16 Reacties

3 maanden geleden

Wij geven naast fruis en brood altijd nog een bakje yoghurt met muesli mee

3 maanden geleden

Ik geef altijd 2 soorten fruit mee. En voor de lunch een bolletje of broodje met een kwark toetje en iets van nootjes of snoep groente. Eigenlijk ook heel standaard, alleen ik wissel het beleg en fruit af. Ook het kwark toetje is elke keer een andere smaak.

3 maanden geleden

Mijn kinderen vinden een koud ei ook lekker, zolang ik het eigeel maar eruit haal. Koude pannekoek in stukjes. Cheesestrings, cheesedippers of een ander soort kaasje. Wraps ipv brood Ik denk ook niet dat er zoveel meer is dan wat je zelf al opnoemt.

3 maanden geleden

Reactie op SaraP

Ik geef altijd 2 soorten fruit mee. En voor de lunch een bolletje of broodj ...
En een gekookt ei af en toe voor de lunch

3 maanden geleden

Mijn dochter eet als fruit afwisselend: mandarijn, appel, mango, meloen, druiven, aardbeien Bij de lunch 1,5 boterham met: vleeswaren, kaas, pindakaas, zuivelspread Daarnaast snoepgroente, afwisselend komkommer, paprika, tomaat, wortel En als extraatje: ontbijtkoek, minikrentenbol, stukje zachte wafel, paar nootjes, stuk eierkoek

3 maanden geleden

Ik geef gewoon elke dag hetzelfde mee, varieer alleen in broodbeleg en fruit. Geen koekjes en andere dingen. Hij vraagt er ook nooit om gelukkig

2 maanden geleden

Babybel, schijfjes gekookte worst, kaakjes, fruit dat hij uitkiest, koekje, boterham in een uitsnijvorm. Hij eet een stuk beter als hij het zelf inpakt.

2 maanden geleden

Tussendoor: Wat fruit met nootjes en een zelf gebakken bananencake(je) (deze moet mee ivm calorieën) Lunch: 2 boterhammen met 2 crackers

2 maanden geleden

Ik heb een broodtrommel met allemaal vakjes. Ik doe er van alles in, net als thuis wanneer ik verschillende dingen aanbied. Op schooltje eten ze samen iedere ochtend stukjes appel ( ouders leveren appels aan volgens een heus appeltjes rooster :) ) Een voorbeeld van trommeltje: Broodje tartex of kaas Dadels of gedroogde mango Kaasstengel of appelflap of stukje pizza ( iets dat we zelf vorige dag hebben gemaakt) Een stuk komkommer of paprika Dus echt van alles. En meestal gaat het ook op, of wordt de rest na schooltijd opgeknabbeld. Ik zorg in ieder geval dat het gezond, gevarieerd en bio is.

2 maanden geleden

Ik doe echt heel makkelijk Fruit iets wat ze zelf wilt voor in de ochtend. Wat ik dan in huis heb. Vaak appel of banaan of peer soms mandarijnen of druiven. En met de lunch in de broodtrommel 2 broodjes met wat ze er zelf op wilt (gezond) en dan komkommer en/of paprika Ze hoeft echt niet iets heel speciaal mee naar school. Thuis is het ook gewoon brood.

2 maanden geleden

Reactie op Anomom99

Ik geef gewoon elke dag hetzelfde mee, varieer alleen in broodbeleg en frui ...
Bij ons hetzelfde! Heel makkelijk haha

2 maanden geleden

Soms een stukje worst erbij soms blokjes kaas, soms druiven soms mandarijnen, soms perzik, appel, aardbei. Bruin brood, wit brood, krentenbol. Walnoten, pistachenoten. Cherrytomaatjes. Kaas dippers.

2 maanden geleden

Soms een stukje worst erbij soms blokjes kaas, soms druiven soms mandarijne ...
Oehhhh wat is het merk van deze brooddoos? Die wil ik!

2 maanden geleden

Reactie op Rugworth

Oehhhh wat is het merk van deze brooddoos? Die wil ik!
Belle vous roze Bento! Had hem via bol, heb er meteen 2 besteld toen (maaaaanden geleden) zie dat hij nu niet meer leverbaar is… misschien ergens anders wel!

2 maanden geleden

2 boterhammen, toffee en komkommer, paprika en tomaatjes