27 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb daar geen ervaring mee ja met me vorige zwanger schap maar ja is maar zoals is heb wel dat ik het zat ben helemaal met weer wat er aan komt blegh die hitte haha

3 jaar geleden

Ik voel ook vaak een kontje in m’n rib (nu 31 weken). En inderdaad altijd aan de rechter kant. Als ik dan op m’n rechter zij ga liggen wordt het minder. Alleen het opvallende is dat als ik rechts lig, de baby opeens onwijs gaat bewegen, veel meer dan dat ik links lig of zit. Heel gek maar ook weer heel bijzonder 🌷..

3 jaar geleden

Jaaa😭😭 zijn hoofdje ligt boven en die voel ik dus ook tegen mijn ribben ik moet gewoon halverwege de dag mijn werk staand doen want het voelt zo vervelend

3 jaar geleden

Reactie op ingewordtmama

Ik voel ook vaak een kontje in m’n rib (nu 31 weken). En inderdaad altijd a ...
Dat heb ik ook. De vk zegt dat ze dan klem komt te liggen en dat niet fijn vind. Op de linker zij is de doorbloeding vanuit de placenta beter en veiliger

3 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde! Ik ben 30+2! Soms duw ik hem even naar beneden. Tijdens t eten gaat hij soms ook met volle toeren van positie veranderen.🥴

3 jaar geleden

Hier heb ik er 2. Vooral Bella (rechter baby) vind het fijn om het zelfde te doen als de jouwe. Of lekker uitrekken en dan uitgerekt blijven liggen. Ik por dan net zolang tot ze weer goed gaat liggen 😂. Verder heb ik er geen last van (geen maagzuur of zo, nu 34 weken). Schijnt dat als indalen je minder last hebt boven in maar ze wel weer op je blaas gaan duwen en dat lopen vervelend kan worden. Maar ben er wel aan toe om mijn lichaam weer voor me zelf te hebben. Nog een paar weken 😅

3 jaar geleden

Ik heb nu 31+4 en heb hetzelfde. Madam ligt in stuit. Met haar rug en bips links en hoofd rechts. Heb rechts dan ook regelmatig last. Ik duw dan iets tegen haar hoofd zodat ze anders gaat liggen. Dat is dan meestal voor korte duur. Kan moeilijk liggen en in de auto is het helemaal een ramp. Ben echt aan het aftellen nu