Wat mag ik wel of niet eten?

Baby JVerbeeten
4 maanden geleden
Volgen
Hallo Dames, ik had even een vraagje. Ik weet van de meeste dingen wel of ik dat mag nu of niet maar nu is het probleem dat ik niks kan binnen houden maar een broodje met roompate wel. Nu had ik dat dus gisteren op en vandaag en nu lees ik net op internet dat ik dat dus niet mag eten... Weet iemand van jullie of ik dat mag of niet?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
41 reacties
Charlottevk100
4 maanden geleden
Volgens mij niet meer dan een boterham per dag. Als je de zwangerhap app download kun je altijd even checken en daar staat bij sommige dingen ook bij in welke mate het evt wel mag:)
  • Rapporteren
C1989
4 maanden geleden
Je moet de app zwangerhap downloaden. Daar staat alles precies.
  • Rapporteren
chancera
4 maanden geleden
De app ZwangerHap is erg handig. Daar kan je zien wat je wel en niet mag eten :)
  • Rapporteren
Babynumberthree
4 maanden geleden
Ik heb ook de zwangerhap. Erg handig. Afgelopen vrijdag aan de medische verloskundige gevraagd of pathe of leverworst mag. Nou dat mag inderdaad. 1 boterham per dag of om de dag. Gewoon genieten van je leverworst of pathe hoor, dan gebeurt er niks. Pas bij overmatig gebruik...........
  • Rapporteren
Baby JVerbeeten
4 maanden geleden
Super bedankt voor jullie reacties!! Ik ga het nu gelijk downloaden. Ik eet het meestal ook maar 1 of 2 broodjes om de dag te beginnen zodat ik niet de hele dag hoef over te geven
  • Rapporteren
Sarah1989
4 maanden geleden
Ik heb ook de zwangerhap app. Ik eet vegetarische smeerworst, maar dat moet je natuurlijk wel lekker vinden. En inderdaad anders 1 maal per dag normale smeerworst. Hoop dat het snel minder wordt.
  • Rapporteren
Suzann
4 maanden geleden
Reactie op Charlottevk100
Volgens mij niet meer dan een boterham per dag. Als je de zwangerhap app download kun je altijd even checken en daar staat bij sommige dingen ook bij in welke mate het evt wel mag:)
Ik heb een folder van de Gynaecoloog en ik mag 4 tot 7 boterhammen per dag 😊! Dus niet meer dan 1 boterham per dag lijkt me wat weinig.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
1 boterham per dag? Ik eet serieus wel 6 broodjes pindakaas....
  • Rapporteren
Baby JVerbeeten
4 maanden geleden
Reactie op Suzann
Ik heb een folder van de Gynaecoloog en ik mag 4 tot 7 boterhammen per dag 😊! Dus niet meer dan 1 boterham per dag lijkt me wat weinig.
4 tot 7 boterhammen per dag met roompate? Want ik heb dus net 2 broodjes gegeten.. heb al gelijk een beetje stress want op die app staat dus ook dat t eigenlijk niet was maar als je t doet dan 1 per dag of om de dag...
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
4 tot 7 boterhammen per dag met roompate? Want ik heb dus net 2 broodjes gegeten.. heb al gelijk een beetje stress want op die app staat dus ook dat t eigenlijk niet was maar als je t doet dan 1 per dag of om de dag...
Ohhhh het gaat om de roompate.... ja dat weet ik niet. Kan je niet wat anders proberen op je broodje? Volkoren brood is gewoon goed voor je momenteel!
  • Rapporteren
Suzann
4 maanden geleden
Ik heb het over het algemeen. Dus gewoon 4 tot 7 boterhammen 😊! Ik eet per dag zo een 4 boterhammen met verschillend beleg. Eet sowieso geen paté etc
  • Rapporteren
Baby JVerbeeten
4 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ohhhh het gaat om de roompate.... ja dat weet ik niet. Kan je niet wat anders proberen op je broodje? Volkoren brood is gewoon goed voor je momenteel!
Ja we gaan zo maar naar de winkel om iets anders te halen ipv roompate... durf t gelijk niet meer echt te eten
  • Rapporteren
Hbr93
4 maanden geleden
Ik vind het romige zo lekker op dit moment, ben blij met pikante humus!
  • Rapporteren
moontje_mona
4 maanden geleden
Je mag 1 boterham per dag met paté. Dit komt omdat hier vitamine a in zit en daar mag je niet te veel van binnen krijgen. ( afgelopen dinsdag door verloskundige verteld )
  • Rapporteren
MerelFrancis
4 maanden geleden
Heb je de ZwangerHap app al? Die is heel handig daar kan je dit soort dingen inchecken. Er staat over roompate in dat je het niet teveel mag eten ivm de lever dat erin verwerkt is voor je vitamine a gehalte
  • Rapporteren
Muna
4 maanden geleden
Ik wil graag weten welke kaas mag ik eten want sommig zit in rauw melk
  • Rapporteren
ZoeJ
4 maanden geleden
Reactie op Muna
Ik wil graag weten welke kaas mag ik eten want sommig zit in rauw melk
😉
  • Rapporteren
Ukkie-2
4 maanden geleden
Ik heb een app waar je alles kan vinden wat je wel en niet mag heel handig het heet zwangerhap
  • Rapporteren
Aphrodite
4 maanden geleden
Ik raad je echt de vegetarische paté van Unox aan. Hoef je ook geen rekening te houden met hoeveel broodjes op een dag je met dat spul eet en het smaakt precies hetzelfde. 😃
  • Rapporteren
xvmvx
4 maanden geleden
Reactie op Aphrodite
Ik raad je echt de vegetarische paté van Unox aan. Hoef je ook geen rekening te houden met hoeveel broodjes op een dag je met dat spul eet en het smaakt precies hetzelfde. 😃
Ja echt smaak die hetzelfde als de gewoone? Dat zou echt top zijn😍🙈
  • Rapporteren