84 Reacties

3 jaar geleden

Heb deze tweedehands gekocht op marktplaats! Is nog zo goed als nieuw.

3 jaar geleden

Wij zijn voor box Casper met lade gegaan van Babypark. We wilde graag een zwarte box die op (minimaal) 2 hoogtes kon én een lade had. Deze is perfect 🥰

3 jaar geleden

Reactie op J a n i n e

Wij hebben een ronde box, met wieltjes en die in hoogte verstelbaar is, via ...
Wat staat die mooi zeg! Prachtige kamer ook 😊

3 jaar geleden

Wij hebben een box van TWF aangeschaft met lade eronder in het grijs. Ik vond het vooral belangrijk dat de box stevig is. Sommige boxen die ik gezien heb waren erg wankel.

3 jaar geleden

Wij hebben deze van Bopita. Zelf wieltjes onder gezet. We hebben de box 2de hands gekocht.

3 jaar geleden

Wij heben de bopita brent box met lade. Heel blij mee. Dit keer via markplaats gekocht, hij ziet er nog prima uit! Bij onze eerste hadden we dezelfde nieuw gekocht maar dan de versie zonder lade. Dit keer wou ik er toch graag 1 met lade omdat wel wat opbergruimte wou. Alleen de boxen met lades zijn echt belachelijk duur! Deze dus mooi via marktplaats gekocht voor een heel mooi prijsje. Bopita is super stevig!

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon een simpele witte box 2e hands gekocht. Wel 1 met een lade voor opbergruimte. Heb zelf de lade roze geverfd en de knopjes veranderd in wolken knopjes 🥰!

3 jaar geleden

Wij hebben een simpele box op wieltjes van de Prenatal gekocht. Is een boxmatras altijd nodig of is een boxkleed genoeg?

3 jaar geleden

Reactie op Twins2020

Wij hebben gewoon een simpele witte box 2e hands gekocht. Wel 1 met een lad ...
Leuk gedaan!!

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een box (zwart omdat dat beter bij ons interieur past) met lade omdat we een kat hebben. Dan kunnen we 's nachts het boxkleed snel en makkelijk opbergen zodat ie niet de volgende ochtend onder de haren zit. Nu leren we haar nu al dat ze niet in de box mag komen door hem al tijdig op te zetten (baby komt pas in augustus). Onderin heb ik aluminiumfolie uitgespreid en een paar citronellakaarsjes neergezet (hoeven niet eens aan). Dat vindt ze maar niets dus de interesse was er snel af. Hooguit dat ze nog wel eens over de rand loopt. Als straks de baby er is vermoed ik wel dat ze op een gegeven moment door gaat krijgen dat er iets veel knuffeligers (kleed) in ligt. Het boefje. Dus voor 's nachts toch een lade om het makkelijk op te bergen mocht ze zonder toezicht er toch voor gaan. Maar door haar alvast tijdig te leren dat het niet voor haar bedoeld is zal ze straks ook minder snel bij (of op!) de baby gaan liggen in de box in een onbewaakt moment. Ook fijn om even snel wat speeltjes weg te kunnen moffelen als er bezoek komt en een paar monddoekjes op te bergen zodat die altijd voorhanden zijn.

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor geen box. Tot zeker paar maanden na de bevalling. Zo een klein hummeltje in zo een ongezellige kille box vinden wij niets. Ze slaapt veel en beweegt weinig. De consultant kraamzorg gaf mij groot gelijk. Ze vertelde mij het ook vaak als een rommel, kadootjes bak word gezien en wat ook nog eens veel stof vangt. Hier kan het nog even wachten. 🌸💞🤗

3 jaar geleden

Hebben jullie een matras of een boxkleed in de box liggen?

3 jaar geleden

Reactie op Tariii

Hebben jullie een matras of een boxkleed in de box liggen?
Een boxkleed hebben wij erin liggen, kreng was 100€ 🤪 Dus hij is dik genoeg!

3 jaar geleden

Reactie op Tariii

Hebben jullie een matras of een boxkleed in de box liggen?
Boxkleed, vroeger zelf ook mee groot gebracht. Vind zo'n matras echt een verkoop praatje 😅 Maar dat komt miss ook omdat ik zelf in een winkel sta

3 jaar geleden

Reactie op RAvV91

Wij hebben deze besteld. Met lade omdat we niet zoveel bergruimte in de woo ...
Deze vind ik ook heeel leuk. Hebben jullie hem al inmiddels gekregen, staan, foto's please? 😊

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Deze vind ik ook heeel leuk. Hebben jullie hem al inmiddels gekregen, staan ...
Nee nog niet haha, iets met lange levertijd... Er staat op de site wel een plaatje hoe die in een kamer staat: https://www.babymax.nl/product/bopita-lisa-box-wit-naturel/?gclid=EAIaIQobChMIjJGgxZnm6QIVgaZ3Ch0u-QWfEAQYBSABEgKJbfD_BwE

3 jaar geleden

Reactie op RAvV91

Wij hebben deze besteld. Met lade omdat we niet zoveel bergruimte in de woo ...
Waar heb je deze besteld?

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Waar heb je deze besteld?

3 jaar geleden

Thanks! Och.. wij moeten nog zoveel spulletjes 😂

3 jaar geleden

Wij hebben de Bopita Brent Grey gekocht. Paste goed bij de bank en je kunt er makkelijk onder stofzuigen. Heb er wel viltjes onder gedaan, Zodat hij makkelijk verschoven kan worden. Lijkt vol, maar Nijntje gaat er dadelijk uit hoor, maar nu voor de leuk.