5 Reacties

3 jaar geleden

Ik twijfelde ook, maar ben echt heeel blij het gedaan te hebben. Is zo leuk om te zien en het is nu nog veel 'echter' op de 1 of andere manier. En mijn vriend had door corona wat echo's moeten missen dus voor hem extra speciaal. Ik had wel gekozen voor een echo van 15/20 min, dat vond ik voldoende tijd en was een stuk goedkoper (55).

3 jaar geleden

Wij hebben het gedaan met 27 weken. En heb er geen moment spijt van gehad. Echt heel mooi om alles in 3D/4D te zien. Ook hebben wij een USB stick meegekregen met alle beelden en filmpjes. Echt heel leuk voor later! Wij hebben zelfs meer betaald (€120) maar het is het zeker waard!

3 jaar geleden

Ik heb met 27 weken een 3d echo laten maken met super mooi resultaat! Vond het toch wel fijn om te zien hoe mijn kindje er nou eigenlijk uitziet😍 zeker geen spijt van gehad en het was ook maar €55 inc dvd van de hele echo en 54 fotos haha😊

3 jaar geleden

Ik moet zeggen dat dit voor ons het meest speciale moment was tot nu toe! Ook omdat mijn man niet bij de 20 weken echo mocht zijn door corona. Dit was echt een goedmakertje en het meer dan waard. Je hoort wel eens dat de baby net in een lastige houding kan liggen waardoor het niet goed te zien is. Vaak mag je dan wel weer terugkomen voor een herkansing. Bij mij was een beetje draaien en porren genoeg. Deed overigens geen pijn.

3 jaar geleden

Wij hebben het uiteindelijk wel gedaan omdat mijn man niet bij de 20wekenecho mocht zijn en we zo beide de kleine nog konden zien samen. Helaas hebben wij geen goede foto's vanwege de eerste keer de navelstreng voor het gezicht, tweede keer lag de navelstreng opgevouwen bij het gezicht en derde keer lag het met het gezicht naar mijn rug. Natuurlijk is dit jammer maar we hebben wel 3x de kleine mogen bewonderen, bij de 2e keer laten opmeten (krijg geen groeiecho's), het hartje laten horen en hebben we 2 dvd's. Voor de 2 herkansingen hebben wij niks extra's hoeven te betalen en mogen wij zelfs nog een keer terugkomen maar dat doen we niet, het is goed zo.