Wat mis je het meest?

Roos | Admin
2 maanden geleden
Volgen
Waar verlang je naar, waar droom je over en kan je niet wachten om weer te doen/eten/drinken?😡
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
26 reacties
Lynnnn
2 maanden geleden
Een broodje carpaccio met groene pesto, truffelmayo,pijnboompitjes, zongedroogde tomaatjes en parmezaanse kaas op een heerlijk zonnebloempit broodje. Het eerst wat ik wil eten als ik bevallen ben.
  • Rapporteren
Marielle89
2 maanden geleden
Uhhh waar zal ik starten? Carpaccio, rosbief, filet americain, ossenworst, salami, gerookte zalm, biefstuk.... πŸ˜…
  • Rapporteren
Leelaleni
2 maanden geleden
Een lekker speciaal biertje 😍
  • Rapporteren
Issi
2 maanden geleden
Sushi met warme Sake. Heb afgesproken als de bevalling zich aandient dat man lief de sushi laat bezorgen πŸ˜…
  • Rapporteren
LNN7
2 maanden geleden
Een lekker wijntje! Een broodje filet americain en een broodje gerookte zalm 🀩
  • Rapporteren
Room95
2 maanden geleden
Carpaccio met truffelmayonaise en sushi met rauwe vis 😊
  • Rapporteren
Lauwiene
2 maanden geleden
Inderdaad carpaccio.. Ik at echt elke week carpaccio, dus het is wel even afkicken zo :( Het is voor het goede doel zeggen we dan πŸ˜…
  • Rapporteren
Celesteee93
2 maanden geleden
Oh toch wel de filet American van de slager het meeste maar carpaccio mis ik wel als ik uit eten ga.
  • Rapporteren
Cma
2 maanden geleden
Ooh zeker carpaccio, paling, gerookte zalm, ossenworst en filet American ... Zodra de baby is er is, vraag ik om een broodje carpaccio πŸ˜†
  • Rapporteren
july uitvlugt
22 dagen geleden
Biefstuk en gerookte zalm πŸ˜…
  • Rapporteren
Issi
22 dagen geleden
Eten: Sushi met rauwe vis Drinken: alcohol Ik ben al een paar keer snachts wakker geworden met stress dat ik droomde toch rauwe sushi te eten met warme Sake. Gelukkig en helaas was het maar een droom
  • Rapporteren
Lightangelmaris
22 dagen geleden
Sushi en filet american. Lekker kop late machiato.
  • Rapporteren
Ssandiie
22 dagen geleden
Filet americain, sushi, gerookte zalm en een goeie steak. 😭
  • Rapporteren
Elisetjoe
14 dagen geleden
Filet american, ossenworst, carpaccio, biefstukje...🀀
  • Rapporteren