Zwangere dames uit het oosten?

Jave1605
2 jaar geleden
Volgen
Hey dames! Ik ben in verwachting van baby nr.3 heb al 2 zoontjes eentje van 5 Jaar en de jongste word in Februari 3 jaar. Volgends mijn eigen berekening ben ik vandaag 6w+1d en 15 januari de eerste echo. Heb al veel verschillende steden/provincies voorbij zien komen maar vroeg me af of er ook nog dames zijn die uit het oosten komen?
Reageer
Typ hier je reactie
79 reacties
AsRuska
2 jaar geleden
Hallo, Ik kom zelf uit Oldenzaal. Heb een zoontje van 4 en helaas in oktober een miskraam gehad. Nu opnieuw zwanger en 7 januari een echo
Renee1981
2 jaar geleden
Ik woon in geesteren Overijssel kom van oorsprong uit Hellendoorn. 9 miskramen gehad nu 9 weken volgens eigen berekening donderdag 2 de echo
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Hier iemand uit Enschede! πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈ Ik ben volgens eigen berekening vandaag precies 7 weken zwanger van ons eerste kindje! πŸ‘πŸΌ Ik heb volgende week m’n eerste echo, ben zooooo benieuwd! πŸ€—
jonaaax
2 jaar geleden
Enschede hierπŸ™‹πŸ»β€β™€οΈ morgen 8wk 🀰🏻 en een dochterlief van 3,5 jaarπŸ‘§πŸ»πŸŽ€
Jave1605
2 jaar geleden
Reactie op verwijderd lid
Hier iemand uit Enschede! πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈ Ik ben volgens eigen berekening vandaag precies 7 weken zwanger van ons eerste kindje! πŸ‘πŸΌ Ik heb volgende week m’n eerste echo, ben zooooo benieuwd! πŸ€—
Ik kom ook uit Enschede! Spannend die eerste echo..
Ilonanemian
2 jaar geleden
Hier ook uit het oosten Overijssel Ik ben nu 7+2 Ik heb al een echo gehad met 5+3 En 7 januari weer 1 Ivm 2 miskramen dit jaar
Dolfijn
2 jaar geleden
Hoii. Ja zeker. Zwolle hier. Vandaag eerste echo gehad. Lekker weekje verder gezet, nu 9.1 weken zwanger. Heb al een zoontje van 13 maanden.
Renee1981
2 jaar geleden
Reactie op Dolfijn
Hoii. Ja zeker. Zwolle hier. Vandaag eerste echo gehad. Lekker weekje verder gezet, nu 9.1 weken zwanger. Heb al een zoontje van 13 maanden.
Ook 2 augustus uitgerekend?
Minimi 1 En 2
2 jaar geleden
Reactie op Ilonanemian
Hier ook uit het oosten Overijssel Ik ben nu 7+2 Ik heb al een echo gehad met 5+3 En 7 januari weer 1 Ivm 2 miskramen dit jaar
Hoi Ilona, Hoe was jou echo met 5 + 3? Ik heb namelijk ook een echo met 5 + 2 gehad ivm 2 miskramen.