60 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Dankjewel! Ik moet pas om 20.30 dus nog de hele dag doorkomen
En? ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Dankjewel! Ik moet pas om 20.30 dus nog de hele dag doorkomen
En?

4 jaar geleden

Yep hier ook in hetzelfde schuitje, heb half Augustus een miskraam gehad die met bij 8 weken met een dubbele dosis medicatie opgewekt is, bleek een missed abortion en het vruchtje was niet verder dan 4 a 5 weken gekomen.. Nu gelukkig weer zwanger en ik zit op 4 weken en 4 dagen, super spannend dus gezien het vorige keer precies hier misging.. Ik had de dag na mijn nod wat licht vaginaal bloedverlies door de druk bij ontlasting en schrok mij rot, gelukkig was het weinig en stopte het een paar uur later maar de schrik zit er wel goed in hier..

4 jaar geleden

Zo herkenbaar ik heb in nov. 2018 en afgelopen aug een miskraam gehad ze zeggen pure pech ben nu 5.5 week zwanger en af en toe maak ik me zo gek last van krampen wat volgens my mijn darmen zijn. Er stond ergens angst is een passagier en jij bestuurd de auto. Was een mooie zin wat my helpt is dat ze hebben gezegf 3x een miskraam komt heel weinig voor.. pfff af en toe

4 jaar geleden

Toch geruststellend om te lezen dat jullie dit ook zo ervaren! Ik blijf ook inderdaad maar steeds tegen mezelf zeggen de kans dat het nu goed komt is altijd nog groter dan dat het fout gaat... Succes allen!

4 jaar geleden

Reactie op Gaby123

Toch geruststellend om te lezen dat jullie dit ook zo ervaren! Ik blijf ook ...
Tja lastig om moed te houden vind ik persoonlijk. In mei een miskraam gehad u 6+3. Precies rond dezelfde tijd als met miskraam kreeg ik weer 1x bruinige afscheiding. Een week niks en nu sinds woensdag, drie dagen dus, rozige afscheiding. Altijd 's ochtends rond dezelfde tijd, zo raar. En altijd eenmalig. Maak me extreem zorgen omdat het in mei precies zo ging. As woensdag vroege echo, gaat nog lang duren..

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Ja dat heb ik ook helaas.. gek word ik van mezelf.. ik heb zelfs nieuw wit ...
Zo herkenbaaar 😭😭

4 jaar geleden

Zo herkenbaar! Om 2 november een miskraam op 6.5 week gehad. 2 jaar geleden ook al eens. Daarna onze zoon mogen krijgen. Nu ook direct weer zwanger na de miskraam. Ik probeer elke keer positief te blijven maar vindt het erg moeilijk. Zeker wanneer ik even minder voel. Ben nu ruim 5 weken. Weet dat mijn eisprong iets later was vanwege de miskraam.

4 jaar geleden

Ik heb 29 okt ook een miskraam gehad. Erg heftig. Echter heb ik mij die zwanger juist onzeker gevoeld. Nu ben ik 6+5 weken en ben zeker van wat mijn lichaam doet. Tuurlijk kan t altijd mis gaan maar ik ben trots op mijn lichaam en wat het allemaal kan! Hou hoop!

4 jaar geleden

Hoe gaat het met jullie?

4 jaar geleden

Bij mij precies hetzelfde verhaal! Spannend he?

4 jaar geleden

Ik ben morgen 7 weken zwanger (na miskraam 24 okt) en de echo was goed!!! 😊😊 kloppend hartje! Zo opgelucht

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Ik ben morgen 7 weken zwanger (na miskraam 24 okt) en de echo was goed!!! � ...
Fijn!!

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, 14 oktober 8 weken echo gehad die niet goed was. 25 oktober medicatie gehad om miskraam op te wekken en vandaag positief getest. Heel blij naar ook heel voorzichtig en afwachtend of alles wel goed zal zijn.. de eerste echo zal heel spannend zijn voor ons! Hopelijk is alles goed en kunnen we gaan genieten, succes! 🍀

4 jaar geleden

Wat zijn jullie kwaaltjes? Vorige x bij miskraam minder zere borsten en nu gebeurt dat weer! Beetje bang daardoor..

4 jaar geleden

Reactie op Mareille21

Wat zijn jullie kwaaltjes? Vorige x bij miskraam minder zere borsten en nu ...
Ik heb momenteel op wat rugpijn na nergens last van. Had eerst ook zere borsten en nu niet meer. We hadden wel een kloppend hartje deze week maar de angst blijft hierdoor. Stomme kwaaltjes.

4 jaar geleden

Reactie op sterret

En? ☺️
Gelukkig een goede echo. 24dec het hartje zien kloppen. Iets korter zwanger dan we dachten,late innesteling. Wel weer geen symptomen dus de angst blijft er goed in zitten zeker ook door de nachtmerries die ik af en toe heb over de miskraam van oktober. Ik heb wel wat lage rugpijn maar verder dan ook helemaal niets. Zenuwslopend

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Gelukkig een goede echo. 24dec het hartje zien kloppen. Iets korter zwanger ...
O, meid, wat spannend! Ik heb echt helemaal hetzelfde. 31 december.

4 jaar geleden

Reactie op Mareille21

Wat zijn jullie kwaaltjes? Vorige x bij miskraam minder zere borsten en nu ...
Ik had vorige keer ook gevoelige borsten en heel moe.. tot nog toe alleen moe en emoties (lees hormonen) vliegen alle kanten op.. ik vind het ook heel lastig en dubbel allemaal, laten we hopen dat alles goed gaat!

4 jaar geleden

Hier afgelopen mei een missed abortion gehad.. kwamen voor de termijn echo met 11 weken toen bleek dat het hartje gestopt was met 10 weken. Het 2x opgewekt met pillen daarna als nog een curretage gehad.. Nu eindelijk weer een positieve test in handen! 5 weken zwanger nu, maar ik voel de spanning. De kwaaltjes die ik nu heb zijn soms veel plassen, gespannen borsten en trekkerig gevoel onder in mijn buik.. Spannende tijd!