6 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben met ons eerste kindje toen 's nachts gereden. Ze heeft bij na de hele rit geslapen. Wel 2,5u in de file gestaan bij de Gotthardtunnel. Toen is er iemand naast de baby gaan zitten om haar te entertainen. Dat liep prima. Ik vond dat een hele gemakkelijke leeftijd om mee te reizen!

9 maanden geleden

Hi, een maandje geleden heb ik een topic geopend met dezelfde vraag. Miss kun je hier wat mee... https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-augustus-2022/autovakantie-gardameer-9xy9LO

9 maanden geleden

Wij zijn net terug van onze autovakantie naar het Gardameer! Mijn tips: - zorg voor genoeg spenen bij de hand in de auto zodat je die snel kan geven als je kleine onrustig wordt (als je die gebruikt). Onze dochter gooide ze regelmatig naast dr stoel 😅. - luiers en vochtige doekjes bij de hand voor tussentijdse verschoningen tijdens de rit. - genoeg “te doen” in de auto. Zo gaven we regelmatig wat nieuws om mee te spelen, boekje, knuffels, vinger poppetjes, etc. - onze dochter slaapt altijd met een knuffeldoekje en die had ze tijdens de rit ook bij dr voor wanneer ze ging slapen. - regelmatig even stoppen en even spelen, rondje lopen, knuffelen.. - niet te warm kleden in de auto!! - (makkelijk) eten bij de hand. Denk aan knijpfruitje, mais/soep stengels… Weet niet of jullie in 1 x gaan rijden of niet. Hebben wij heen niet gedaan maar terug wel. Zo ja, zorg dan voor een “overnachting tas”. Mocht het echt niet gaan en je ergens toch een overnachting moet doen, dan hoef je niet al je tassen/koffers mee te nemen maar heb je 1 tas met de benodigdheden bij de hand! Maar… mijn grootste tip: RELAX!! Stress niet over hoe lang je erover doet. Als je moet stoppen omdat het even niet gaat dan is het zo… je komt er vanzelf wel 😉 Onze dochter heeft het eerste uur gekrijst en was vervolgens de rest van de rit poeslief 😅 En bedenk.. de vakantie begint al in de auto! 🥳 Poeh, lang verhaal sorry… hoop dat je er wat aan hebt 😂 fijne vakantie!

9 maanden geleden

Reactie op dw97

Wij zijn net terug van onze autovakantie naar het Gardameer! Mijn tips: - ...
En hoe was het weer ?? Ik hoor en zie echt slechte weerberichten namelijk

9 maanden geleden

Reactie op Malissa28

En hoe was het weer ?? Ik hoor en zie echt slechte weerberichten namelijk
Wel wat regenachtige dagen gehad helaas maar alsnog een heerlijke vakantie gehad! Lekker eropuit geweest dagje shoppen, speeltuinen bezoeken, naar het aquarium gegaan, dierentuin… genoeg te doen! Zou je niet zo snel laten afschrikken door het weer hoor! Weerbericht was voor ons ook echt drama en viel daar uiteindelijk reuze mee!

9 maanden geleden

Hoihoi, Oeh leuke onderneming om naar Italië op vakantie te gaan. Wij gaan ook deze uitdaging aan en vertrekken zondag. Wij doen de reis met een overnachting en hopen dat we er heel snel zijn haha. Wie had dat gedacht he, zoveel regen poeh.