60 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sor90

Ja action testjes zijn heel goed. Hier precies 5 weken.
Jaa hoor heel veel positieve reacties over de actions testen! Helaas woon ik in een standaard dorp met alleen een supermarkt en moet ik nog een stukje rijden voor een kruidvat of action. Ik bestel dus haha. Gefeliciteerd! 😌

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

Jaa hoor heel veel positieve reacties over de actions testen! Helaas woon i ...
Ik had ook n knaller van de action

4 jaar geleden

Reactie op Mrsvk17

Ik had ook n knaller van de action
Toch maar even naar de action denk ik haha

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

UPDATE; net weer een test gedaan en weer een redelijk licht streepje. Ik wa ...
Echt een streepje hoor! Succes met de CB test! Laat je ons de uitslag weten? Weet je wanneer je ovulatie was? In ieder geval gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Team-Leckers

Echt een streepje hoor! Succes met de CB test! Laat je ons de uitslag weten ...
Ja dat zal ik doen! Mijn eisprong was ongeveer 28 november. Dankjewel! 😌

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

Ja dat zal ik doen! Mijn eisprong was ongeveer 28 november. Dankjewel! 😌 ...
Mijn ovulatie was waarschijnlijk 26 november, en ik had ook pas afgelopen week vrijdag een positieve test. Als je zo graag wilt is het wachten zo moeilijk! Ik ben morgen 5 weken (volgens eigen berekening). Ik wil eind deze week weer een test doen.

4 jaar geleden

Hier ook 2 lichte testen. Verloskundige zegt, streepje is een streepje. Maakt me wel onzeker, maar bij m’n jongste dochter was dit ook in het begin. Dat hou ik maar vast.

4 jaar geleden

Reactie op RachelYvette

Hier ook 2 lichte testen. Verloskundige zegt, streepje is een streepje. M ...
Ja die lichte strepen brengen een hoop onzekerheid met zich mee!

4 jaar geleden

Heb de afgelopen 7 dagen elke dag getest, zelfde tijdstip ongeveer, met ochtendurine, met 2 be sure testjes en dit is hoe het eruit ziet. Het kan dus wel donkerder worden zodra er genoeg hcg in je lichaam zit. Ik ga nu stoppen want teststreep is net zo donker als controlestreep. Ben er een beetje aan verslaafd geraakt😅

4 jaar geleden

Reactie op Mrsvk17

Hou er rekening mee dat clearblue laat positief slaat die heeft veel hsg no ...
Oh dat is goed om te weten, dat is de enige die ik in huis heb en ik wilde hem morgenochtend doen, maar misschien toch nog even wachten..

4 jaar geleden

Ben persoonlijk maar bij de CB begonnen met het idee dat ik het gewoon direct duidelijk wilde hebben (haat die onzekerheid) en deze gaf bij mij 2 dagen na NOD al zeer duidelijk resultaat :)

4 jaar geleden

UPDATE; de CB test! 🤩

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

UPDATE; de CB test! 🤩
Whoop whoop! Geen twijfel meer mogelijk! Je raakt nog eens verslaafd aan die testen! Ik kan niet vaak genoeg de bevestiging krijgen dat het échte waar is!

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

UPDATE; de CB test! 🤩
Hier nog eentje!

4 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Ben persoonlijk maar bij de CB begonnen met het idee dat ik het gewoon dire ...
Ik had gisteren mijn NOD en vandaag een positieve cb test!

4 jaar geleden

Reactie op Rafika-24

Hier nog eentje!
Super leuk! Gefeliciteerd! 😌

4 jaar geleden

Reactie op Team-Leckers

Whoop whoop! Geen twijfel meer mogelijk! Je raakt nog eens verslaafd aan d ...
Ja eindelijk duidelijkheid! heb zelf ook bijna dagelijks getest nu inderdaad. 🤪

4 jaar geleden

Reactie op ilses-24

UPDATE; de CB test! 🤩
Hoera. Van harte!

4 jaar geleden

Reactie op Sor90

Hoera. Van harte!
Dankjewelll!

4 jaar geleden

In oktober heb ik een missed abortion gehad. Het zou gaan om een tien weken echo maar echter bleek het te zijn gestopt met groeien rond acht weken. Ik heb gekozen voor het laten uitdrijven met medicijnen. Al snel werd ik gelukkig weer ongesteld met een normale cyclus van 24dagen, 22-25 nov. 2 dec was mijn meest vruchtbare dag en rond de 11e is mijn innesteling geweest. Afgelopen maandag de 16e hebben wij gelukkig weer positief getest en zijn wij weer zwanger 1-2 weken 🤗 tot dusver zijn wij rond 24 augustus uitgerekend. Begin September zou natuurlijk ook kunnen. 🌸