142 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Heyy, ja ik vond het ook even eng toen ik het vandaag zag. Hoop dat het nie ...
Ja en het vervelende is.. je kan niets anders dan afwachten.. en proberen vertrouwen te hebben. Wat ik moeilijk vind.. want het is mijn eerste zwangerschap en vraag me bij alles af of het normaal is. Kan me voorstellen dat je dat helemaal hebt als je eerder een miskraam hebt gehad. Hou me anders op de hoogte van hoe het met je gaat! 馃檭. En in de tussentijd toch proberen te genieten van de zwangerschap..

4 jaar geleden

Reactie op jessiedb

Ja en het vervelende is.. je kan niets anders dan afwachten.. en proberen v ...
Jaa ik snap je helemaal! Inderdaad je kunt niets anders doen helaas... Zal ik doen hoor, jij ook! 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Ik heb buikkrampen, ook in mn onderrug. Vandaag had ik heel licht bruin afs ...
Ik ben ook 4 weken zwanger, en heb ook last van de buikkrampen 馃様 ik maak me er wel wat zorgen om.

4 jaar geleden

Reactie op saszkia

Ik ben ook 4 weken zwanger, en heb ook last van de buikkrampen 馃様 ik maak m ...
Ik denk dat het normaal is. Denk positief! Hopelijk komt het bij ons allemaal goed馃挄

4 jaar geleden

4 weken en 5 dagen. Ik heb erg last van krampen. Ik denk dat dit banden of bekkenpijn is! Het zit erg laag. Ondanks je denkt te weten wat het is blijf je onzeker!

4 jaar geleden

Had gister avond heel erg last van hartkloppingen en een hoge hartslag. Kon er niet van slapen. Ben blij dat ik een Apple Watch heb kan ik doe hartslag een beetje in de gaten houden. Zat rond de 90 terwijl ik gewoon in bed lag

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Had gister avond heel erg last van hartkloppingen en een hoge hartslag. Kon ...
Dat had ik gister overdag ook opeens. Zo vreemd

4 jaar geleden

Hier last van een rommelende buik, kramperig. Zere borsten. Met vlagen misselijk. Sneller ge茂rriteerd en erg moe. Vind het erg spannend, hier ook eerste zwangerschap. Vraag me hier ook af of alles normaal is wat ik voel.

4 jaar geleden

Ik heb voornamelijk last van m鈥檔 buik, soort menstruatiepijn maar dan n猫t anders.. Ik vind dat best spannend maar lees dat er meer last van hebben. (enorm!) veel kouder dan normaal en af en toe een traan om de kleinste dingen 馃檪

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Had gister avond heel erg last van hartkloppingen en een hoge hartslag. Kon ...
Ik heb ook sinds paar dagen soort van steken bij mijn hart (linkerborst zegmaar). Ook in mijn rug soms.. en buikpijn ben ook snel moe

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen en sinds een 2 tal dagen zijn mijn kwaaltjes echt verminderd. Mijn borsten doen minder pijn. Weinig steken in mijn buik, mijn opgeblazen gevoel is weg en ben ook niet meer misselijk. Heeft iemand dit ook? Maak me echt wel zorgen. Bij mijn eerste kindje had ik daar allemaal geen last van. Maar nu wel een week die kwaaltjes gehad en nu is het allemaal weg.

4 jaar geleden

Hier 5 wk en 3 dagen. Hele week al een beetje last van misselijkheid. Maar gister hele dag misselijk en nu ook al de hele ochtend behoorlijk misselijk. Hopelijk duurt dit niet voort tot 12 weken haha. Verder af en toe krampjes en snel buiten adem.

4 jaar geleden

Omg ik word ziek van de kwaaltjes, gister avond positief getest met clair blue maar ik wist al dat ik zwanger was door de symptomen

4 jaar geleden

Ik heb veel pijn in mijn onderbeen en onderrug, soms doet het zo pijn dat het naar mijn been uitstraalt en lies, enkel de linkerkant, rechterbeen doet geen zeer, nog iemand die dat heeft? Voel me een beetje raar 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op saszkia

Ik ben ook 4 weken zwanger, en heb ook last van de buikkrampen 馃様 ik maak m ...
Dat zijn de banden die uitrekken omdat je baarmoeder nu groeit ik heb daar op dit ook last van

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Dat zijn de banden die uitrekken omdat je baarmoeder nu groeit ik heb daar ...
Ah echt? Ik ben wel nog maar 4 weken ver, bij mijn zoontje had ik niet zo veel last, elke zwangerschap is anders natuurlijk xx

4 jaar geleden

Reactie op Magicmimi 1603

Ah echt? Ik ben wel nog maar 4 weken ver, bij mijn zoontje had ik niet zo v ...
Ja t voelt als lichte menstruatie krampen maar t zijn je banden die om je baarmoeder heen zitten omdat ze uitrekken in t begin maar na paar maanden word t minder omdat de banden t dan gewend zijn

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Ja t voelt als lichte menstruatie krampen maar t zijn je banden die om je b ...
Gelukkig, ik weet dat je veel miet doorstaan tijdens de zwangerschap maar kon dit gevoel niet plaatsen, bedankt voor je hulp. Xc

4 jaar geleden

Reactie op Magicmimi 1603

Gelukkig, ik weet dat je veel miet doorstaan tijdens de zwangerschap maar k ...
Geen dank ik las t ook op de dokters site omdat ik ook niet kon plaatsen wat t was maar geen dank we helpen elkaar allemaal

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Dat zijn de banden die uitrekken omdat je baarmoeder nu groeit ik heb daar ...
Ik heb dit dus ook! Vond het best wel eng maar lees dit gelukkig veel vaker. Bied toch een beetje rust in zo'n spannende periode. Verder heb ik nu (4.5 week zwanger) veel last van vermoeidheid, mijn darmen en winderigheid. Maar dat weegt niet op tegen de blijdschap die ik voel! :)