32 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lace

Wij zijn toevallig vanmorgen ook voor het eerst naar babyzwemmen geweest. H ...
En wat hadden ze aan over het algemeen? 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op MvN22

En wat hadden ze aan over het algemeen? 馃槄
Mijn kindje en een paar andere kindjes hadden een wasbare zwemluier aan. Die hebben een vrolijk patroontje en lijken dus ook wel wat op een zwembroekje. Verder zag ik 1 meisje met badpakje (waarom op deze leeftijd, maar goed), 2 kindjes met een zwembroekje over hun luier en 2 kindjes in een soort wetsuit. Dus best gevarieerd!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lace

Mijn kindje en een paar andere kindjes hadden een wasbare zwemluier aan. Di ...
Mijn dochtertje heeft ook gewoon een badpakje aan hoor. Waarom zou ze zonder bovenkantje in het zwembad moeten?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mummabear

Mijn dochtertje heeft ook gewoon een badpakje aan hoor. Waarom zou ze zonde ...
Omdat het idee van een badpak is om borsten te bedekken en een baby die niet heeft, is het in mijn ogen overbodig. Daarnaast vind ik het jammer dat door die in mijn ogen overbodige stof dan een stukje huid-op-huidcontact verloren gaat, terwijl dat juist zo waardevol is. Maar joh, jouw kindje jouw keuze hoor.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lace

Omdat het idee van een badpak is om borsten te bedekken en een baby die nie ...
Nou volgens mij zitten er in deze wereld genoeg leipos die zich verheerlijken op kinderen, dus mij zeker niet gezien. Beetje hetzelfde als je kindje naakt op het strand rond laten lopen, helaas kan dat niet vind ik! Maar ieder zijn/keuzes inderdaad, vond alleen het onbegrip niet zo heel logisch.

茅茅n jaar geleden

Wij willen volgende week voor het eerst gaan babyzwemmen. Heb een soort van zachte poncho met capuchon. Dit lijkt me makkelijk als hij net uit het water komt. Heeft hij het gelijk warm馃槉 verder neem ik een zwembroek mee, maar als ik het teveel gedoe vind houd ik het alleen bij de zwemluier. Vind dat het zwemmen hier in de buurt op een rot tijdstip is, om 9 uur. Mijn kleintje wordt altijd wakker om half 7 en gaat dan weer naar bed om half 9... Dus als ik hem laat zwemmen is hij zeker 4 uur wakker eer dat hij weer gaat slaapt, dit is meestal geen succes aangezien hij dan alweer de fles moet en meestal te moe is om te drinken maar wel na 30 minuten wakker word van de honger en daarna niet meer slaapt...馃槄 we gaan het zien haha.

茅茅n jaar geleden

Wij zijn nu een paar dagen in centerparcs met onze dochter van 13 weken en hebben alleen een zwemluier aan gedaan. Badkleding is er sws nog niet echt in haar maat, veel begint van 62/68. Wij hadden ons er erg op verheugd maar zij was niet zo onder de indruk zoals je ziet 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zomerbaby178

Wij zijn nu een paar dagen in centerparcs met onze dochter van 13 weken en ...
Welk park zijn jullie geweest? En hoe was de watertemperatuur? Wij gaan ook over 2 weken! 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zomerbaby178

Wij zijn nu een paar dagen in centerparcs met onze dochter van 13 weken en ...
Heerlijk aan het relaxen. Daar doe je het voor toch!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zomerbaby178

Wij zijn nu een paar dagen in centerparcs met onze dochter van 13 weken en ...
Blij dat onze dochter niet de enige is die op eender welk moment met haar vuistje in haar mond zit 馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op iirrssjjee

Welk park zijn jullie geweest? En hoe was de watertemperatuur? Wij gaan ook ...
Eemhof, water was vrij fris maar Demi leek er geen last van te hebben. Ze heeft niet echt signalen gegeven dat ze het koud had en ook haar nekje bleef lekker warm. We gingen er ongeveer een kwartiertje in en daarna was ze er wel klaar mee.

茅茅n jaar geleden

Blij dat onze dochter niet de enige is die op eender welk moment met haar v ...
Hahaha. Demi zit de hele dag te sabbelen/kauwen op haar handjes.