12 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochtertjes heb ik geloof ik vanaf week 7 eventjes in het wippertje laten zitten. Nu zijn ze 10 weken en ze vinden het wippertje helemaal geweldig. Wel laat ik ze er niet te lang inzitten (Max 30 min)

3 jaar geleden

Hier heb ik een zitzak zit ook een wip gedeelte onder en een wipper me zoontje is vandaag 6 weken en zit in de zitzak al vanaf dat ie paar dagen oud was en de wipper pas sinds 4.5 week maar dan wel liggend. Ook leg ik hem wel is op de bank in voedings kussen

3 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Hier heb ik een zitzak zit ook een wip gedeelte onder en een wipper me zoon ...
Wat leuk, mijn zoontje is vandaag ook precies 6 weken, ook van 12 augustus dus? :) Dat voedingskussen heb ik nu ook geprobeerd inderdaad, werkt top! Ik ga eens kijken voor zo'n zitzak.

3 jaar geleden

Tip! Laat ze niet te lang in het wippertje zitten, niet goed voor de ontwikkeling van het ruggetje. En hoe lekker is het om je even te kunnen rekken en strekken in de box/kleed.

3 jaar geleden

Tip! Laat ze niet te lang in het wippertje zitten, niet goed voor de ontwik ...
Dat weet ik hoor, hef zou dan om 20 minuutjes gaan dat ik net even wat kan doen. Verder zit zoon vooral in de draagzak, maar sommige dingen kan ik dan niet doen. Liggen in de box kan niet ivm reflux :(

3 jaar geleden

Ik kreeg de tip van iemand om zo'n hoes om je voedingskussen te doen. Ik heb er nu een besteld van formfix en mijn zoontje vind het prettig. Ook kun je dit met voeden gebruiken.

3 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje van 3 weken er al ingezet, voor zolang het ging, max een kwartier. Er zit een stand voor baby’s tot 4 kilo, dus ik dacht dat moet kunnen!

3 jaar geleden

Ik heb een triptrap met newborn stoeltje er op. Onze man vind het heerlijk er in te zitten als ik het eten kook bijvoorbeeld. Duurt ook max 20 min, maar dan kan ik toch even met de handen vrij wat doen en hij ziet/hoort mij etc. Ik zit ook wel eens met hem op schoot. Kussen op de knieën onder zijn hoofd en dan liedjes zingen of boekje lezen

3 jaar geleden

Reactie op Loesdev10

Ik kreeg de tip van iemand om zo'n hoes om je voedingskussen te doen. Ik he ...
Een wieg lakentje eromheen kan ook! 😊

3 jaar geleden

https://www.baby-dump.nl/product/sitters/16/joie-serina-2in1/54519/joie-serina-swivel-wild-island/149335/ wij hebben deze gekocht op aanraden van een vriend van ons. Je kan hem in allerlei verschillende standen zetten van liggend naar zittend en zijwaarts of vooruit schommelen, ook een trilfunctie en allerlei liedjes en natuurgeluiden. Echt een fijn ding!

3 jaar geleden

Wij leggen onze zoon vanaf dag 1 af en toe in het voedingskussen (zo'n u-vormige worst van de Hema). Doen we een aankleedkussenhoes of normale kussensloop omheen, dan ligt hij een beetje geborgen in het midden en het hoofd ligt wat hoger op de rand (handig voor reflux). En we hebben hem vanaf ongeveer 1 week oud in de BabyBjörn wip gezet. Maar 5 minuutjes per keer en dan op de meeste 'ligstand'. Hij is pas 2,5 week, maar kan zijn hoofdje al best goed vasthouden en zijn rug voelt ook al heel sterk dus op de meeste ligstand durven we het af en toe wel aan.

3 jaar geleden

Wat leuk, mijn zoontje is vandaag ook precies 6 weken, ook van 12 augustus ...
Mijn dochtertje is ook van 12 augustus en ook gisteren voor het eerst in haar babyswing gezet. Daar heeft ze zich toch kwartiertje in vermaakt en had ik mn handen vrij om even wat te eten!