61 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op LenM92

Mijn tante heeft deze gemaakt voor ons 🥰💙
Mijn mama heeft ongeveer dezelfde gemaakt 😍

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht voor in de maxicosi

3 jaar geleden

Reactie op Miss V

Mijn mama heeft ongeveer dezelfde gemaakt 😍
Heerlijk he, van die creatieve familie leden 😍

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van koeka en 1 van meyco. Heb me bij het aanschaffen van de autostoel laten vertellen dat kindjes geen (dikke) jas aan mogen in de autostoel omdat het niet veilig is. Dan kunnen de riempjes niet strak genoeg. Dus leek mij wel handig!

3 jaar geleden

Wij hebben een dikke van koeka. Helemaal omdat we straks de winter in gaan. Dan lijkt het me nog meer een must dan voor de zomer.

3 jaar geleden

Ik heb er nog 1 van onze eerste dus hoef niet aan te schaffen, het is veiliger dan een jasje omdat door het jasje de gordels te los zitten ( tussen de baby en gordel mag 1 vingerdikte zitten en door alle lucht in een jas zit er meer ruimte dan je door hebt)

3 jaar geleden

Reactie op LenM92

Mijn tante heeft deze gemaakt voor ons 🥰💙
Super leuk! 🥰

3 jaar geleden

Deze☺️💗

3 jaar geleden

Ik gebruik deze bij alle 3 van mn kinderen. Ik vind deze erg prettig.

3 jaar geleden

Ik zou echt NIET die van jollein halen. Wat een KUT kwaliteit. Als je hem wast blijft al het vocht erin hangen en is dat ding drijf en drijf nat en hij mag niet in de droger. Vindt dat haar kwaliteit echt slecht is.

3 jaar geleden

Kan ook gewoon een dekentje overheen leggen

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Ik zou echt NIET die van jollein halen. Wat een KUT kwaliteit. Als je hem w ...
Nou die ervaring deel ik absoluut niet. Hij mag niet in de droger nee dus duurt even voordat hij droog is, maar rits hem helemaal open laat hem buiten drogen en hier prima droog hoor na een paar uur. Heb een voetenzak van maxicosi zelf, zat bij de maxicosi, en die droogt ook langzaam want mag ook niet in de droger. Kwestie van geduld en als je slim bent leg je gewoon een hydrofiel onder het hoofdje, scheelt wassen na kwijlen/spugen 😉

3 jaar geleden

Nou die ervaring deel ik absoluut niet. Hij mag niet in de droger nee dus ...
Ik herken dit ook niet idd. Top zak. En de zak blijft niet zeiknat als je deze gewoon in 2 losse delen in je wasmachine verdeeld.

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Ik zou echt NIET die van jollein halen. Wat een KUT kwaliteit. Als je hem w ...
Die mening deel ik ook niet hij is prima te wassen goed centrufugeren en lekker met dit weer buiten hangen helemaal open gerits dan is die zo droog en hij is nog net zo mooi als toen die net nieuw uit de verpakking kwam

3 jaar geleden

Ja wij hebben een voeten zakje koeka! Wel duur, maar waard voor je geld. Een baby ligt stil en heeft meer moeite om zijn of haar temperatuur op peil te houden vooral in herfst en winter als je baby nog onder de 6mnd is. Altijd wel even in de nekje voelen hoe je kind aanvoelt.

3 jaar geleden

Nou die ervaring deel ik absoluut niet. Hij mag niet in de droger nee dus ...
Heeft niks met geduld te maken. Die van ons was DRIJFNAT. Alsof je hem in een zwembad hebt gegooid en daarna eruit gehaald. Toen opnieuw centrifugeren en ook toen deed hij niks.... Heb dit overigens niet met de boxkleed, terwijl het dezelfde materiaal is. Hebben jullie ook die zoals op de foto? Want ze heeft er namelijk meerdere

3 jaar geleden

Reactie op Jetj

Ik herken dit ook niet idd. Top zak. En de zak blijft niet zeiknat als je ...
Bij ons echt niet. Dat ding is zo drijfnat wat je er een zwembad mee kan vullen. We hebben hem meerdere keren uitgewringt (of hoe je dat ook schrijft haha) en daarna heeft het nog 3 dagen geduurd voordat het droog was. 😱 Ik werd er echt helemaal gek van!

3 jaar geleden

Wij hebben een van koeka

3 jaar geleden

Ja die heb ik ook en op deze foto is hij ook al gewassen en dat ging echt heel makkelijk heb hem op kort progamma 40 graden gewassen 1400 toeren gecentrifugeerd en daarna buiten uithangen in de zon was zo droog met dat warme weer

3 jaar geleden

Ik heb ook geen problemen gehad met met wassen bij de Jollein voetenzak.. In de zon wassie na een paar uur droog