11 Reacties
4 jaar geleden
Ik volg. Ben er ook al over na aan t denken. Wij willen een trybike geven en verder vragen we emmer/schepjes, zandbak, zwembadje (alst het niet eerder heel warm wordt)
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-augustus-2021/1-jaar-verjaardag-B4zBOn
In dit topic staat ook al wat. Misschien geeft het ideeën
4 jaar geleden
Duplo was hier in de vakantie een grote favoriet. Speelde hij super leuk mee!
4 jaar geleden
Ooo ik zit hier al vol in de voorbereidingen 🫣
Ik ben langzaamaan op lijstje.nl een lijstje aan het maken voor familie leden voor de kleine kadootjes zodat we in ieder geval niet dubbel krijgen was namelijk met de kraamborrel wel het geval 🙈 en we hebben een hele grote familie en onze dochter is de eerste kleine spruit sinds 8 jaar dus ze wordt goed verwent door iedereen
Op het lijstje staat:
boekjes
knutselspulletjes (SES heeft veel myfirst pakketjes)
En ik ben groot little dutch dan dus daar staat ook het nodige van op
Tegen die tijd geef ik ook der verwachte kleding maat door voor de winter dan kan ze ook weer even vooruit
Maar van opa en oma krijgt ze een keukentje
Van der lievelingstante een loopfiets (ze loopt al bijna)
En van de andere opa en oma moeten we nog wat bedenken maar dat wordt ook waarschijnlijk een groot kado
Van ons krijgt ze een boekenkast haha heel stom maar wel nodig en aangezien iedereen al zwaar aan de koop gaat kopen wij graag iets waar we het in kunnen opbergen hebben we met de kerst ook gedaan 😄
4 jaar geleden
Hij krijgt een driewieler met zo’n duwstang van een van de opa’s en oma’s.
Verder hebben we op het lijstje staan:
- speelgoed voor in water en of zand
- een zandbak
- boekjes
- knutselspulletjes
- houten puzzels
- een hobbeldier
- loopwagen
- garage van little Dutch
- xylofoon van little Dutch
- trekdier
- Activiteitenpaneel van lillieputiens
Ik weet nog niet wat wij gaan geven. Misschien gewoon iets wat overblijft op de lijst ☺️ Of een abonnement op een dierentuin hier in de buurt.
4 jaar geleden
Een wobbel, een pikler driehoek, een wishbone bike, Schleich diertjes, magformers, een zand/water schelp, een schommel voor in het deurkozijn, een knikkertoren, houten muziekinstrumentjes, houten inlegpuzzels, een klimboog, Duplo voor in bad, kapla
4 jaar geleden
Reactie op Loon_21
Heb je toevallig al ervaring met een fijne zandbak? Er is zoveel te koop .. ...
Ik denk dat we voor zo'n lelijke schelp gaan🙈 Die zijn handig in gebruik en je hebt er verder geen onderhoud of risico op splinters aan, zoals je bij een houten wel hebt. Voordeel is dan ook dat je het deksel voor water kunt gebruiken.
4 jaar geleden
Reactie op Loon_21
Ik volg. Ben er ook al over na aan t denken. Wij willen een trybike geven e ...
De trybike wilden wij mijn eerste kindje ook geven voor zijn eerste verjaardag, echter bij vrienden zagen we dat dat niet echt een succes was. Hij is eigenijk te hoog nog dus kunnen ze niet met hun voetjes bij de grond. Uiteindelijk hebben wij de tribike voor zijn tweede verjaardag gegeven en dat was top. Het is absoluut een topding, maar even goed kijken naar wanneer ze er wat mee kunnen.
Verder hadden wij een wheeleybug, pratend voetbaldoel en een little tikes activity garden (gewoon binnen). Dat was een mega succes.
Voor mijn dochter wordt het ook een wheeleybug en verder zijn we nog aan het kijken. Iets actiefs vind ik altijd wel leuk.
4 jaar geleden
Wij hebben zelf voor onze dochter een keukentje gekocht in December al was toen flink afgeprijsd omdat die winkel ging stoppen! Opa en oma geven een veloretti drie wieler.. van mijn moeder krijgt ze een keukentoren die je ook kan ombouwen tot kruk bureau (montessori meubel) kan ze veilig mee helpen strakjes ze wilt nu op het aanrecht zitten als een van ons kookt of bakt!😅 wij willen ook nog graag een wobbel en die staat op Dr lijstje, maar lastig iets wel..
Ons neefje dat volgende week een wordt krijgt een loopauto van opa en oma en van zijn ouders een trybike
4 jaar geleden
Reactie op Annesoof83
Een wobbel, een pikler driehoek, een wishbone bike, Schleich diertjes, magf ...
Goeie tips! Ik heb de eerste 5 wel moeten googelen 😂🫢 Wij gaan sparen voor het muizenhuis (poppenhuis) dus vraag ik spulletjes van Maileg. Voorkomt hopelijk ook een overload aan speelgoed. Van ons krijgt ze een driewieler oid.