Weeeig gevoel?

Verwijderd lid
2 jaar geleden
Volgen
Hallo ladys. Ben nu 10 weken zwanger en voel met de dag meer dat me buik groeit. Ik voelme heel naar al paar dagen. Heb sws sinds de begin geen last gehad van misselijkheid af en toe na dus dat heb ik nu gelukkig ook niet. Kan het nog komen? Maar ik voel me wel best weeig. Dus beetje raar heel moe nergens zin in lijkt alsof ik misselijk ben maar ben meer angstig dan dat ik daadwerkelijk het ben. Hoe komt dat?
Reageer
Typ hier je reactie
2 reacties
marr-27
2 jaar geleden
Hormonen! En er gebeurt zoveel in je lichaam nu.. dat speelt allemaal mee. Misselijk zal vast nog wel kunnen komen. Maar daar durf ik verder niks over te zeggen. Is bij iedereen anders natuurlijk. Ik ben hele dagen beroerd en misselijk. Overgeven wordt gelukkig al minder. Maar moe en hangerig, geen energie, hoofdpijn. Wees gezegd als je weinig klachten hebt! Ik zou ze graag afgeven 😂
Sh1r
2 jaar geleden
Het zou normaal kunnen zijn, maar voor de zekerheid zou ik wel contact opnemen met een arts of verloskundige. Je weet het nooit. Als het inderdaad normaal is en erbij hoort, kan het helpen om gedurende de dag kleine beetjes te eten.