60 Reacties

4 jaar geleden

Hoi allen, Hier ook zwanger (via ivf) en vorig jaar miskraam gehad.. Ik heb al 4 testen gedaan en ben doodsbenauwd.. men eerste echo is op 31 december.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik met 7 weken het hartje zien kloppen en bij 10 weken klopte het hartje niet meer.. Dus ik ben blij als de eerste echo is geweest maar ik ben ook hartstikke bang..

4 jaar geleden

Reactie op stippie35

Hoi ik zag dat jij ook 5,5 week zwanger bent en ik heb morgen mijn echo ben ...
Nou je ziet niet heel veel hoor.. echt alleen een rondje en een stipje. Maar het hielp mij dat ik andere nare gedachten als leeg vruchtzakje en buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon uitsluiten..

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Nou je ziet niet heel veel hoor.. echt alleen een rondje en een stipje. Maa ...
Ja dat snap ik daar gaan wij ook voor ! Hopen dat er geen BBZ en geen mola zwangerschap meer zal zijn en dat we een mooie baarmoeder en vruchtzakje zien met iets erin ☺️ hoop dat ik kan slapen morgen 1e echo

4 jaar geleden

Reactie op stippie35

Ja dat snap ik daar gaan wij ook voor ! Hopen dat er geen BBZ en geen mola ...
Heel veel succes! Ik duim voor je! 🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Heel veel succes! Ik duim voor je! 🙏🏻
Jeej gelukkig zag mijn baarmoeder er goed uit ! En zagen ze een zakje ! Nu over 2 weken weer een echo 😀 kan weer beetje “ ademen “ ☺️

4 jaar geleden

Hier ook gister mijn eerste echo gehad en er was een vruchtzakje te zien. Mag as maandag alweer, dus dat is super fijn. Mag bij de herhaalde miskraampoli elke week voor een echo komen; super fijne ervaring tot nu toe.

4 jaar geleden

Reactie op stippie35

Jeej gelukkig zag mijn baarmoeder er goed uit ! En zagen ze een zakje ! Nu ...
Wat fijn!!!! Heel veel succes 🤗

4 jaar geleden

Reactie op sterret

Hier ook gister mijn eerste echo gehad en er was een vruchtzakje te zien. M ...
Hoeveel weken ben je op deze echo? Ik ben morgen aan de beurt voor een extra vroege echo en vraag me af wat er te zien zal zijn

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Hoeveel weken ben je op deze echo? Ik ben morgen aan de beurt voor een extr ...
Ik denk ongeveer 5 weken, was nog niks in het vruchtzakje te zien. Hoe ver ben jij morgen?

4 jaar geleden

Reactie op sterret

Ik denk ongeveer 5 weken, was nog niks in het vruchtzakje te zien. Hoe ver ...
5.1 ook pas.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

5.1 ook pas.
Succes vandaag!

4 jaar geleden

Reactie op sterret

Succes vandaag!
Dankjewel! Ik moet pas om 20.30 dus nog de hele dag doorkomen

4 jaar geleden

Hallo mama's /mama's to be, Ik heb mijn miskraam gekregen op 14 november spontaan, en ik heb vandaag een licht positieve test.. ik ben zo angstig dat het weer verkeerd kan gaan en kan het eigenlijk nog niet echt geloven.. ik ga zaterdag voor de 2de x testen of het echt zo is. Ik heb al een gezond dochtertje van 2.5.

4 jaar geleden

Ik heb in maart een curretage gehad had een lege vruchtzak kwam niet vanzelf uit me lichaam. Nu weer zwanger 5+2 ook ik heb niet veel kwaaltjes dus ook erg bang. Maandag laat ik een vroege echo doen heb alleen erg last van rommelende darmen maar de kwaaltjes kunnen nog komen natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op VM.

Ik heb in september een miskraam gehad en ben nu weer 4,5 zwanger. Ook ik b ...
Herkenbaar. Ik heb ook in september een miskraam gehad en nu ook 4,5 week zwanger. De 23e onze eerste echo

4 jaar geleden

November miskraam gehad en nu weer een dikke positieve test in handen. Heel fijn natuurlijk! Maar ik merk wel dat ik continu let op elk pijntje en verandering, is dit bij jullie ook zo? Die onzekerheid...

4 jaar geleden

Reactie op Gaby123

November miskraam gehad en nu weer een dikke positieve test in handen. Heel ...
Ja dat heb ik ook helaas.. gek word ik van mezelf.. ik heb zelfs nieuw wit toiletpapier gekocht omdat ik steeds dacht iets te zien bij het toiletpapier met roze motiefje 🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Ja dat heb ik ook helaas.. gek word ik van mezelf.. ik heb zelfs nieuw wit ...
Ja nou precies hetzelfde hier. Elke krampje brengt me weer in alertheid. Maar krampjes horen er nu eenmaal bij probeer ik me maar wijs te maken. Als mensen nog tips hebben hier mee om te gaan heel graag!

4 jaar geleden

Heb ik ook! Merk dat ik vaker naar de wc ga om ff te checken of alles goed is.

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Ja dat heb ik ook helaas.. gek word ik van mezelf.. ik heb zelfs nieuw wit ...
Hahah ik ook🙈