13 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een matrasje van de Ikea en erover heen de topper van aerosleep. Heb het altijd als prettig ervaren bij onze oudste dochter aangezien die wel eens op haar buik sliep met d’r neus vol in het matras 😅

3 jaar geleden

Wij hebben alleen het matras van de Ikea en dat bevalt prima. Tweede zoon gaat daar ook weer op slapen. Wat ik begrijp van aerosleep is het vooral een belofte maar nooit bewezen. Maar ik kan me voorstellen dat het een extra gevoel van veiligheid geeft.

3 jaar geleden

Wat ik in de winkel begrepen heb, is het aerosleep, is vooral de topper ‘ademend’. Deze topper mag je alleen de eerste maanden nog niet gebruiken, ook op advies van de VK & KZ. Zelf ben ik trouwens wel in de verkooppraatjes op het ademend en luchtdoorlatend en warmte regulerend gevallen en heb een matras van Pretura gekocht.. mijn gevoel is erbij goed en na onderzoek is het zover ik heb kunnen vinden ook een prima matras. Wel duur 😑

3 jaar geleden

Wij gaan het matrasje bij de Ikea kopen dat als beste uit test van de Consumentenbond is gekomen

3 jaar geleden

Wij hebben een aerosleepmatrasje voor ons eerste kindje, maar het is idd nooit bewezen en speelt vooral in op de onzekerheid in het begin. Ik zou het nu niet meer doen omdat ik wat meer vertrouwen heb, maar moet toegeven dat ik het op dat moment wel geruststellend vond. Dus vooral je gevoel volgen en je niets laten aanpraten waar je geen behoefte aan hebt, maar geef gerust eens toe als je denkt dat je je daarbij beter zal voelen. Er is geen slechte keuze.

3 jaar geleden

Wij gaan het matrasje bij de Ikea kopen dat als beste uit test van de Consu ...
Welk matras is dit?

3 jaar geleden

Wij gaan voor de pretura essential fresh. Deze schijnt goed te ademen. De reviews zijn tot nu toe positief. We zullen het zien

3 jaar geleden

Reactie op AileenOudshoorn

Wij hebben een matrasje van de Ikea en erover heen de topper van aerosleep. ...
Ik heb ook een matras van ikea (op basis van de test van de consumentenbond) en daarover de topper van aerosleep.

3 jaar geleden

Reactie op Linnyd

Ik heb ook een matras van ikea (op basis van de test van de consumentenbond ...
Ikea heeft meerdere matrassen, kan je mij toevallig vertellen welke het beste is? Ik ben niet lid van de consumentenbond en kan het onderzoek niet helemaal lezen🤔

3 jaar geleden

Reactie op _xkb

Ikea heeft meerdere matrassen, kan je mij toevallig vertellen welke het bes ...
De HIMLAVALV 3D.

3 jaar geleden

Reactie op emily-ee

De HIMLAVALV 3D.
Dankjewel 🤗

3 jaar geleden

Toevallig deze vraag ook gesteld in het topic: AeroSleep ervaringen. Ik kreeg heel veel goede en handige info hierin. Wellicht fijn dit topic te zoeken en nog even door te lezen!!