60 Reacties

4 jaar geleden

Ja zeker maar voor zeker heid over 2 dagen nog x testen

4 jaar geleden

Ja hoor ik zie ook op beide een streepje, en een streep is een streep! Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Ik heb ook deze testjes gekocht toen ik 4+1 was puur om te zien om de streep darker werd. Ik had namelijk al een positieve test gedaan met de first response. Ik merk bij deze goedkope testjes dat de test streep niet even donker wordt als de controle lijn terwijl ik nu 4+6 ben. De kwaliteit is niet zo goed maar ik zie wel 2 lichte streepjes bij jou. Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op Sor90

Ik heb ook deze testjes gekocht toen ik 4+1 was puur om te zien om de stree ...
Jaa zo iets dacht ik al, morgen vroeg doe ik een zwangerschapstest van de DA kijken of die wat duidelijker is of dat het gewoon niks is. 😬

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

Jaa zo iets dacht ik al, morgen vroeg doe ik een zwangerschapstest van de D ...
Jazou ik doen en voor meerzekerheid anders toch de clear blue testjes. Of even blijven testen met deze. Deze goedkoopjes worden op den duur namelijkwel iets donkerder merk ik (omdat je hcg waarde verdubbelt dagelijks/tweedagelijks) . Ze doen eralleen iets langer over dan een 'dure' test. Ik test elke dag want ik heb ze toch in huis. Ik had zo'n pakket van 16 besteld. Was maar 8 euro

4 jaar geleden

Ik zie ook strepen! Ik zou gewoon action testen gaan halen. Die zijn echt goed en veel beter en duidelijker dan de Kruidvat 2 voor 5 euro + budgetproof.

4 jaar geleden

Ja ik heb zoveel testen gebruikt zowel dure en goedkopere, maar die van de action zijn de beste😀

4 jaar geleden

Hoi! Zijn deze van 2besure? Die hebben er bij mij een week over gedaan om donker te kleuren! En dan heb ik het over de vroege testen ook nog. Ik was zeer tevreden met de testen van de Etos. En ik heb ook clear blue gedaan daarna met zo'n weken indicator. Erg leuk, maar wel duur want schermpje doet het maar 24uur haha! Probeer gewoon eens een ander merk nog :)

4 jaar geleden

Hoi! Zijn deze van 2besure? Die hebben er bij mij een week over gedaan om d ...
Hoihoi, jaa klopt ze zijn inderdaad van 2besure. Ik had 2 zwangerschapstesten bij mijn ovulatie testen gekregen. Deze zijn ook inderdaad de vroege testen. Ik heb vanmorgen een test gedaan van de DA, en dan zo’n stick. Helaas weer een heel licht streepje. Ik ga nog een aantal dagen wachten & dan haal ik een CB test. Aangezien mijn ongesteldheid uitblijft & een paar lichte zwangerschapssymptomen heb.

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

Hoihoi, jaa klopt ze zijn inderdaad van 2besure. Ik had 2 zwangerschapstest ...
Hou er rekening mee dat clearblue laat positief slaat die heeft veel hsg nodig dan zou ik je eerder die va Kruidvat 2 voor 5 euro aanraden die slaan wel snel uit.

4 jaar geleden

Reactie op Mrsvk17

Hou er rekening mee dat clearblue laat positief slaat die heeft veel hsg no ...
Aah oké! Dan ga ik vanmiddag even langs de kruidvat, en probeer ik die eerst over 2 á 3 dagen. 😌

4 jaar geleden

Ik heb altijd die van de action. 2 voor 2 euro en werken prima en duidelijk. Dit was met de middag op de dag dag ik ongesteld moest worden. Toch geen twijfel over mogelijk 🙈

4 jaar geleden

Kruidvat 2v5 werken heel goed. 3 dagen voor nod heb ik licht positief getest. De early zwangerschapstest van de Kruidvat werkt ook prima. Ook hiermee 2 dagen voor nod positief getest.

4 jaar geleden

Een streepje is een streepje!! Wacht een paar dagen dan wordt hij sterker;) gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Ik had de Kruidvat vroege indicatie test. Deze was de eerste keer op de dag dat ik mijn menstruatie verwachtte negatief. Daarna is hij 1x mislukt. De 2de keer een lichte plus. Toen heb ik een CB test gekocht voor de zekerheid. Dat er 'zwanger' of 'niet zwanger' in beeld komt geeft toch wel wat zekerheid. En ik bleek zwanger! Ik had een late ovulatie en een relatief korte luteale fase van 11 dagen. En daarom was het waarschijnlijk nog te vroeg om te testen de eerste keer.

4 jaar geleden

UPDATE; net weer een test gedaan en weer een redelijk licht streepje. Ik wacht nog een paar dagen af en dan haal ik een CB test.

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

UPDATE; net weer een test gedaan en weer een redelijk licht streepje. Ik wa ...
Deze is al een stuk duidelijker dus ik zeg gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Mrsvk17

Deze is al een stuk duidelijker dus ik zeg gefeliciteerd!
Dankjewel. 😌

4 jaar geleden

Ik heb ook met de action testen getest... het test streepje was er eerder dan de controlestreep🙈 hij is ook zelfs donkerder.. nu 7 weken zwanger🤗

4 jaar geleden

Reactie op Sabb

Ik heb ook met de action testen getest... het test streepje was er eerder d ...
Ja action testjes zijn heel goed. Hier precies 5 weken.