Zwanger en diarree

ange84
2 jaar geleden
Volgen
Ik ben momenteel 6+ weken zwanger en heb de laatste tijd vaker last van diarree. Meer dames die daar last van hebben?
Reageer
Typ hier je reactie
25 reacties
Myfirstbaby
2 jaar geleden
Haha toevallig ik wou zelf zo een topic openen Ja sinds een paar dagen en dan heel erge ook Ik denk vooral goed blijven drinken is de boodschap :D
Myfirstbaby
2 jaar geleden
Reactie op Myfirstbaby
Haha toevallig ik wou zelf zo een topic openen Ja sinds een paar dagen en dan heel erge ook Ik denk vooral goed blijven drinken is de boodschap :D
Oja ik ben 5weken 5dagen ongeveer ;D
P3lle
2 jaar geleden
Ik twijfelde al aan mezelf. Las overal wel over verstopping. Hier gaat het ook vrij soepel πŸ˜‚
ange84
2 jaar geleden
Reactie op P3lle
Ik twijfelde al aan mezelf. Las overal wel over verstopping. Hier gaat het ook vrij soepel πŸ˜‚
Ja precies, dat dacht ik dus ook. Lees veel over obstipatie, maar ik heb juist het tegenover gestelde. Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben!
noni77
2 jaar geleden
Ik heb er ook al 1,5 week last van.. nu 5+2 weken.. ik wilde het al gaan googlen maar het is duidelijk nu hihi
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Jep ben nu 7+3 en heb er al ruim 2 weken last van. Zelfs veel erger dan wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Heb toch maar een paar keer O.R.S. poeders gebruikt om alle suikers en zouten beetje op peil te houden omdat ik er ook heel slap en nog vermoeider van werd. Gelukkig kun je die zonder problemen gebruiken bij zwangerschap πŸ˜‡
sakura_snow
2 jaar geleden
Oh kijk het kan dus aan de zwangerschap liggen. Heb er ook al een paar dagen last van. Met name smorgens. Bij de vorige zwangerschap had ik juist obstipatie en was er al op aan het wachten maar heb denk ik liever dit dan dat het niet lukt.
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Ja ook paar dagen gehad! Ik dacht dat ik buikgriep had, maar komt denk gewoon door alle veranderingen!