw kind want het klopt niet dat je dat via borstvoeding voldoende doorgeeft

3 jaar geleden

Reactie op Mommy38

Ik heb gwn Kruidvat eigen merk gehaald, D en K op oliebasis en véél goedkop ...
Ik ook!

3 jaar geleden

Holland en barret heeft nu een actie 1+1 gratis! Net besteld 😁