11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt online met dingen tussen de €10-€35 voor ieder budget iets. Er staan bijv voorleesboekjes op, bepaalde knuffels, speeltjes voor aan de box of kinderwagen, voedingspotjes, naamtreintje, etc

3 jaar geleden

Ben hier helemaal niet mee bezig bij de eerste ook niet. Vind het al lief dat mensen langs komen en alles wat je dan krijgt is mooi en welkom. Ik vind persoonlijk de "moeite" die gedaan word om iets leuks uit te zoeken al meer waard dan dat ze iets van een lijstje kopen. En het leuke is dat je dan ook verrassende kadootjes krijgt die je totaal niet verwacht. Onze eerste heeft bijvoorbeeld een bestekset gekregen met haar naam erin gegraveerd, zo mooi! Maar goed iedereen is anders wel heel mooi initiatief stichting babyspullen, goede tip voor te kleine kleren straks

3 jaar geleden

Goed dat je hier aangeeft waar we spullen kunnen doneren achteraf!!

3 jaar geleden

Het is al heel leuk dat ze langs komen. Mensen zullen denk ik uit zich zelf met iets komen wat ze hebben uitgezocht..? Alles wat ze meenemen is al attent. Maar als ze er echt om vragen wat ze kunnen kopen dan kan ik zeggen: Kleding in maat 62 of hoger, of anders een cadeaubon. Of specifieker: zomerhoedje, speenkoord, speelkoord voor in de maxi cosi, tutteldoekje, bijtring, tutteldoekje.

3 jaar geleden

Ik heb ook een online lijstje gemaakt, met de mededeling dat men geheel vrij is om zelf wat te kopen en dat het lijstje ter inspiratie kan worden gebruikt. Hier staan specifieke spulletjes op (bepaald speelgoed, xl hydrofiele doeken, kinderservies, een badcape, enzovoort), maar ook algemene categorieën (boekjes, kleding vanaf maat 62, cadeaubonnen, enzovoort). Ik heb het lijstje gemaakt, omdat ik het er volledig mee eens ben dat het gaat om de moeite die je bezoek in het cadeautje heeft gestoken, en juist daarom vind ik het zo zonde als het ergens achterin de kast beland!

3 jaar geleden

Hier ook een lijstje gemaakt ter inspiratie. Bij mijn zoontje kreeg ik enorm veel knuffels. Super lief natuurlijk, maar hij kiest er toch uiteindelijk zelf eentje en sorry, maar ik vind 13 knuffels teveel🙈

3 jaar geleden

Cadeaubonnen! Niet iedereen heeft dezelfde smaak, en zo koop ik er iets nuttigs van 😊

3 jaar geleden

Het bezoek is al het kadootje.

3 jaar geleden

Op ons geboortekaartje staat als cadeau tip een spaarvarkentje met rekeningnummer. Heb ook een geboortelijst bij dreambaby maar daar staat niet zoveel op omdat ik bijna alles tweedehands heb gekocht. Maar iedereen is vrij om te geven wat hij wilt. En zelf kleding die ik minder mooi vind doe ik toch altijd een keer aan. Neem een foto en stuur het dan door. Mensen zijn altijd blij als ik dan foto stuur. Wij zijn eigenlijk blij met alles wat we krijgen 😊

3 jaar geleden

Ik heb ook een lijstje opgesteld. Maar veel mensen zeggen al een cadeautje te hebben en kunnen niet wachten om het te geven. Op mijn lijstje heb ik aangegeven geen knuffels te willen, heb er nu al 4 gehad namelijk. Grote kans dat we er nog meer krijgen haha. Goed dat je de link deelt van de stichting babyspullen. Ga ik zeker onthouden!