9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dat zelf nooit onderzocht of gevraagd. Maar wel gedaan, vorige zwangerschap en nu ook. Je moet t zelf goed aanvoelen denk ik. Met lage bloeddruk en zo. Ben je gewoon super fit, zou ik niet weten waarom niet. Anders VK gewoon even bellen, die vraag beantwoorden ze zo telefonisch

3 jaar geleden

Ze raden je aan om niet met je buik rechtstreeks in de zon te zitten. Ik heb gisteren fijn buiten in de schaduw gezeten met factor 50, en ben toch een beetje gebruind!

3 jaar geleden

En goed letten dat je geen 'zwangerschapsmasker' (vlekken in gezicht) krijgt...

3 jaar geleden

Het is nu denk echt te heet? Koorts is ook niet goed voor de baby..en je lichaams temp loopt toch op in die hitte en daar doet een zonnenfactor niks tegen In het zonnetje mag natuurlijk maar met 30 graden zou ik wel oppassen..maar dat is mijn mening...verder heb je kans op een zwangerschaps masker die je nooit meer kwijtraakt en ook daar helpt geen enkel factor tegen ..

3 jaar geleden

Mijn vk zei dat het wel mag, zolang ik oplette dat ik het niet te warm kreeg. Verder zei ze als ik lang in de zon ging zitten een vochtige doek over je buik kan helpen. Het is blijkbaar zo dat UV-stralen niet door de baarmoeder kunnen dringen. En je moet inderdaad opletten voor een zwangerschapsmasker

3 jaar geleden

Ik zou alleen een hoedje opzetten tegen een zwangerschapmasker maar voor de rest kan je prima in de zon hoor. Ik lig onder een boom ☺️

3 jaar geleden

Ik heb de hele middag lekker in een zwembad gepoedeld. Gewoon een Tankini aan zodat mijn buik beschermd was. Plus ik heb mijn gezicht meerdere malen ingesmeerd. Het is prima vertoeven zo. 👌😬

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen dagen heerlijk liggen bruin bakken. Uiteraard niet te lang en met wegloop pauzes uit de zon naar de schaduw en verkoeling in het water. Ben nu heerlijk Poepie bruin. Wat betreft de kleine ze is nog steeds actief aanwezig en je hoeft echt niet bang te zijn dat je vruchtwater gaat koken hoor. Dat zijn fabeltjes. Je lichaam reguleert het goed en is veilig. 🌼🍹🌞

3 jaar geleden

Grootste onzin! Je mag zelfs onder de zonnebank als je zwanger bent! Ik heb heerlijk liggen bakken. Alleen goed m’n gezicht gesmeerd met 50+ vanwege een eventueel zwangerschapsmasker.