142 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een honger/misselijk gevoel, het hangt er een beetje tussenin ofzo haha. Daarnaast rommelende darmen en borsten zijn wat gevoelig (vooral aan de zijkanten!)

4 jaar geleden

Ik heb een honger/misselijk gevoel, het hangt er een beetje tussenin ofzo ...
Ik precies hetzelfde! Krijg nu ook beetje last van m鈥檔 onderrug

4 jaar geleden

Ik kan vooral humeurig zijn 馃槄 drukke darmen en snel moe.

4 jaar geleden

Moe maar slecht slapen, steekjes en krampjes alsof ik ongesteld moet worden en lage rugpijn wat ik ook elke maand heb. Eigenlijk de "normale" symptomen dus 馃き

4 jaar geleden

Heel sterk reukvermogen en heb het de hele dag erg koud. Verder nog niets

4 jaar geleden

Oh ja! En koude voeten!! Vooral als ik tot rust kom. Ga elke avond met de pittenzak naar bed anders krijg ik ze niet warm

4 jaar geleden

Ik zit op de helft van me vijfde week en ik deed een test precies op mijn nod bloedneus gehad en vanaf toen merkte ik veel menstruatie krampen enorme pijn in me borsten hele aparte boertjes laten winderigheid veel rillingen van de kou tot aan klappertanden zelfs meestal misselijk als ik eventjes niks heb gegeten hele lichte duizeligheid ik begin nu ook moe te worden terwijl ik hele dag niks doe en hoofdpijn komt ook net om het hoekje kijken Test heb ik 24 november gedaan

4 jaar geleden

Minder eetlust, verkouden en moe. Zijn voor mij wel de zwangerschapskwaaltjes haha. Bij mijn zoon en dochter ook precies het zelfde

4 jaar geleden

Hier gevoelige borsten met duidelijk blauwe aders. Last van maagdarmstelsel (lees misselijk en diarree), dat zal wel een combinatie zijn van mijn pds, zwanger zijn, spanning die eruit komt en de progesteroncapsules die ik gebruik vanwege mijn ICSI-traject. Ik ben nu, als de punctiedatum gelijk staat aan de eisprong, 4 weken en 3 dagen.

4 jaar geleden

Ik heb alleen last van misselijkheid soms en voel veel gaande in mijn onderbuik/baarmoeder馃槏

4 jaar geleden

Hebben jullie het ook kouder dan normaal. Zit op werk soms helemaal te trillen van de koud. 鈥楽 nachts is het juist andersom. Wordt vaak badend in het zweet wakker.

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Hebben jullie het ook kouder dan normaal. Zit op werk soms helemaal te tril ...
Jaa klopt heel heftige rillingen

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Hebben jullie het ook kouder dan normaal. Zit op werk soms helemaal te tril ...
Heel herkenbaar!! Hier precies hetzelfde

4 jaar geleden

Ik heb buikkrampen, ook in mn onderrug. Vandaag had ik heel licht bruin afscheiding leek het wel. Ik moet nu 4 weken 5 dagen zijn.

4 jaar geleden

Dat heb ik ook! Extreem koud overdag en extreem warm snachts.. ik ben verder wel een stuk humeuriger.. maar mijn buikpijn en rugpijn zijn sinds een paar dagen weg.. voelt raar..

4 jaar geleden

Reactie op Eveline1407

Dat heb ik ook! Extreem koud overdag en extreem warm snachts.. ik ben verde ...
Blij dat ik niet de enige ben!

4 jaar geleden

Hier zijn de moodswings extreem. Soms kan ik niks goeds zeggen of doen. Verder ontzettend goede geurzintuig, kleine krampjes onder in de buik en nu ook rugpijn in de onderrug. Het ergste is de vermoeidheid.

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Hebben jullie het ook kouder dan normaal. Zit op werk soms helemaal te tril ...
Ja, hier ook.. begon te denken dat ik ziek aan het worden was, maar misschien is het toch een kwaaltje 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Ik heb buikkrampen, ook in mn onderrug. Vandaag had ik heel licht bruin afs ...
Hey Betty ik had dit ook! Ben ook precies 4 weken, 5 dagen. Schoot meteen in de paniekmodus. Maar nu lijkt het weer weg.. blijf het allemaal heel erg spannend vinden..

4 jaar geleden

Reactie op jessiedb

Hey Betty ik had dit ook! Ben ook precies 4 weken, 5 dagen. Schoot meteen i ...
Heyy, ja ik vond het ook even eng toen ik het vandaag zag. Hoop dat het niet meer gaat vloeien ofzo... vind het ook spannend want ik heb eerder een miskraam gehad :(