142 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, ik ben nu ook iets meer dan 4 weken. En ik heb deze week echt last van misselijkheid en winderigheid 馃槺

4 jaar geleden

Ik ben net 5 weken, heb alleen last van darmen ( buikpijn soms ) wat steken wel is. En super veel afscheiding. Verder niet zo...jij?

4 jaar geleden

Ik heb wat last van m鈥檔 borsten en soms wat krampjes in m鈥檔 buik. Ik voel constant aan m鈥檔 borsten of ze nog wel pijn doen haha! Zo om het te blijven checken. Verder nog nergens last van

4 jaar geleden

Reactie op T...

Hoi, ik ben nu ook iets meer dan 4 weken. En ik heb deze week echt last van ...
Maar ook overgeven of gewoon last van je maag?

4 jaar geleden

Hallo ik ook elke ochtend misselijkheid toen straks pijn aan linker zijkant en winderig ook ben 4 weken ma hcg was nog ni hoog van 8 na 20

4 jaar geleden

Hier ook ongeveer 4 weken, heb wel vreselijke buikpijn met momenten, echt steken, en huilbuien van een emotionele film, verder niet echt iets.

4 jaar geleden

Ik alleen af en toe wat steken en inderdaad wat gerommel 馃槀. Heb al gelezen dat het vaak na 4e week wat vervelender wordt/kan worden

4 jaar geleden

Reactie op xKN

Ik heb wat last van m鈥檔 borsten en soms wat krampjes in m鈥檔 buik. Ik voel c ...
Haha ik ook! Maar dan omdat ik denk mmmm ze zouden nu toch een keer pijn moeten gaan doen :p

4 jaar geleden

Reactie op Ninouk

Haha ik ook! Maar dan omdat ik denk mmmm ze zouden nu toch een keer pijn mo ...
Haha precies! Ik hoop stiekem dat ze erger pijn gaan doen 馃槀

4 jaar geleden

Hier net 4 weken en wel ontzettend moe. En af en toe krampen in de onderbuik.. soms best heftig dat ik me wel wat zorgen maak maar alles hoort erbij!

4 jaar geleden

Ik heb pijnlijke borsten en krampen alsof ik ongesteld moet worden. Wordt ook wat heftiger als ik druk zet met bijvoorbeeld hoesten ofzo. En af en toe een beetje draaierig en alsof ik dingen niet helemaal scherp zie. Verder had ik zaterdag (1dag voor de positieve test) heel erg last van chagrijn zijn. Moest boodschappen doen en alles ging fout en vloekte op alles en iedereen haha.

4 jaar geleden

Ik heb ook soms buikkrampen maar verder niet echt iets..

4 jaar geleden

Ik gebruik nog progesteroncapsules omdat ik in een ivf traject loop. Dus weet niet of de kwaaltjes daarvan zijn of door de hcg. Maar met een lege maag wordt ik een beetje misselijk. En soms steken, moe en snel koud.

4 jaar geleden

Ik ben super emotioneel! Op het werk heel hard moeten huilen om een klein incidentje.. Voelde me er best wel lullig door maar met een paar weken kan ik het verklaren:) Ook om series, en andere kleine dingen heb ik heftige huilbuien. Moet er tussendoor soms zelf om lachen omdat ik wel weet dat het buiten proportie is maar nog kan ik dan niet stoppen, haha! Verder lichamelijk geen klachten, ben morgen 5 weken.

4 jaar geleden

Deze morgend bij het afvegen bruine afscheiding gehad, enkel bij het afkuisen, nu niet meer. Deze nacht zo veel buikkrampen dat ik begon te huilen van de zeer, mijn man heeft dan maar snel een warmtepit kussen gegeven. Buik en linkerbeen deden zoveel zeer...

4 jaar geleden

Ik ben super emotioneel! Op het werk heel hard moeten huilen om een klein i ...
Ohh ik had gisteren precies hetzelfde. Ik zei iets onhandigs op mijn werk en hoorde toen twee collega鈥檚 daar een opmerking over maken en toen ben ik in huilen uitgebarsten.. was helemaal overstuur. Ik schaamde me rot..! Maar inderdaad; in januari volgt de verklaring haha

4 jaar geleden

Ik heb trouwens ook last van krampen en ik moet de hele tijd boertjes en windjes laten. Heel charmant 馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Merel-25

Ohh ik had gisteren precies hetzelfde. Ik zei iets onhandigs op mijn werk e ...
Hahaha ja erg he! Ik schaamde me ook hoor! Thuis is het niet erg want daar is het geen geheim :)

4 jaar geleden

Ik de hele dag door na het eten misselijk en buikkrampen馃槶 daarnaast ook een hongerig gevoel.. hebben jullie dat ook?

4 jaar geleden

Ik heb ook behoorlijk last van krampen. En veel meer honger heb ik het idee