33 Reacties

4 jaar geleden

Tussendoor zijn we ook nog van dit soort leuke pagina’s

4 jaar geleden

Veel verschillende pagina’s dus.

4 jaar geleden

Ik heb er ook een, maar durf hem nu nog niet echt in te vullen 🙈. Wie is hem vanaf wanneer echt in gaanvullen?

4 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik heb er ook een, maar durf hem nu nog niet echt in te vullen 🙈. Wie is h ...
Ik heb een beetje hetzelfde... Ik krijg hem vandaag binnen, maar durf niet zo goed gelijk al te gaan schrijven. Misschien dat ik begin met een schaduw dagboek en bij een x aantal weken het erin ga schrijven.

4 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik heb er ook een, maar durf hem nu nog niet echt in te vullen 🙈. Wie is h ...
Gisteren begonnen om zoveel mogelijk beginpagina's in te vullen. Mocht het misgaan, dan kan dit ook een onderdeel van de verwerking worden. Een schaduwdagboek is ook een goed idee.

4 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik heb er ook een, maar durf hem nu nog niet echt in te vullen 🙈. Wie is h ...
Ik snap je helemaal. Ik ga hem na vandaag (ik heb straks m'n echo) invullen. Geeft mij toch net dat beetje meer vertrouwen erin. Maar denk dat het voor iedereen anders is wanneer het goed voelt om er echt in te schrijven.

4 jaar geleden

Ik heb het “oei, ik groei” negen maanden dagboek. Daarin ben ik beginnen schrijven op 6 weken. Super fijn boek, leuke vraagjes, gedetailleerd en veel plaats om zelf nog dingetjes in te vullen! 😇🙌🏽

4 jaar geleden

Reactie op AmyS

Dit kan je per 2 weken invullen
Deze heb ik inderdaad ook. Echt een heel fijn en uitgebreid boek! Ik krijg ook het boek: baby's eerste jaar van m'n moeder (was er toevallig bij toen ze deze kocht 🙈)

4 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik heb er ook een, maar durf hem nu nog niet echt in te vullen 🙈. Wie is h ...
Ik ben vanaf het begin gelijk begonnen met schrijven. Ik vind het wel een fijn idee dat mocht het mis gaan ik de eerste weken alles bijgehouden heb. Dat is dan toch een herinnering die je kan bewaren.

4 jaar geleden

Reactie op AmyS

Veel verschillende pagina’s dus.
Bedankt voor de foto's. Heb zelf meerdere boeken besteld bij Bol om zo de inhoud te kunnen bekijken. 3 al binnen en 1tje komt er morgen. De drie die binne zijn gekomen zijn die van: Kidoos, Fabrikten & Lantaarn Publishers. Ik geloof dat de laatste is waar jij de foto's van stuurde. Mijn voorkeur heeft die van Fabrikten, mooie vormgeving en vragen die verschillend zijn en niet iedere week hetzelfde :) nog even wachten op die van woensdag: Stratier 9 maanden boek en dan een keuze maken 😊

4 jaar geleden

Reactie op AmyS

Ik ben vanaf het begin gelijk begonnen met schrijven. Ik vind het wel een f ...
Dat is dan inderdaad ook wel weer zo!

4 jaar geleden

Reactie op Twins2020

Ik snap je helemaal. Ik ga hem na vandaag (ik heb straks m'n echo) invullen ...
Oeh spannend! Benieuwd hoe je echo was!

4 jaar geleden

Bij kind en gezin sturen ze je gratis eentje op 😊