22 Reacties

3 jaar geleden

Ik deed me zoontje bij de 3e in de wagen en me dochter deed ik dragen had ene duo wagen vond 100 x niks nu is dochter straks 3 als nummer 4 geboren word dus loopt ze gelukkig mee aan de hand zou er eerlijk gezegd dragen als je dat fijn vind zonde om een nieuwe wagen te kopen

3 jaar geleden

Wij verwachten in augustus ook ons 2e kindje onze zoon is dan ruim 2.5 (wordt in oktober 3) en halen denk ik gewoon een meerij plankje maar met stoeltje is voor de nog iets kleinere kindjes misschien wel handiger omdat die sneller vermoeide beentjes krijgen? Kunnen ze nog ffe zitten

3 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde. Ons zoontje is ook 1 jaar en 8 maanden als zijn zusje geboren wordt. Wij gaan wel voor een duo wagen, maar puur omdat ons zoontje nogal actief is en niet echt op een meerijdplankje blijft zitten. Hij is behoorlijk ondernemend hahah. Ik ga mijn oude kinderwagen op MP zetten en dan schaffen we de orion duo wagen aan. Deze schijnt heel fijn te zijn en je betaald niet de hoofdprijs.

3 jaar geleden

Onze oudste was 15 maanden toen de tweede kwam. Ze liep gewoon zelf en met langere stukken nam ik de draagzak/doek mee. En als mijn man en ik samen weggingen namen we 2 draagzakken/doeken mee en bleef de wandelwagen thuis.

3 jaar geleden

Kijk eens naar joolz geo. Die hebben wij tweedehands gekocht. En kan als gewonen en als duo gebruiken

3 jaar geleden

https://www.justsit.nl/nl/justsit-copy.html Ik heb deze gekocht. Lijkt me ideaal!

3 jaar geleden

Ik weet niet welke wagen je hebt maar de joolz heeft een uitbreidingsset. En er zijn ook van die stoeltjes die je boven op een wagen kan monteren. Geloof dat dat van justsit.nl is

3 jaar geleden

Reactie op ENF

https://www.justsit.nl/nl/justsit-copy.html Ik heb deze gekocht. Lijkt me ...
Leek mij ook heel handig. alleen schijnt het frame van meeste wagen dit niet niet kunnen dragen..

3 jaar geleden

Reactie op ENF

https://www.justsit.nl/nl/justsit-copy.html Ik heb deze gekocht. Lijkt me ...
Ja idd ! Dit lijkt me heel handig, wist niet dat dit bestond

3 jaar geleden

Reactie op AmyS

Ik weet niet welke wagen je hebt maar de joolz heeft een uitbreidingsset. E ...
Oh ik heb een dubatti, ik zal eens googlen of die misschien ook zoiets verkopen

3 jaar geleden

Reactie op MamavanO

Leek mij ook heel handig. alleen schijnt het frame van meeste wagen dit nie ...
Ohh.. dat is jammer, ik zal eens googlen of ik er meer over te weten kan komen

3 jaar geleden

Hallo! Mijn dochter was ook 1,5 toen haar broertje kwam, en ik zou je echt aanraden om een duo wagen te nemen! Heb er zelf totaal geen spijt van gehad, zeker met lange dagen erop uit was het zeer handig. Wij hadden ook een dure wandelwagen voor dr eerste gekocht dus was ook in dubio. Maar achteraf gezien super handig! Zeker als je alleen met de kids erop uit wilt! Kan ze even uitrusten, af en toe een slaapje doen, mocht je af en toe met t openbaar vervoer moeten kan ze toch even in de wagen. Ik heb de duowagen zelf nog staan en heb hem nu niet meer nodig (kindjes zijn nu 3 en 2) , dus mocht je interesse hebben mag je hem van mij hebben!

3 jaar geleden

Reactie op ilhem

Hallo! Mijn dochter was ook 1,5 toen haar broertje kwam, en ik zou je ech ...
Hoi ! Ja dan is het inderdaad heel handig, ik ga er meestal alleen op uit dus dan is het inderdaad heel handig. O dat zou heel fijn zijn als ik hem mag hebben! Daar zou je me een groot plezier mee doen :)

3 jaar geleden

Reactie op ENF

https://www.justsit.nl/nl/justsit-copy.html Ik heb deze gekocht. Lijkt me ...
Lijkt me ook handig, mijn zoon is nu al 13kg (wordt in juli 2) en het is tot 15kg dus toen toch maar gekozen voor een kidsit waar die dus op kan zitten maar ook kan staan

3 jaar geleden

Reactie op Mayke89

Lijkt me ook handig, mijn zoon is nu al 13kg (wordt in juli 2) en het is to ...
Ik vroeg me af of dat dan nog fijn loopt? Zie mezelf daar dan steeds tegenaan schoppen

3 jaar geleden

Reactie op 2345

Ik vroeg me af of dat dan nog fijn loopt? Zie mezelf daar dan steeds tegena ...
Dat is zo, ik heb een touwtje erbij dus als hij zelf loopt dan kan ik hem omhoog zetten. Echt ideaal is het niet, als ik lange stukken ga dan zal ik de baby in een draagzak doen en zoon in kinderwagen. En als we samen dag op pad gaan hebben we een buggy voor m’n zoon. En ik probeer hem op een loopfiets te krijgen. Kleine stukjes gaat al redelijk goed. Balans vinden is nog wel soms wat moeilijk.

3 jaar geleden

Hoi ! Ja dan is het inderdaad heel handig, ik ga er meestal alleen op uit d ...
Het is niet zo een dure hoor! Van topmark ( nieuw was ie ma 200 geloof ik) maar heb voor deze gekozen omdat de kinderen achter elkaar zitten waardoor de wagen lang is maar niet breed, zo was het handig in de winkels ( voor de Kruidvat) dat je toch overal langs kan zonder problemen. De kleine ging achterin met een babynestje, als ze ouder worden haal je die eruit en heb je eigenlijk een buggy van 2 achter mekaar. Heb er echt heel veel profijt van gehad en raad het echt iedere moeder aan met 2 kids kort achter mekaar. Waar kom je zelf vandaan?

3 jaar geleden

Ja echt super handig! Zoals ik zei heb er echt profijt aan gehad en wens het ieder ander ook toe! Als je kleine wil lopen kan ze krijg lopen, fietsje mee, past ook makkelijk onderin voor als ze toch even in de wagen moet of wil! Me kleine meid had er toen toch af en toe wel behoefte aan hoor! Daarom dat ik er ook zo blij mee was! Ik kom uit Utrecht, midden van het land, volgens mij wel te doen als ik het goed heb?

3 jaar geleden

Reactie op ilhem

Ja echt super handig! Zoals ik zei heb er echt profijt aan gehad en wens he ...
Ja echt ideaal, en echt handig dat er zoveel mee kan onderin de boodschappen mand, altijd handig! Onze meid is ook echt actief, dus dat is echt ideaal dat het er ook allemaal inpast zeg. Ja dat is goed te doen Utrecht ! Ik zit te denken hoe we telefoonnummers en adres uit kunnen wisselen..Heb jij een idee ?

3 jaar geleden

Was aan het mee lezen.. Tegenwoordig mag je je instagram account doorgeven, wel met alle gevolgen van dien.