31 Reacties

3 jaar geleden

Zeeman heeft veel lange zomerjurken

3 jaar geleden

H&M

3 jaar geleden

Ik heb bij h&m 2 kaftans gekocht. Wit katoen. Zitten zalig luchtig

3 jaar geleden

Hip Gouda 😊

3 jaar geleden

Oscar & Jane en sweetjewellery.nl

3 jaar geleden

sandrasboetiek.nl is een winkel bij mij uit de buurt maar je kunt ook online bestellen 😅

3 jaar geleden

Bij mij in de buurt had prenetal laatst 70% korting op verschillende kleding stukken. Misschien zit er wat voor je bij.

3 jaar geleden

H&M en bij bestsellershop hebben ze heel veel van o.a. Vila, Vero Moda, Pieces en Only. Die hebben ook hele leuke betaalbare jurkjes! Ik heb hier heel veel jurken van gekocht, omdat ik ze na mijn zwangerschap ook nog aan kan doen.

3 jaar geleden

Ik heb ze online gezocht. Ik red het winkel met de corona regels van toiletten echt niet. Verschikkelijk. Maatje groter dan normaal en lekkere losse jurkjes

3 jaar geleden

Mijn nieuwe favo. Zeker voor thuis. Lijkt een vomloze hobbezak totdat je snoertje aansnoert. Kei leuk en zit toch heerlijk!!!! Heerlijk rek en Geen plak stofje

3 jaar geleden

Heb laatst bij de prenatal 3 jurkjes gekocht. Vielen qua prijs best mee.

3 jaar geleden

Norah en prenatal

3 jaar geleden

Bon prix en H&M ben ik hiervoor leuk geslaagd. Op marktplaats wordt er ook vaak een hoop aangeboden voor een zacht prijsje. Maar dat moet je net willen.

3 jaar geleden

Lidl

3 jaar geleden

Ik heb van de week heerlijke jurkjes alleen een maatje groter dan normaal bij de zeeman gehaald voor 7eu per stuk want ik was ook op zoek naar iets voor een normale prijs

3 jaar geleden

Bij de action 2 jurkjes gekocht €3.99 ps gewoon maat groter gekocht en het is een rekstof

3 jaar geleden

Lidl

3 jaar geleden

Ik heb leuke rokken bij o.a. Costes vandaan! Ze hebben nu ook leuke voor 29.95 met een dierenprintje. Ik heb maat XL genomen en kan ik zeker aan tot einde zwangerschap! Asos heeft ook leuke!

3 jaar geleden

H&M heeft betaalbare leuke zomerjurkje - positiemode. Ik heb er een paar aangeschaft n ben er heel blij mee

3 jaar geleden

Vorige week vond ik bij de action een leuke (en goedkope) rok. Ik draag van de H&M een super lekkere positiejurk van tricot. Rekt heerlijk mee. Heb m gekregen dus weet niet of ze dat nog hebben. Maar is zo basic dat ze dat vást online wel hebben! En de c&a hebben vaak ook van die rekbare stofjes jurkjes! Ideaal!