152 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter is net 3 jaar geworden. Denk dat ik eind juli - begin augustus uitgerekend ben. Hebben op 23 december eerste echo en controle. Qua klachten op moment; Mega gevoelige en gespannen borsten, trekken en steken van de banden/baarmoeder en moe. Als ik me inspan merk ik dat ik sneller kortademig ben 馃槄. Ohja en moet al veel vaker plassen en slaap lichter.... Kortom feest is al begonnen 馃檲.

4 jaar geleden

Ik ben voor 9 Augustus 馃グ Heb in September een miskraam gehad dus het is allemaal spannend afwachten! We worden nu wel van veel korter opgevolgd.. gelukkig! Morgen nog eens bloed laten trekken en volgende week dinsdag een echo 鈽猴笍 Moe, het zuur en gevoelige borsten : CHECK

4 jaar geleden

Jaa hier ook zwanger van de 2e. Ons zoontje wordt over twee weken 1 馃槏 ook redelijk kort op elkaar馃

4 jaar geleden

Reactie op Kiek1985

Yes ik ook zwanger van de 2e! Mn zoontje is nu 11 maanden. Vrij snel achter ...
Super leuk! Dan schelen onze beide kindjes haast niks van elkaar 馃

4 jaar geleden

Ook zwanger van de 2de. Dochter wordt in april 6 jaar. Vind het heel spannend met dit leeftijdsverschil! Ik ben echt super moe, borsten zijn wisselend gevoelig en wisselend ook wat misselijkheid in de ochtend. Ben gelukkig laatste dagen niet meer om 4 uur 鈥榮 nachts al Wakker

4 jaar geleden

12 dec trouwens eerste echo, uitgerekende datum 2 augustus

4 jaar geleden

19 dec eerste echo , 5 augustus uitgerekend , maar wat duurt dat wachten lang he , voordat je voor het eerst het hartje mag horen kloppen.

4 jaar geleden

Jaa ook zwanger van de 2e, en uitgerekend 7/8 volgens m鈥檔 eigen berekening. 馃槉 eerste echo 19dec! Hopen dat er al iets te zien is! 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Suusj89

Ook zwanger van de 2de. Dochter wordt in april 6 jaar. Vind het heel spanne ...
Oh dat om 4u wakker zijn en niet meer kunnen slapen hebben ik ook al 2 nachten gehad....hopelijk is dat maar af en toe 馃檮

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van ons 3e kindje. Maar onze 2e om voor te zorgen. Onze meisjes zijn geboren op 3 augustus 2018. En vooralsnog ben ik uitgerekend op 3 augustus馃き. Ik vind het heel bizar om alles weer opnieuw te beleven. Alsof het gisteren was hihi.

4 jaar geleden

Reactie op Corine27

Oh dat om 4u wakker zijn en niet meer kunnen slapen hebben ik ook al 2 nach ...
Hahaha ja, klaar en klaar wakker

4 jaar geleden

Reactie op yvon-24

Jaa ook zwanger van de 2e, en uitgerekend 7/8 volgens m鈥檔 eigen berekening. ...
Hi Yvon, same here! Uitgerekend volgens eigen berekening ;) 8 aug en 19 dec eerste echo! Spannend weer!! Hopelijk vliegt de tijd een beetje, kan niet wachten

4 jaar geleden

Wij zijn ook ongeveer 4 weken 4 dagen zwanger nu van ons 2de kindje, hebben al een zoon van 8.5 jaar! Dus super spannend allemaal en 31dec de 1ste echo en rond 8 augustus uitgerekend! Even een vraagje ik heb al een mail gekregen van de verloskundige of wij nog een test willen doen op afwijkingen van onze baby( vlokkentest/vruchtwaterpunctie/nipttest), wat gaan jullie doen? Wij zijn 32 en 36 dus nog onder de leeftijdsgrens. Liefss bo

4 jaar geleden

Wij zijn ook ongeveer 4 weken 4 dagen zwanger nu van ons 2de kindje, hebben ...
Wij kiezen wel bewust voor de NIPT, want wij willen ook echt daadwerkelijk een keuze (kunnen) maken op moment dat er een chromosomale afwijking geconstateerd wordt. Heb het er ook wel eens met vriendinnen over gehad. Denk dat het met name de afweging is of je bij een bepaalde uitslag ook iets mee wil doen of het belangrijk vindt om op voor te bereiden. Ben het met vriendinnen ook eens die het niet willen weten, dat als je er niks mee gaat doen het misschien beter en zorgelozer genieten van je zwangerschap is als je het dan ook niet laat testen. Iedere keuze is denk ik goed, zolang je deze met de juiste redenen en afwegingen maakt.

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van de 2e.. nu inmiddels volgens eigen berekening 5 weken en 2 dagen zwanger uitgerekend op 3 augustus..23 december 1e echo. Onze dochter word 8 juni 4.. Vind het wel weer ontzettend spannen allemaal.. En "klachten" mega gespannen borsten hier en daar wat buikkrampen, moe en soms licht in me hoofd. Verder gaat het goed 馃ぃ

4 jaar geleden

Hier ook eentje volgens eigen berekening 2 aug uitgeteld. Spannend en druk. Heb een kleine van 10 mnd . Maar zo dankbaar.. Geniet allemaal van jullie zwangerschap

4 jaar geleden

Gekke vraag.. Hebben jullie er ook last van dat je het koud hebt? Ik heb het bijna de hele dag door koud 馃檲

4 jaar geleden

Gekke vraag.. Hebben jullie er ook last van dat je het koud hebt? Ik heb he ...
Ja, vooral koude voeten. Ga elke avond met de pittenzak naar bed anders kan ik niet warm worden. Had ik met mn vorige zwangerschap ook al heel vroeg last van

4 jaar geleden

Ja! Jongen van 15 maanden en nu zwanger van nr 2. Heel benieuwd of deze zwangerschap anders verloopt.

4 jaar geleden

Gekke vraag.. Hebben jullie er ook last van dat je het koud hebt? Ik heb he ...
Hier ook! En heb het normaal niet heel snel koud.. koude voeten en gewoon rillingen. Brr!