84 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter is morgen 14 weken maar 16 weken vanaf de uitgerekende datum en ze is wat humeurig maar vooral de nachten zijn drama. Ben er vannacht tussen 2 en 6 maarliefst 13x uit geweest om haar speen er weer in te doen en te sussen. 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

En mocht je nog komen vandaag?
Ze is zelfs bij me thuis geweest! Van alles besproken ze is zon anderhalf uur hier geweest. Het is wss alles bij elkaar, last van sprong 4 geen slaap kunnen pakken, misschien iets wat niet lekker zit en het feit dat ze mega leergierig en fel is. Althans dat zei ze. Ik vind et allemaal normaal maar ze wil heel snel blijkbaar haha , ze is ook 10 dagen langer blijven zitten. Dus dat zal ook wel mee helpen.

één jaar geleden

Ze is zelfs bij me thuis geweest! Van alles besproken ze is zon anderhalf u ...
Oooh dat is fijn! En netjes opgelost van zw

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Oooh dat is fijn! En netjes opgelost van zw
Dat zeker, en vind ik ook wel terecht. Is me door meerdere personen van dat cb gezegd van je had gewoon moeten komen. Maar de Bali medewerker zegmaar zei van ja dan hoef je niet meer te komen. Wel blij dat het nu allemaal duidelijk is

één jaar geleden

Oh ja hier ook drama. We hadden zondag de familie over. Gezellig met z’n alle wat eten dacht ik. Nina moest de hele tijd huilen en dan die opmerkingen “laat je maar van je horen hoor, is helemaal goed”. 😒 Gezegd dat als ze bij hun naar de oppas gaat ze de hele dag mag gaan krijsen, kijken of ze nog achter die opmerkingen staan. 🤪 (grapje natuurlijk, ik wil niet dat ze de hele dag huilt) Verder super hangerig en niks is goed.. Gisteren viel het mij alles mee, maar ik denk dat ze vandaag weer wat minder in haar vel zit. Ik vind het zo sneu voor der, maar ik verbaas me heel erg wat ze nu opeens allemaal kan. Bij deze sprong is dat echt wel duidelijker. Waarschijnlijk dat die daarom zo heftig is voor ze. 😓

één jaar geleden

Hoe gaat het momenteel bij jullie? Hier gaat het echt heel moeilijk... slapen is echt een drama. Overdag hooguit voor 45 minuten in z'n bed. Daarna of wakker of wil alleen bij mij slapen. In de avond zijn we soms 2 uur bezig om hem in slaap te laten vallen. En in de nacht meld hij zich nog 3 keer voor een voeding. Ook kan hij niet meer alleen even in de box liggen, hij begint gelijk te huilen en zodra je er naast staat en aandacht geeft is het goed. Hij kletst ook een stuk minder dan eerder... Ik weet dat het er bij hoort en probeer het te accepteren, maar men wat is het zwaar. Er zijn hier al menig traantjes gevallen. Het gevoel hebbende dat ik iets verkeerd doe waardoor het niet lukt om hem te laten slapen of vrolijk te zijn.

één jaar geleden

Hier na anderhalve week ook nog drama🙈. Elke ochtend of naja eerder nacht😅 is meneer om 4 uur klaarwakker. Slapen overdag is ook echt drama. Slaapt overdag alleen maar hazenslaapjes en ben zeker 30/40 bezig hem in slaap te krijgen. Echt genieten. Volgens mij is dit eerder zijn slaap regressie dan sprong 4

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe1008

Hier na anderhalve week ook nog drama🙈. Elke ochtend of naja eerder nacht� ...
Ja, hier precies hetzelfde. Ik heb ook ergens het gevoel dat de sprong en slaapregressie door elkaar loopt...

één jaar geleden

Alles is na 2 minuten jammeren omdat het niet leuk meer is. Maar dit is een succes😅 vorig jaar gekocht en project sneeuwvlokken op het plafond en die bewegen rond. Ze ligt er zowaar al 10 minuten naar te kijken

één jaar geleden

Wat een heftige sprong! Wij zitten er nu ook in met 15, bijna 16 weken. Vannacht duurde het 2 uur om haar ook maar een beetje in slaap te krijgen en daarna gaf ik het op en mocht papa het overnemen 😅

één jaar geleden

Hier momenteel ook drama, moet er in de nacht elk uur uit om te troosten, ik ben kapot. Ook drinken is een drama, van 1 fles in de nacht wil hij nu continue drinken , maar heel onrustig om vervolgens niet meer te willen slapen

één jaar geleden

Vannacht weer elk uur wakker, of zelfs elk halfuur. Ben kapot! Pff gaat dit echt voorbij? Hiervoor kwam hij 3 keer per nacht, daar zou ik nu een moord voor doen.

één jaar geleden

Oh zo herkenbaar allemaal. Ieder half uur eruit moeten omdat hij zn speen dan weer uittuft. Kom je binnen ligt meneer te lachen😅 ook in slaap komen savonds is een ramp. Overdag gaat het nog wel. Ik kijk uit naar t moment dat deze sprong voorbij is😅

één jaar geleden

Vannacht van 03:15 tot 5 bezig geweest. Uiteindelijk om 5 uur nog een fles gegeven en toen sliep ze binnen 5 minuten 😴😭

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Vannacht van 03:15 tot 5 bezig geweest. Uiteindelijk om 5 uur nog een fles ...
Jeetje dit heb ik nu ook 2 nachten. Verder niet echt last van die sprong, maar inene ook 0400 uur fles?! Heeft die al weken niet…

één jaar geleden

Reactie op MamavanL.

Jeetje dit heb ik nu ook 2 nachten. Verder niet echt last van die sprong, ...
Ja hier wel standaard nog een nachtfles. Ze krijgt laatste fles rond 18:00/18:30. En heeft paar weken terug in een keer door geslapen tot 5... en erna dus ook klaarwakker en niet meer willen slapen. Dus riep al gelijk doe mij de fles maar gewoon om 3 en dan doorslapen tot 6/7. Maar nu heeft ze al week dat ze niet meer gelijk inslaapt na de fles. Soms is het 10 minuten kletsen en dan valt ze in slaap maar vannacht was voor haar doen dramatisch

één jaar geleden

Waaaa vandaag gewoon weer extra fles moeten maken. Ik lig nu naar de babyfoon te staren in de hoop dat ze na 1.5 uur wakker zijn nu wel gaat slapen

één jaar geleden

Tussen 1:00 en 5:00 wordt niet meer geslapen 😑 Lijkt wel of ie ritme aan het verschuiven is.

één jaar geleden

Ik heb sinds een paar dagen ook dat mevrouw niet meer doorslaapt en elke 2,5/3 uur voor een voeding komt snachts. En daarna natuurlijk niet meer slapen! Zou dat ook (het begin van) sprong 4 kunnen zijn?

één jaar geleden

Gaat dit serieus nog beter worden?! Het lijkt alsof het met de dag erger word… nu komt ze s’ avonds moeilijk in slaap en dan heel licht slapen. Om de haverklap is ze weer wakker. En de nachten zijn nog steeds feest. We zijn nog niet eens 3 weken onderweg. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫