416 Reacties

één jaar geleden

Alles is mama, en van papa moet hij op het moment niks van hebben. Gillen als hij bij papa in de buurt komt.. voelt net alsof ik er alleen voor sta 😅

één jaar geleden

Reactie op kayleiighhx

Alles is mama, en van papa moet hij op het moment niks van hebben. Gillen a ...
Hier is het de afgelopen dagen ook mama, mama, mama... naar papa wordt nauwelijks omgekeken, maar ik word overal achterna gekropen en aan de benen hangen... ook krijg ik haar ineens beter in slaap, terwijl het daarvoor juist andersom was. Maar zeker vermoeiend!

één jaar geleden

Collega zat gisteren te klagen dat ze zo’n rotweek had gehad, eigenlijk sloeg alles terug op het verkeer dat tegen zat en dat er glas achter de achtertuin lag. Deze week door een miskraam gegaan, ik moest echt op mijn tong bijten omdat ik best zou willen ruilen met haar ‘rotweek’

één jaar geleden

waar moet ik beginnen ik denk dat mijn partner vreemd gaat 😒 maar hoe kan ik voor mezelf opkomen en hoe ik dat weet hij is laat buiten en gsm is echt dubbbel dubbel beveiligd en dan heb je ik die alles proper op the spicen met saunas lingerie etc etc maar merk dat het niet genoeng is ik merk dat ik meer moet doen en dat het nooit goed is en dat hij er van geniet om me te laten lijden oja heb ook een koffiebeker gevonden met veel lip stipt op weet je wat hij zei mijn vriend draaagt labelo😂 nauw ik kan er eindelijk om lachen want heb genoeng gehuild niemand kan mijn lach nog verpesten

één jaar geleden

Bah ik vind dit zo'n niet-leuke fase op het moment. Dutjes weigeren, hele dag jammeren en huilen, zich niet laten troosten. Ik weet het even niet meer...

één jaar geleden

Ons meisje van 13,5 maand heeft altijd weinig geslapen. Sinds 2 maanden doet ze altijd 1 dutje op de dag van 5 kwartier. Ging lange poos prima. Sinds gisteren weigert ze die nu ook te doen 😔

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt nog steeds tussen ons in, slaapt niet door en weigert echt om in zijn eigen bedje te slapen. CB zegt laat hem maar doorhuilen in zijn eigen bedje maar mijn partner en ik hebben gewoon geen energie om hem door te laten huilen 😴

één jaar geleden

Ik wil iedereen even een dikke knuffel geven ❤ mijn dochter en ik hebben net allebei heel hard gehuild, ik vind het moederschap zó zwaar op het moment. Gebroken nachten, strijd met de dutjes, om de haverklap een driftbui hebben. Dit in combinatie met dat ikzelf echt mega slecht in mn vel zit, maakt dat ik het op het moment gewoon echt niet leuk vind. Maar we komen er wel doorheen ❤

één jaar geleden

Wij zijn vier weken op vakantie in Sri Lanka met familie (schoonfamilie woont hier). Onze dochter heeft een luchtweginfectie gehad, slaapt erg slecht, eet vrijwel niet en nu twee dagen overgeven en diarree. Ze is al aan de kleine kant, nu weer op hetzelfde gewicht als toen ze 10 maanden was 😫 Hele reis valt in duigen, iedereen is teleurgesteld en is op elkaar aan het afgeven. Ik heb vakantie nodig als ik straks thuis ben!

één jaar geleden

Soms zou ik willen dat ik een hond had😅

één jaar geleden

Reactie op Dvhil

Soms zou ik willen dat ik een hond had😅
Hahaha heeel herkenbaar!

één jaar geleden

Reactie op AnnetvD

Wij zijn vier weken op vakantie in Sri Lanka met familie (schoonfamilie woo ...
Oh vreselijk wat zwaar. Sterkte!

één jaar geleden

Die tanden!!! Hij bijt op alles

één jaar geleden

Reactie op Kellyvdvd

Die tanden!!! Hij bijt op alles
Dit! En dan vooral in zn moeder 🙁

één jaar geleden

Poeh! De nacht doorslapen is echt een ding. Net terug van een weekje vakantie en zo uit het ritme dat hij nu al een uur hysterisch huilt. Hopelijk niet weer wakker tot 4:15 zoals gisteren 🙄🤞

één jaar geleden

Die wintertijd... 😵

één jaar geleden

Reactie op EstherB17

Die wintertijd... 😵
Hou opppp 😴

één jaar geleden

Reactie op EstherB17

Die wintertijd... 😵
Hier ook ellende 🥲

één jaar geleden

Vorige week ging het zo goed met de dutjes (waren sinds een paar dagen over op 1 dut per dag), de nachten en sliep ze tot minimaal 7 uur 's morgens. Die stomme wintertijd heeft alles door de war gegooid. Ineens weer om 5.45 uur wakker, dutjes weigeren, 's nachts wakker worden. Hopelijk is het na een paar dagen weer voorbij, ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen. 2 dutjes aanbieden of ff doorbikkelen in de ochtend en dan maar 1 dutje aanbieden rond 11.30 uur. Enige positieve, ze heeft vandaag overdag wel meer geslapen dan zondag en gisteren bij elkaar. Dus dat is wel een lichtpuntje

één jaar geleden

Reactie op Kellyvdvd

Oh vreselijk wat zwaar. Sterkte!
Hele late reactie, maar dank 😊