24 Reacties

3 jaar geleden

Best herkenbaar! Ik had de eerste 1.5 wk van mijn verlof ook meer het gevoel emotioneel te zijn. Misschien komt het ook omdat je eindelijk / meer tijd hebt om stil te staan bij je zwangerschap en te 'coconen' en er dus ook meer ruimte is voor emoties. Alleen maar goed denk ik.. Hoort er ook bij. En bovendien is het ook heel spannend dat je steeds?dichter bij alle veranderingen komt. Merk zelf in ieder geval dat ik dat nu ineens spannend vind terwijl ik heel mijn zwangerschap van binnen mensen uitlachte als ze vroegen: en ben je er klaar voor? Dan dacht ik: euh I was born ready! Heb het nu na 3 weken verlof weer wat minder. Ook wat meer balans gevonden in actief zijn en ontspanning.

3 jaar geleden

Veel praten helpt ben 3x in elkaar gezakt van, dinsdag tot nu omwille dat ze iedere keer wa anders zeiden en ik ben heel emotioneel daardoor heb hier met psycholoog vant ziekenhuis gepraat hierover wat er gebeurde was ook vorm van paniek en heeft me wel geholpen zoveel mogelijk met mensen uit je bubbel praten en niet jouw partner maar iemand anders het helpt al 7 uur zonder tranen kwas al van maandagnacht aant wenen hierdoor

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Veel praten helpt ben 3x in elkaar gezakt van, dinsdag tot nu omwille dat z ...
Ojee wat heftig en vervelend voor je. Fijn dat het je heeft geholpen om het hier met iemand over te hebben!